Saako 13v ostaa hotlipsistä dildoa?

Avun_tarpeessa

Kuukausi sitten jouduin pyytämään äitiäni ostamaan vibraattorin netistä, ja se oli elämäni nöyryyttävin kokemus.. Tietääkö kukaan, saako 13,5v siis käydä vaikka itäkeskuksen hotlipsissä asioimassa? Ja kellään kokemuksia Michalis Dildosta? Kiitos jo etukäteen! :)

8

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaittes

      mikä helvetti teitä ihmisiä oikeasti vaivaa kun näistä sairaita lankoja pitää tehä aina.

      • älä-tapa

        Mitähän sairasta tuossa oli? Itse et ehkä ole aivan terve, kun kiroilet ja toivot toisen ottavan itsensä hengiltä.


    • kysy-firmasta

      Paras vaan kysyä firmasta, sillä mikään laki, asetus tai viranomaispäätös ei aseta seksileluille ikärajoja. Jotkut firmat asettavat näön vuoksi ikärajoja, etteivät herkät vanhemmat hermostuisi. Saattaa olla, että joku höhlä myyjä ottaa tällaiset rajat todestakin. Yleensä seksiliikkeiden myyjät ovat hyvin korrekteja. Ei kysymällä mitään menetä.

      • Avun_tarpeessa

        Kiitos vastauksestasi! :)


    • tuotanoinni

      Kaupoilla voi olla eri käytäntöjä seksilelujen suhteen, mutta pornoa ei saa myydä alle 18v. Voisit etsiä itiksen hot lipsin email osoitteen ja kysyä sitä suoraan heiltä, niin eipähän tarvitse mennä kaupalle asti vain tullakseen ulos ajetuksi. Jos päätät mennä, niin suosittelen että menet itseksesi koska kaverin kanssa lelujen katselu ja niistä (mahdollinen) kikattelu voi antaa mielikuvan että olette siellä vain "häiriköimmässä" ettekä asiakkaina. Muita asiakkaita saattaa nuoren ostajan paikalla olo häiritä mutta uskon kauppiaan olevan ammattitaitoinen ja kohtelevan nuoriakin asiakkaita hyvin. Siis kunhan se ei ole kikattava kaverilauma. Ole suorasanainen siitä mitä etsit ja käyttäydyt asiallisesti, niin en usko että on ongelmaa.

      Sama koskee myös vanhempia asiakkaita...

    • Mitäs äiti sanoi?

    • Miten nykyisin menee?

    • Anonyymi

      7v myöhemmi :D

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe