Tietääkö kukaan Kimoja lv-ravureita??

-rruSu-

Eli tietääkö kukaan kimoja lämppäriravureita?
Itse tiedän vain yhden My Sallyn. Jos joku tietää kimoista lv-ravureista, voisiko kertoa siitä lisää??

4

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja2004

Misty Orion, enn.18,8, mustanruunikonkimo, -80 syntynyt, amer.orlovi. kasvattaja Hyöppinen Kari, asui Savitaipaleella, omistajanaan Marja Neuvonen..mutta kuulemani mukaan kuollut.

sekä Mistyn varsoja..
      Berry`s Speedy, enn.18,5, ruunikonkimo, 96-syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Marja Neuvonen, asustaa Savitaipaleella omistajanaan Marja ja Jukka Nevonen

Windy Cathill, enn.17,9, mustankimo -94 syntynyt amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, Windy asuu Lemillä, omistaja Mnna Kärkkäinen.

Lady Cathill, enn.23,1 ,ruunikonkimo, -93 syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, kuollut 1996

• P.P.p

mene sukupostiin ja kirjoita my sandy.. sitten valitset suvusta emän... emällä on paljon kimoja ravuri varsoja muutenkin suvussa... kun nyt en muista sen emän nimeä... ja hyviä hevosia ovat... Ja sitten on ainakin sellainen venäjänravuri kuin Borzov.. kuvia löytyy sukupostista

• P.P.p

elikkäs siis my sandyn emä on my savannah.. ja sitten myös my savannahin isän puolelta löytyy kimoja ravureita...

• jozzu

Nestor Sapotaasi
      on ainakin kimo.
      kilpaillut joskus
      jonkin varran
      nykyisin harraste
      ratsu.

Lisää tietoa löytyy sukupostista...

itse kävin joskus ratsastamassa Nestorilla, mutta nytkun oma hevonen alkaa ollahyvä ratsu niin en liiemmin ole ehtinyt. (oma hevoseni on myöskin lv)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe