kertokaa sivuja mistä tilaatte nykyisin juomat. itse tilaan viinahuudosta ja alkostore24
mistä tilaatte
11
123
Vastaukset
- noikaks
Viinahuuto, bernabei.it tulee tilattua ja ne on ainakin verottomia paikkoja jossa asiakkaan ei tarvitse millään tapaa osallistua kuljetuksen järjestämiseen ja verot jää myyjän vastuulle.
- näinköon
Siis viinahuuto.com on varmasti sellainen paikka jossa verot on jo maksettu myyjän toimesta Suomen valtiolle ja ostajalle ei jää enää mitään maksettavaa? Tämä on siis etämyyntiä?
- asiakaseijärjestä
Asiakkaan ei viinahuudossa tarvi millään tapaa osallistua kuljetuksen järjestämiseen. Verot on myyjän vastuulla vaikka ei niitä makasisi ja veikkaan, että kyllä se maksaa ne, mutta vain viroon.
- Tullimies_tullista
Kumpikaan noista ei maksa veroja - se on aivan varma ...
Ja molempia odottaa Viinakauppa.eu kohtalo - oli häkki heilahtaa veropetoksesta ja ostajien juomat hävitetään Tullin toimesta ...- rack_shit
Oletko viinikauppa.com?
- ppppppppppppppppppazkaa
Vai muka tullimies :) Hah paskat täällä tullimiehet työaikanaan kirjoittelee.
- wfwfwf
En tiedä voiko vaan viinahuutoon vaan hyökätä samalla tavalla. Ovat kuitenkin käsitääkseni virossa viron lakien mukaan ihan laillinen yritys. Viinkauppa.eu voitiin hyökätä siksi,koska se toimitti alkoholia pelkästään suomeen. Viinahuuto myy myös virolaisille ja maksaa veronsa viroon. Ei alkon kannata tehdä mitään oikeusjuttuja superalkoille jotka ovat virossa laillisia yrityksiä. Heitä ei suomen lainsäädäntö koske.
- TuomasAH
Alko.fi ja palvelu pelaa
- Kyllä_palvelu_pelaa
Näin on, jos vaan täppiä riittää. Ja yksi myyjä jopa hymyili minulle kerran. Maksettuasi tolkuttomat verot ansiotyöstäsi maksat jäljelle jääneistä euroista vielä tolkuttomammat verot Alko-ostoksistasi. Mutta palvelu pelaa.
- asdasddfasad
Riippuu ihan mitä olen tilaamassa. Millesime, Whisky World, Vivinum, Weinversand...
- venäjänmatkaaja
itse tuon venäjältä kaljat on halpaa taxfreessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826