Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille ikään, sukupuoleen ja lajiin katsomatta!
Suomenlahden takana on erikoisia joulukuusia:
http://yle.fi/uutiset/tiesitko_maailman_ensimmainen_joulukuusi_oli_baltiassa__tosin_sijainnista_on_edelleen_kiistaa/8551062
Hyvää joulua kaikille!
12
65
Vastaukset
- pitkääävelviä
Kiitos samoin! Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
- Tattista
Kiitos, samoin sinulle hyvää Jeesuksen syntymäpäivää :)
- filade
Petri Paavola edustaa kirjoituksella Jehovan todistajia, jotka ei juhli Jumalan ilmestymistä Jeesuksessa, ihmisenä, ihmisten keskelle.
Jos joulun vietto lopetetaan, Suomi kansana etenee vain enemmän pakanuuden pimeyteen eikä tule ymmärtämään luomakunnan luojaa Herrana ja Vapahtajana.
Joulurauhaa! - heh-heh-heh-
Olkoon vaan Petri jehovantodistaja, mutta se ei muuta miksikään sitä, että syntymäpäivää ei tiedetä.
- Jyriontarkkanatässäkin
heh-heh-heh- kirjoitti:
Olkoon vaan Petri jehovantodistaja, mutta se ei muuta miksikään sitä, että syntymäpäivää ei tiedetä.
Hahahahha, näytähän missä kohdassa Raamatussa löytyy sana joulu? Tai edes jouluevankeliumi, tai tontut ja pukit ja jolukuusi tai Korvatunturi taimikä tahansa jouluun liityvä asia joulusta jota kaikki Suomen ateistit viettävät joulukuusen juurella hutsujensa ja äpärälastensa kanssa kieltämänsä Jeesuksen synttärijuhlana hehehe.
Vitsi, vieläkö joku väittää että evokit eivät muka elä sakeassa itsesuggestioaivopierunhajussa, heheh????
Siis jos kaikki heidän periaatteensa ovat nurinpäin ateisti- Molocin viettäessä ev.lut. kristillistä joulua hutsunsa ja äpärälastensa kanssa niin miten heidän aatteidensa voisi kuvitella olevansa oikeinpäin muualla arkielämässä, hehe???
Vitsi mitä ääliöitä.
Ja kuten kaikki huomaavatkin niin Jyriä ei huijata sen paremmin tieteen kuin uskonnonkaan osa-alueella.
En toki kiellä ihmisiä viettämästä joulua mutta miksi ihmeessä sitä viettävät ateistiset evokit????
Ai niin, sehän on se kaikki asiat nurinpäin kääntävä aivopiereskely, sori että en heti muistanut. Heheh.
- Fiksu_-_kreationisti
Huonoa joulua kaikille evokkisatuihin uskoville. Buu.
- Taikauskonnoton
Mulla ainakin on synttärit huomenna. Juhlikaa sitä!
- Jyrionoikeassa
Mitäs juhlimista tuossa on? Eiköhän maailma olisi parempi paikka jos kukaan evomoraalinen ei olisi ikinä syntynytkään? No ihan varmasti olisi.
- defconChrist
Ettet olisi se antikristus. Ei muuten voi olla syntymäpäivä Jouluna. Jouluna ei ole tiettävästi syntynyt kukaan muu kuin Jeesus.
Antikristus levittää juuri väärää oppia, ja mitä muuta se luopumuksen tuputtaminen ateismin muodossa on.
Hyvää joulua kaikille myös minun puolestani!!
- Jyriririririri
Onhan se kiva että edes jouluna evokkiateistit kerrankin ovat rehellisiä ja tunnustavat sen mikä on tieteellisesestikin aivan selvää, eli sen että Jeesus on todellisuutta.
Muulloin sitten lytätäänkin Jeesusta maanrakoon niin lujaa kuin vain ikinä osataan, hehehe.
Vitsi mitä ääliöitä nuo itsensäpetttävät sugeroijat ovatkaan.
Siis ei mitään logiikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972