Oppia ikä kaikki

KauhaMaisteri

Minut tunnetaan ihmisenä, joka ei koskaan valehtele. Olen kertonut teille tositarinoita elämästäni mutta mikään aikaisemmista kokemuksistani ei ollut valmistanut minua siihen, mitä tänään koin.

Olin tapani mukaan tulossa taloyhtiömme punttisalilta. Pihamaalla näin viereisessä rappukäytävässä asuvan Tanelin. Hän oli erittäin humalassa ja alkoikin tyypilliseen tapaansa uhoamaan minulle. En olisi millään halunnut jäädä kommunikoimaan hänen kanssaan mutta Taneli ei luovuttanut vaan jatkoi uhoamistaan. Pohja se on kuitenkin minunkin säkissäni joten päätin kauhoittaa Tanelin perusteellisesti.

Kauhoitin Tanelia puolen tunnin ajan erittäin kovaa mutta hän ei kauhoittunut. Olin hämilläni mutta sitten päätin ottaa todella rajut keinot käyttöön - sidoin Tanelin pihakeinuun ja kävin hakemassa katuporan jonka terän tilalle olen asentanut löylykauhan varren.

Kauhoitin Tanelia katuporalla ankarasti (katuporaterapia). Hän ulvoi ja aneli armoa mutta minä ja katuporani emme sellaista sanaa tunteneet. Työnsin katuporaa syvemmälle ja syvemmälle ja viimeinkin löysin Tanelin k-pisteen (kauhoittumispisteen). Hän piti kovan "oooh"-äännähdyksen muuttuen aivan veltoksi ja sitten minä kannoinkin hänet asuntoonsa nukkumaan.

Olen nyt aivan "poikki" mutta hyvillä mielin joten sen kunniaksi työnnänkin piakkoin löylykauhan peräaukkooni.

17

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahahaha
      • buahahahaa

Älä hintti uikuta.

• 2334422

Miksi hintti aina vingut täällä?

• kokenut.puulogi

Turpa kiinni hintti.

• juuujuuuu

Tuuppaa homopoika sormi perseeseen, ja kuvittele että se mulkku, niin rauhotut edes vähäksi aikaa...

• fdssaasdfdf

Kaljapullokin sopii tuon palstan päivystävän hintin persesilmään.

• Oulun_mies

Tunsit Tanelin mutta jos olisit tuntenut Tanen niin kertomus olisi ollut erilainen.

• kokenut.puulogi

Turpa kiinni hintti

• mukavaa.luettavaa

Hieno kertomus! Palstan kateellinen homo alkoi heti määkimään vastauksiaan.

• Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

• TomiRanta

Hiljaa hintti!

• Santtu.T
        TomiRanta kirjoitti:

Hiljaa hintti!

Älä hintti uikuta!

• olet.tissu.nolo.homo
        yuggis_ kirjoitti:

Samaa mieltä. Tämäkin on taidetta, vaikkakin erilaista

Pidä sinä paska homosuusi kiinni!

• lllkkkjjh

• lllkkkjjh kirjoitti:

Hehehehe
        Kauhajoen älyvapaa rääväsuu on ymmärtävinään taidetta....
        http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_

Niin, juuri niin, olen Kauhajoelta! Olen iloinen puolestasi!

• qaas556

Tota noin, onhan teille hinteille omakin palsta.
      Miksi et vikise kiimaasi siellä?

• buahahahaa

Älä hintti uikuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4730
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4069
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      163
      3977
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2658
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2613
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2177
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe