Kaikesta.nähdään.nykyään.laittomuutta!

Jeesus.hyvä.hallitsija

Raamatussa kerrottu enemmän näistä asioista, ja jokaisen ihmisen varmaan ihan itse tulla nämä tuntemaan ettei ole vain toisen ihmisen johdateltavissa vaan voi sanoa ja ymmärtää: Pyhä Henki opettaa eikä tarvitse toisen ihmisen opetusta, ja näin kirjoitettu Raamatussa Johanneksen toimesta.

4

183

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitusjeesus

5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

Vanhaa testamenttia ei tarvitse kauaa lukea huomatakseen että jumala ei luonut ihmistä omaksi kuvakseen vaan ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Siksi tämä uhreilla ja verellä mässäilevä narsistinen, sadistinen ja moraaliton jumalaolento on täysin luojansa, paimentolaismiehen kaltainen.

• asdfgasdfgsdf

Mikäs opettaja sinä sitten kuvittelet olevasi?

• Raamatussa.totuus

Rahan halu kaiken pahan alku ja juuri, samoin Jeesus ja Mammona ovat toistensa vastakohtia, ja Jumalasta hyvää Jeesus ja Totuus ja Elämä, ja vastustajansa valheen ja murhan isä ja samoin mammonalla eksyttää ihmisiä epäjumalanpalvelukseen ja ahneus nimenomaan tätä ja kun toisetkin ihmiset sitä harjoittaa, niin ...

• Kristityt käyttävät raamattua vain toisten ihmisten alistamiseen ja itse eivät viitsi raamatun oppeja noudattamaan.

Se on nähty niin monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe