Mikä siinä on, että mies tykkää imeä toiselta spermat suuhun? Mulla on varmaan joku fetissi tähän. Niin ja juurikaan muuta en kuitenkaan halua toiselta mieheltä. Jos haluat laukaista mun suuhun/ naamalle, pistä viestiä. [email protected]
(Vantaa, Espoo etc)
Sperma kiihottaa!
Mahtimälli
5
124
Vastaukset
- HOMOOOOO
Juu niin kiihottavaa, että tekis mieli saada kunnon satsi suuhun
- gfs
sellaset sukupoplitaudit siellä.
Minua kiihoittaa suunnattomasti kun minua naidaan suuhun ja lauetaan suoraan nieluun.
- Aamukäsi
Mälli jo tuoksuukin tosi kiihottavalle...nam.
- freeballerboy
Välillä runkataan yhen kaverin kans ja kiihottaa kun sillä lentää spermat. Yleensä mul tulee tosi pian sen jälkeen. Kaveri on 17v ja sil tulee kerralla tosi paljon spermaa. Oon ite 20v eikä mul ihan niin paljoo lennä vaikka kuinka kiihottais. No riittävästi kuitenkin mut jostain syystä kaverilla lentää todella paljon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671