mistä tilaatte

tilaaja

kertokaa sivuja mistä tilaatte nykyisin juomat. itse tilaan viinahuudosta ja alkostore24

11

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noikaks

Viinahuuto, bernabei.it tulee tilattua ja ne on ainakin verottomia paikkoja jossa asiakkaan ei tarvitse millään tapaa osallistua kuljetuksen järjestämiseen ja verot jää myyjän vastuulle.

• näinköon

Siis viinahuuto.com on varmasti sellainen paikka jossa verot on jo maksettu myyjän toimesta Suomen valtiolle ja ostajalle ei jää enää mitään maksettavaa? Tämä on siis etämyyntiä?

• asiakaseijärjestä

Asiakkaan ei viinahuudossa tarvi millään tapaa osallistua kuljetuksen järjestämiseen. Verot on myyjän vastuulla vaikka ei niitä makasisi ja veikkaan, että kyllä se maksaa ne, mutta vain viroon.

• Tullimies_tullista

Kumpikaan noista ei maksa veroja - se on aivan varma ...

Ja molempia odottaa Viinakauppa.eu kohtalo - oli häkki heilahtaa veropetoksesta ja ostajien juomat hävitetään Tullin toimesta ...

• rack_shit

Oletko viinikauppa.com?

• ppppppppppppppppppazkaa

Vai muka tullimies :) Hah paskat täällä tullimiehet työaikanaan kirjoittelee.

• wfwfwf

En tiedä voiko vaan viinahuutoon vaan hyökätä samalla tavalla. Ovat kuitenkin käsitääkseni virossa viron lakien mukaan ihan laillinen yritys. Viinkauppa.eu voitiin hyökätä siksi,koska se toimitti alkoholia pelkästään suomeen. Viinahuuto myy myös virolaisille ja maksaa veronsa viroon. Ei alkon kannata tehdä mitään oikeusjuttuja superalkoille jotka ovat virossa laillisia yrityksiä. Heitä ei suomen lainsäädäntö koske.

• TuomasAH

Alko.fi ja palvelu pelaa

• Kyllä_palvelu_pelaa

Näin on, jos vaan täppiä riittää. Ja yksi myyjä jopa hymyili minulle kerran. Maksettuasi tolkuttomat verot ansiotyöstäsi maksat jäljelle jääneistä euroista vielä tolkuttomammat verot Alko-ostoksistasi. Mutta palvelu pelaa.

• asdasddfasad

Riippuu ihan mitä olen tilaamassa. Millesime, Whisky World, Vivinum, Weinversand...

• venäjänmatkaaja

itse tuon venäjältä kaljat on halpaa taxfreessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe