Eli tietääkö kukaan kimoja lämppäriravureita?
Itse tiedän vain yhden My Sallyn. Jos joku tietää kimoista lv-ravureista, voisiko kertoa siitä lisää??
Tietääkö kukaan Kimoja lv-ravureita??
4
811
Vastaukset
- Tanja2004
Misty Orion, enn.18,8, mustanruunikonkimo, -80 syntynyt, amer.orlovi. kasvattaja Hyöppinen Kari, asui Savitaipaleella, omistajanaan Marja Neuvonen..mutta kuulemani mukaan kuollut.
sekä Mistyn varsoja..
Berry`s Speedy, enn.18,5, ruunikonkimo, 96-syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Marja Neuvonen, asustaa Savitaipaleella omistajanaan Marja ja Jukka Nevonen
Windy Cathill, enn.17,9, mustankimo -94 syntynyt amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, Windy asuu Lemillä, omistaja Mnna Kärkkäinen.
Lady Cathill, enn.23,1 ,ruunikonkimo, -93 syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, kuollut 1996- P.P.p
mene sukupostiin ja kirjoita my sandy.. sitten valitset suvusta emän... emällä on paljon kimoja ravuri varsoja muutenkin suvussa... kun nyt en muista sen emän nimeä... ja hyviä hevosia ovat... Ja sitten on ainakin sellainen venäjänravuri kuin Borzov.. kuvia löytyy sukupostista
- P.P.p
elikkäs siis my sandyn emä on my savannah.. ja sitten myös my savannahin isän puolelta löytyy kimoja ravureita...
- jozzu
Nestor Sapotaasi
on ainakin kimo.
kilpaillut joskus
jonkin varran
nykyisin harraste
ratsu.
Lisää tietoa löytyy sukupostista...
itse kävin joskus ratsastamassa Nestorilla, mutta nytkun oma hevonen alkaa ollahyvä ratsu niin en liiemmin ole ehtinyt. (oma hevoseni on myöskin lv)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302172- 1201478
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1181156
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885