Oon menossa neurologille, kunhan saavat mt toimistossa lähetteen tehtyä... Mutta kun kestää ja kestää se tietojen ja lippu lappusten kerääminen... Haluaisin kokeilla auttaako tuo lääke, kun ei mikään kokeilemista masennuslääkkeistä ole auttanut tähän oloon...
Koko ala ja ylä aste on mennyt ihan penkin alle, säälistä olen päässyt ne läpi... sama homma ammattikoulussa,en vaan opi enkä tajua mistään mitään, englanti on ollut koulussa ainoa aine mitä olen jotekin oppinut ja olen siitä pitänyt..
Enkä töissäkään pärjää, työ tuntuu vaikealta, ei oikeen opi mitään... jokapaikassa kiusataan ja haukutaan, että olen tyhmä kun en osaa mitään vaikka kuinka yritän. ja kyselen koko ajan tyhmiä... Työ paikkoja on 9 vuoden aikana ollu 17kpl ja pisin niistä on kestänyt n,1vuoden... lyhyin varmaan alle viikon.. Ihan älyttömän huono itsetunto ja ahdistaa melkeen koko ajan tuo kun tuntee itsensä niin tyhmäksi ja huonoksi... ja tulevaisuus pelottaa kun tuntuu ettei musta ole mihinkään...
6vuoden ajan olen käynyt silloin tällöin psykiatrilla ja vuoden verran kävin psykoterapiassa vaikean lapsuuden takia, olo ehkä vähän helpottunut noista lapsuuden jutuista, mutta työn tekemiseen se ei ole vaikuttanut mitenkään...
Tuo yksityinen psykiatri ei vaan suostu kirjoittamaan mitään add, ad/hd lääkettä kun sanoo vaan että pitää mennä ensin tutkimuksiin... Ylivilkkautta mulla ei oikeastaan ole koskaan ollut, vaan keskittymis vaikeuksia ja oppimisvaikeuksia, ihan 1 luokalta asti, minkä kävinkin 2 kertaan...
Olisi hienoa saada kokeilla, kun moni sanoo että tuo lääke auttaa heti, jos on add... En jaksaisi odotella, äääähhh...
Antakaa kokeeksi muutama concerta, tai joku?
7
137
Vastaukset
- Markkuliisa
Haha, joo! Tuupa huomenna tuonne Turun torille, niin heitän sulle parit Consut. Ei tarvii edes maksaa, kun sun stoori on niin aito.
Vai onko sittenkään? Ajattelitko tosissasi, että joku antaa huumausaineiksi luokiteltuja lääkkeitä noin vaan jollekin Suoli24:ssä kirjoittelevalle nulikalle? Ja vaikka et olisikaan keskenkasvuinen ipana, niin sen verran pitää olla järkeä päässä, että tajuaa sen, ettei kukaan jakele lääkkeitään tuntemattomille nettikirjoittelun perusteella. Eikä pitäisi jaella kenellekään muullekkaan koska ne lääkkeet on kirjoitettu vain sille ihmiselle, jolle lääkäri on pitkien tutkimusten jälkeen tehnyt asianmukaisen diagnoosin.
Juuri tällaisten ihmisten takia, jotka lääkkeitään jakelevat muille, meidän muiden käy entistä vaikeammaksi saada lääkkeitämme joita tarvitsemme.- Tietämätön_Jonne
No jotkut jakaa mitä jakaa ja jotkut ei.. Eipä tuo nyt mikään niin ihmeellinen asia ole, on sitä maaillmassa paljon pahempiakin asioita ja jos oikeesti tuntee ittensä sairaaksi ja haluaa kokeilla, niin mikäs siinä. Kyllä mää voisin pari heittääkkin jos mulla olis...
- Tietävä_Jonna
Tietämätön_Jonne kirjoitti:
No jotkut jakaa mitä jakaa ja jotkut ei.. Eipä tuo nyt mikään niin ihmeellinen asia ole, on sitä maaillmassa paljon pahempiakin asioita ja jos oikeesti tuntee ittensä sairaaksi ja haluaa kokeilla, niin mikäs siinä. Kyllä mää voisin pari heittääkkin jos mulla olis...
Mitä enempi ihmiset jakelee reseptilääkkeitään muille, sen vaikeempi niiden on saada lääkkeitään, jotka oikeesti tarvitsee niitä.
- Tietämätön_jonne
Tietävä_Jonna kirjoitti:
Mitä enempi ihmiset jakelee reseptilääkkeitään muille, sen vaikeempi niiden on saada lääkkeitään, jotka oikeesti tarvitsee niitä.
Joopa joo, joku muutaman concertan antaminen kokeilu mielessä ei vaikuta tuohon millään lailla... Mee muualle ruikuttamaan...
- elintavatkuntoon
Psykiatriassa istutaan suljetussa huoneessa ja äänestetään uusia sairauksia usein kädennostolla. Mitään näin syntyneistä "sairauksista" ei voida testata tai havaita objektiivisesti. Ainoa asia jonka mukaan edetään, on käyttäytyminen.
He kutsuvat tätä häiriöksi, mutta tarkoittavat sairautta. Miltei kaikkea on sitten nykypäivänä hoidettava lääkkeillä.
Kun kyse on tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriöksi määritellystä ADHD diagnoosista, niin siihen riittää jos lapsi liikuttelee käsiä ja jalkoja, ei kuuntele, puhuu paljon, ei leiki hiljaa, keskeyttää muita ja vielä jotain muuta, sopii se jo puoleen väestöstä.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#ADHD_ja_ADD_sairauksien_ravitsemushoito- 45v.add.nainen
Oletko aikuinen jolla on adhd ja kirjoitat omilla kokemuksillasi nämä tietosi?
Jos näin on, silloin tiedät mitä tarkoittaa ominaisuus- sana.
- Laitonta
Moi Janttunen!
Älä ihmeessä täältä lääkkeitä kysele! Ja vaikka joku antaisi, Älä ota vastaan! Eikä kenenkään liiemmin kannata lääkkeitään muille antaa.
Sopivasti kun sattuu, niin napsahtaa syyte huumausainerikoksesta.. Tämän jälkeen lääkettä laillisesti todella vaikea saada.
Jotkut lääkäreistä kirjoittavat pienen määrän reseptille ko. lääkkeitä kokeeksi, mikäli epäilee tarkkaavaisuushäiriötä. Jos lääkkeellä on positiivinen vaste, voi tämä toimia diagnoosin tukena, muiden tutkimusten lisäksi. Kehotan menemään lääkärin (neurologi, psykiatri) tutkimuksiin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839