Suostuitko

parijakolmas

Onko teille ehdotettu kimppaa? Onko uskaliasta iskeä vieras vai tuttu mukaan ja miten se meni, hävettikö jälkeenpäin?
ps. kokemusta vailla ja pitäis kokea.

13

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy-siellä

Kyselyille ja gallupeille on ihan oma fooruminsa.

• On ehdotetu ja on toteutettukin. Vähän vaihtelevia kokemuksia niistä on. Tärkeintä olisi, että kaikki osapuolet huomioidaan kimpassa ja se, että kaikki tietää mihin lähtee. Niin ja parisuhteita kunniottaen mennään. Silloin se on hyvä kokemus kaikille.

• Olen viettänyt tämän jouluaaton klo 9-15 viiden miehen ja kahden naisen leluna.

Entuudestaan tunsin yhden ryhmän jäsenen, joka järjesti tämän mahdollisuuden. Olen siitä hyvin kiitollinen.

• Ei ollenkaan huono tapa viettää aatto päivää :)

• Minut tätini esitteli kahdelle miesparille. Olin heidän leluna pitemmän aikaa. Tädin seuratessa sivusta. Joten viehätti tuo puhtaana seksiesineenä olo.

• virtasenposti kirjoitti:

Minut tätini esitteli kahdelle miesparille. Olin heidän leluna pitemmän aikaa. Tädin seuratessa sivusta. Joten viehätti tuo puhtaana seksiesineenä olo.

En tiedä muista mutta jotenkin tätini halusi minun tulevan alistetuksi. Ehkä se on kateellinen muulle suvulle. Vaikka olin siinä tilanteessa omasta halusta se käski niiden pitää kiinni ja mun rimpuilla.

• Voisitteko ottaa yhteyttä. Sähköposti ei toimi.

• 1210

On ehdotettukin ja on toteutettukin. Poikkeuksetta olen ollut kolmen kimpassa toinen mies. Ja poikkeuksetta parit ovat olleet miehen puolelta työn tai harrastusten kautta tuttuja. Mutta sillä tavalla että olen vieraillut heillä kotonakin ja vaimokin on tullut tutuksi. Siis hyvänpäivän tutuksi.

Ensimmäisellä kerralla vähän yllätyin kun minulta kysyttiin että mitä tuumaisin kolmen kimpasta. Ja kun kyselin että onko kaveri aivan varma ettei tule mitään mustasukkaisuutta ja että onhan hän varma että olen hetero niin sanottiin että pikkurouvan ehdoilla mennään. Ja että häntä kiihottaisi nähdä kun vaimo saa vierasta.

No, ensimmäinen kerta meni hyvin. Tosin, vähän haettiin kumpikin roolia mutta kun eteni hitaasti ja käytti koko yön, niin olihan se nautinnollista. Parasta ehkä oli se kun nki miten kaverin vaimo nautti. Ei ihan koko aikaa, mutta suurimman osan ajasta tykkäsi huomiosta. Ja välillä yllätti varmaan miehensäkkin. Minut ainakin.

Sen jälkeen ei mennyt enää roolien sovittelun piikkiin. Ne muutamat (yhden käden sormilla laskettavissa) olevat parit joiden luona olen ollut kolmantena, ovat olleet poikkeuksetta positiivisia kokemuksia. Kaikken tärkeintä on että edes aamulla ei aiheesta puhuta, jollei isäntäpari juttua aloita. Tai jos rouva vielä haluaa pikaiset. Mutta se mikä tapahtuu yöllä, jää sinne. Eikä siitä virnuilla päivisin, eikä itse ylitetä rajaa vaikka vaimoväki ehdottaisikin. Reilu peli kantaa aina hedelmää. Ja usein käykin niin että se ei jää yhteen kertaan. Mutta jos ehdotetaan että toisen kerran kuukauden sisällä, niin silloin on syytä pistää jäitä hattuun. Joulut ja syntymäpäivät ymmärrän. Samoin hääyöt jne. Mutta rajansa kaikella.

Se mikä kokemus itselläni on niin voin suositella. Ja toisaalta, jossain määrin kolmannen pyörän pitää olla tuttu. Ettei sitten kesken suorituksen tule odottamattomia yllätyksiä. Niitä kun tulee kuitenkin.

...kerrankin aivan tavallinen vaimo joka puhuu rauhallisesti ja sivistyneesti kesken aktin puri ja raapi ja huusi syvällä kurkkuäänellä "nussi mua, pane mua". Meni hetki että pääsin siitä yli. Täytyy sanoa että tuli yllätyksenä. Mutta mitäpä sitä muuta kuin työtä käskettyä. Ja kyllähän hyvä työ palkitaan aina...

Ihmissuhteet on säilyneet ja kavereita ollaan kaikkien kanssa. Suosittelen.

• niinpä1210

Saitko maksun???

• psjass

Me oltiin tavallaan fantasioitu et yks toinen pari olis kiva neljän kimppaan ja mietitty et eihän heitä ole pitkään aikaan tavattukaan, mutta muistoissa oli miten rohkeesti heillä rouva puhui ja tuntuu ettei heillä mieskään pistä hanttiin rouvan lähentelyjä.
      Tiettiin et he oli aika intohimoisia tanssin harrastajia joten ajateltiin kysyä et olikos viikonloppuna aikomus mennä jonnekkin lavalle ja voisi vaikka ajatella pitkästä aikaa jatkoja meillä.
      Muutaman kappaleitten jälkeen alkoi jo tuntua että fantasiamme toteutuu.
      Illan mittaan ei tarvinnutkaan kysyä saako luvan vaan parinvaihto meni ihan luonnostaan siinä kun molempien miesten sylissä ratsasti kiihkeät naiset.
      Aamulla herättiin ja syötiin aamupalaa eikä kellään tuntunu olevan morkkista vaan oli läheinen ja lämmin tunnelma.
      On myöskin jatkettu tanssimista ja silloin tällöin illan jatkoja, mutta ei nyt tietenkään aina mennä jatkoille sänkyyn.

• seykks

Mieluummin vieras. Meillä on ollut vajaan vuoden mukava kimppa, 3 miestä ja 1 nainen kaikki ollaan bi, tavataan noin kerran viikossa. Jokainen on varattu, eli touhutaan salassa ja joka kerta jokainen on saanut. (Kostuu kun ajattelenkin).

• haluaisin3

Mahtuisiko kimppaanne naisvierailija?

• Jaskagigg

Kolme naista ehdotti mulle kimppaa. Suostuin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe