Oppia ikä kaikki

KauhaMaisteri

Minut tunnetaan ihmisenä, joka ei koskaan valehtele. Olen kertonut teille tositarinoita elämästäni mutta mikään aikaisemmista kokemuksistani ei ollut valmistanut minua siihen, mitä tänään koin.

Olin tapani mukaan tulossa taloyhtiömme punttisalilta. Pihamaalla näin viereisessä rappukäytävässä asuvan Tanelin. Hän oli erittäin humalassa ja alkoikin tyypilliseen tapaansa uhoamaan minulle. En olisi millään halunnut jäädä kommunikoimaan hänen kanssaan mutta Taneli ei luovuttanut vaan jatkoi uhoamistaan. Pohja se on kuitenkin minunkin säkissäni joten päätin kauhoittaa Tanelin perusteellisesti.

Kauhoitin Tanelia puolen tunnin ajan erittäin kovaa mutta hän ei kauhoittunut. Olin hämilläni mutta sitten päätin ottaa todella rajut keinot käyttöön - sidoin Tanelin pihakeinuun ja kävin hakemassa katuporan jonka terän tilalle olen asentanut löylykauhan varren.

Kauhoitin Tanelia katuporalla ankarasti (katuporaterapia). Hän ulvoi ja aneli armoa mutta minä ja katuporani emme sellaista sanaa tunteneet. Työnsin katuporaa syvemmälle ja syvemmälle ja viimeinkin löysin Tanelin k-pisteen (kauhoittumispisteen). Hän piti kovan "oooh"-äännähdyksen muuttuen aivan veltoksi ja sitten minä kannoinkin hänet asuntoonsa nukkumaan.

Olen nyt aivan "poikki" mutta hyvillä mielin joten sen kunniaksi työnnänkin piakkoin löylykauhan peräaukkooni.

17

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahahaha
      • buahahahaa

        Älä hintti uikuta.


    • 2334422

      Miksi hintti aina vingut täällä?

    • kokenut.puulogi

      Turpa kiinni hintti.

    • juuujuuuu

      Tuuppaa homopoika sormi perseeseen, ja kuvittele että se mulkku, niin rauhotut edes vähäksi aikaa...

      • fdssaasdfdf

        Kaljapullokin sopii tuon palstan päivystävän hintin persesilmään.


    • Oulun_mies

      Tunsit Tanelin mutta jos olisit tuntenut Tanen niin kertomus olisi ollut erilainen.

    • kokenut.puulogi

      Turpa kiinni hintti

    • mukavaa.luettavaa

      Hieno kertomus! Palstan kateellinen homo alkoi heti määkimään vastauksiaan.

      • Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista


      • TomiRanta

        Hiljaa hintti!


      • Santtu.T
        TomiRanta kirjoitti:

        Hiljaa hintti!

        Älä hintti uikuta!


      • olet.tissu.nolo.homo
        yuggis_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

        Pidä sinä paska homosuusi kiinni!


      • lllkkkjjh
        yuggis_ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

        Hehehehe
        Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
        http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_


      • lllkkkjjh kirjoitti:

        Hehehehe
        Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
        http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_

        Niin, juuri niin, olen Kauhajoelta! Olen iloinen puolestasi!


    • qaas556

      Tota noin, onhan teille hinteille omakin palsta.
      Miksi et vikise kiimaasi siellä?

      • buahahahaa

        Älä hintti uikuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe