Älkää viekö eläimiänne päivärannan rakkiin ja kattiin. Täällä todella huonot kokemukset ja koiramme todella huonossa kunnossa kun asiaa ei otettu vakavasti, määrättiin vaan antibiootteja. Onneksi koira sai parempaa hoitoa tuhatjalassa ja tajusimme viedä sen sinne..
Älkää viekö eläimiä eläinlääkäri rakki ja katti
27
8834
Vastaukset
- Kissanomistaja1
Tuhatjalka se vasta paska paikka onkin, ei sinnekään kannata viedä jos lemmikkinsä haluaa elossa saada takaisin...
- haunauhau
Mitä näistä tänne kirjoittajista opimmekaan?
- nimimerekki
eikös se joku isäntä saanu 3000€ sakot kun haukku tarpeeks jonku yritystoimintaa
- Justkoopajoo
Siellä vaan joku katkera tuhatjalan työntekijä yrittää mustamaalata Rakki&Katti firmalle kun kaikki kehuu Rakki&Kattia ja kertoo ikäviä faktoja paskasta tuhatjalasta.
- Tuhatpaska
Juurikin näin!
- Soideri
Minä käytän kissaani nykyään ihan tavalisessa terveyskeskuksessa. Sote säästää kun nyt saa samat palvelut omalta lääkäriltä. Tosin Pyörön terveysasemalla eivät tee kuin puhdasrotuisille hammaskiven poistoa.
- Paras_kokeilemistani
Vuosien (>10) aikana muutamia kertoja ( 5) olen koiriani käyttänyt ja hyvää ja järkevää palvelua. Tunteista(ni) huolimatta hoidot, hoidon "vielä jatkaminen" ja suoraan lopettamissuositukset on mielestäni osuneet kohdalleen. Kohtelee eläimiä asikkaina, ei rahastuvälineinä. Jos se vanha Miettinen vielä jatkaa niin ainakin minä suosittelen.
- Molemmissa_
Olen käyttänyt kotieläimiäni molemmissa paikoissa. Katti ja Rakissa ihan hyvää hoitoa on eläimet saaneet. Tuhatjalassa eräs lemmikkini joutui viimeiselle piikille, mutta eihän se asia ollut sen klinikan vika.
Sielläkin olen saanut lemmikeille asiallista hoitoa ja henkilökunta on ollut aivan ystävällistä ja asiallista. - rakkikatti
En ymmärrä moista palautetta ilmeisesti pahansuopaista mustamaalausta. Meidän koirat ja kissat ovat saaneet Miettisen Paavolta hyvän ja ammattitaitoisen hoidon. Jälleen ollaan menossa nyt hammas vaivan vuoksi. Alkuperä viestin lähettäjälle, koiran omistajat haukkuu usein aiheetta, ja ainakin Sinä arvon koirjoittaja, HAU...HAU !!
- asiallisin_kommentti
Tyypillinen luonnevikaisen aloitus kuten muutama kommenttikin.
Lieko Paavo tehnyt aloittajasta ilmoituksen eläinsuojeluun?? - suosittelenkyllä
Me saaneet hyvän avun ja neuvot kissoillemme Paavolta. Järkevä ja osaava lääkäri.
- Kisunomistaja
Minä en suostu käyttämään kissaani missään muulla kuin Paavolla.
Iisalmen klinikalla kun käytin niin heti tarjosivat piikkiä.
Kissani on edelleen elossa.
- Hölppä
Eläinten omistajilta rahat pois.
- Kiittäen
Pekka Halonen on taitava ortopediaan erikoistunut eläinlääkäri
- Ressu017
Ei oo kuin hyviä kokemuksia Rakista ja Katista, meidän elukat ei muualla käy :-)
- Miksu132
Hei! Osaatko sanoa paljonko koiran hammaskiven poisto suurinpiirtein maksaa rakki ja katissa?
- Korat
Minulla täysin toisenlaiset kokemukset.Muualle en koiriani vie.Aina saanut hyvän hoidon.
- Hoppetossa
Olen käyttänyt koiriani ja kissani Paavon luona. Huumoria ja hyvää hoitoa ovat saaneet 20 vuoden aikana. 2 vanhaa koiraani on saattanut koirien taivaaseen. Ihanasti lauloi dobermannilleni,kun leikkasi kasvaimen jalasta. Minäkin aina lauloin sille! Toki vien koirat muualle,jos tarvitsevat röntgeniä tai muuta vastaavaa. Paavo on huippu tyyppi eläinlääkärinä ja ihmisenä ! Turhaa moittimista !
- hauveli
Parasta palvelua ja nopeita aikoja saanut kiittää just tuota Rakki & Kattia. Toiset repii hulluja hintoja, oikeesti ja menettävät asiakkaansa.
- Cihu
Paras ja kiva sekä nopea Rakki & Katti ;)
- kissanpvätkoirilla
Jopas on ristiriitaista. Rakki on hieman ikävä nimitys koirasta, mutta sointuu kattiin.
Kun katsoo esim entisen TV juontajan Forssan lähellä pitämän koirahoitolan palveluja, tuntuvat hauvat saavan siellä paremman hoidon kuin useimmat ihmiset ja esim vanhukset hoitolaitoksissaan.
Tehdäänköhän hammaskiven poistoa ultralla myös ihmisille? Omalla kohdalla ollut aina kammottavan kivuliasta raastamista.- Anonyymi
Minulle tehtiin kerran vuosia sitten hammaskiven poisto ultraäänellä. Oli paljon kivuliaampaa kuin terällä raaputtamalla. Nykyään kai siitä ultraäänestä on jo luovuttu.
- Anonyymi
Saitko potkut sieltä?kuin nuin ikävästi kirjoittelet kuopion parhaimmasta lafkasta.Mites lapsuus..?.. Mitenkä sen koet näin jälkikäteen?Kuule apua saa kun pyydät mutta koiria sinne ei voi viedä..harmillista kylläkin, mut turvamääräykset jos itse tuhosuutta jne...ei oikea paikka koirille nekin voi sarastua siellä ja purra.....
- Anonyymi
Ei minulla mitään valittamista, totuus on että kissat ja koirat ovat rakkeja ja katteja. Ei niitä pidä verrata ihmisiin ja perheenjäseniin tasavertaisina olioina. Kissan ja koiranpaikka on lattialla, ei ihmisen sängyssä.
En ymmärrä, että koiria puetaan ihmisvaatteisiin. Ei koira viihdy ihmisvaatteissa, sillä on oma turkki kesät ja talvet. Koirat ja kissat ovat sanontana rakkeja ja katteja, eivät ne siitä nimityksestä pahastu. Eikä pidä pahastua, jos eläinlääkärin yrityksen nimi on "rakki tai katti"
Hyvää palvelua sieltä on saanut kotieläimille kaikissa hoitotoimenpiteissä rakeille ja kateille. - Anonyymi
Parasta veronkiertoa tosiaankin, suosittelen.
- Anonyymi
Kuopion paras eläinlääkäri ja yrittäjä on hyvä persoona. Toivottavasti vielä joskus jatkaa praktiikkaa. Hoiti meidän koiria todella hyvin, joista yhden hengen pelasti hätä leikkauksella eräänä lauantai yönä. Mainittakoon samassa, että silloin Neulamäessa toiminut toinen "eläinlääkäri"teki oharit, vaikka oli ensin luvannut leikata koiran.
- Anonyymi
onko tämä liike vielä pystyssä? ja kuka omistaa kiinteistön?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386