seiska sekoaa kun kympin asennusohjelma on ladattu

joulupukkiporo

Seiska on ehkä ollut siedettävin windowsin versio ja toiminut jopa kohtalaisesti.Nyt kun mikkis on automaattisesti tutkinut koneen ja väittää sitä kymppisopivaksi ja koittaa pakottaa asentamaan sen koneelle on kone alakanut sekoilemaan!Käynnistyy itsekseen.Normaali sammutus tehty ja varoina jatkojohto irti seinästä.Kun jatkojohdon laittoi seinään niin konekin käynnistyi siinä samalla itsekseen.Pysähteli,takkuili paljonkin ja ohjelmat toimivat tosi epämääräisesti.Viruksia ei myöskään f.securen onlinescannerin mukaan löytynyt,on kaikki uusimmat ajurit ja ohjelmistot päivitetty.Ainut syy minkä olen keksinyt seiskan toimimattomuuteen on se win 10 joka hilautui koneelle,mukamas tutkien että se on yhteensopivaa mallia.Onkohan tämä seiskojen sekoilu viimonen keino jotta tietsikankäyttäjät yrittäisivät päivittää koneensa kympiksi.No huh huh.Syvät ovat vedet.Kysynkin nyt,että onkos toisilla vastaavanlaisia ongelmia näinä kympin pakkopäivityksen aikana ollut?

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwsqswqsqw

Vika voi olla viallisissa päivityksissä, joita kuukausittain tulee. Yritä palauttaa edelliseen palautuspisteeseen ja taas edelliseen, kunnes ehkä alkaa toimimaan.
      Toki nuuskimisen aiheuttamia ongelmia ei voi pois sulkea. Jos microsoft asentaa haitallisen ohjelman, ei sitä mikään virustutka tunnista.

• dwdqwdqd
    • Windowstekeekiusaa

Mistä voi tunnistaa yrittääkö MS salaa tunkea Kymppiään koneelle? Tiedän päivitys numerot mitä ei saa sallia mutta ihme täysillä käyntiä ollut viime ajat,viikot. Update on lataa mutta älä asenna ja pitänyt ettei edes lataisi mitään vaan ilmoittaisi jos on saatavilla.Kone sekoilee tämän takia. Kymppiä en halua sitten kun tarvitsen vuosien kuluttua ostan uuden koneen.

• Windows

Microsoftilta olisi vittumainen temppu jos laittaisi "tietoturva"päivityksen joka laittaisi updaten asetukset uuteen uskoon että asentaisi päivitykset kello 3 yöllä kun kone on kiinni. :D

• kaikki-on-mahdollista

Jospa se muuttanut asetuksia siten, että kone menee vain lepotilaan sammuttaessa. Silloin tuo kuvaamasi häiriö on ilmeinen, kun lepotilassa virta katkaistaan johto irti seinästä vetämällä.

• wertv34cq

Mulla autto tohon kymppiin koneen ja oman pään kääriminen kinkkufolioon, nyt ei tule mitään koneelle. Ongelma on vain että ei voi käydä töissä tuon pään ympärillä olevan folion takia, myöskään ruokakauppaan ei voi sokeana mennä. Pitäisköhän sittenkin asentaa se kymppi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe