Tietääkö kukaan Kimoja lv-ravureita??

-rruSu-

Eli tietääkö kukaan kimoja lämppäriravureita?
Itse tiedän vain yhden My Sallyn. Jos joku tietää kimoista lv-ravureista, voisiko kertoa siitä lisää??

4

839

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja2004

Misty Orion, enn.18,8, mustanruunikonkimo, -80 syntynyt, amer.orlovi. kasvattaja Hyöppinen Kari, asui Savitaipaleella, omistajanaan Marja Neuvonen..mutta kuulemani mukaan kuollut.

sekä Mistyn varsoja..
      Berry`s Speedy, enn.18,5, ruunikonkimo, 96-syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Marja Neuvonen, asustaa Savitaipaleella omistajanaan Marja ja Jukka Nevonen

Windy Cathill, enn.17,9, mustankimo -94 syntynyt amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, Windy asuu Lemillä, omistaja Mnna Kärkkäinen.

Lady Cathill, enn.23,1 ,ruunikonkimo, -93 syntynyt, amer.orlovi tamma, kasvattaja Kari Hyöppinen, kuollut 1996

• P.P.p

mene sukupostiin ja kirjoita my sandy.. sitten valitset suvusta emän... emällä on paljon kimoja ravuri varsoja muutenkin suvussa... kun nyt en muista sen emän nimeä... ja hyviä hevosia ovat... Ja sitten on ainakin sellainen venäjänravuri kuin Borzov.. kuvia löytyy sukupostista

• P.P.p

elikkäs siis my sandyn emä on my savannah.. ja sitten myös my savannahin isän puolelta löytyy kimoja ravureita...

• jozzu

Nestor Sapotaasi
      on ainakin kimo.
      kilpaillut joskus
      jonkin varran
      nykyisin harraste
      ratsu.

Lisää tietoa löytyy sukupostista...

itse kävin joskus ratsastamassa Nestorilla, mutta nytkun oma hevonen alkaa ollahyvä ratsu niin en liiemmin ole ehtinyt. (oma hevoseni on myöskin lv)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe