Hän on tosi raukkamainen hän kokoajan väärentää nimeäni kun ei kykene asialliseen keskusteluun. Minä olen tarjonnut mahdollisuutta hänelle että keskustelisimme kahden kesken tämän nimi kysymyksen, mutta se ei tuolle raukalle käy päinsä vaan raukkamaisesti jatkaa herjaamista.
arska on luuseri
3
322
Vastaukset
..ei ole olemassa mitään ratkaisematonta nimimerkkikysymystä. Jos sinä et nimimerkkiäsi hyväksy niin se on kokonaan oma ongelmasi josta sinun tulee vain päästä yli. Sillä sinä olet sa(ar)namies nimeltäsi ja sillä nimellä kaikki sinut täällä tuntevat.
Et ole muuten vielä vastannut kysymykseeni jossa tiedustelin oletko saanut jo kotiasiasi kuntoon?
Oli niin surullinen tuo vuoden takainen vuodatuksesi:
"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä."Sanamies kirjoitti:
Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?
..itke sinä vain siellä. Nimiasian olen sopinut itseni kanssa jo vuosi sitten. Joten suotta rukoilet armoa siitä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075