Hannan rienaajat

ei taira olla tän murhaajan haukkujillakaan ihan kaikki mutterit kohorillaan kjeh kjeh

27

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w54df452fdw54sdf452

      Jaa että hyväksikö pitäisi kehua kun murhasi kaverinsa? Selvä.

    • HannaOnPaholainen

      ALOITTAJA ON TÄYSI VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!

    • hullu-mikä-hullu

      Soon ollu Törnävällä hoidossa tuo isoilla kirjaimilla huutava hörhö. Sanoi yks hoitsuna toimiva nainen, että tietävät tyypin mutta ei voi sanoa nimeä.

      • kikafak

        Niinkö?
        Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
        Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.

        Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
        joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..


      • kikafak kirjoitti:

        Niinkö?
        Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
        Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.

        Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
        joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..

        Äläpä jauha paskaa...Kun ei nimellä herjata tai käytetä tuntomerkkejä niin ei oo kunnianloukkaus. lue se vitun laki


    • Momenttiin

      Mutterit momentissa ja silti harmittaa kehnon aineksen vapaanan oleilu.

      • iihhb

        Hanna on Suomen ihanin tyttö! Hot hot hot


    • Hannahot

      kjeh kjeh

      • kiäh kiäh


    • Olettevitunsairaita

      Nää on taas näitä saatanan vammaisia jokka haluaa hnnan vanhempien ja isovamhempien ja saatana serkkujenki tiedot,mitä tekevät,taustat yms.Aika vitun lapsellista vetää vanhempia koko sotkuun mukaan eli ei teillä vitun cp kehareilla ole muuta tekemistä ku keksiä se saatanan kitinä jostaki AINA.

      Hankkikaa oikeasti täyspäivästä mielenterveys hoitoa ja haistakaa vittu !!!!!!!!!!

      • SiiriPo

        Onko tämä terveen ihmisen kommentti?


      • Hankihoitoajo

        Kyllä.Sattuuko totuus?


    • kjehkjeh

      Hannaa ei saa haukkua. Hanna on ihan ok.

    • painukaa kaikki VITTUUN!!!!

      • otos

        ei enää sovita.


      • otos kirjoitti:

        ei enää sovita.

        voi helevetti


      • tosson

        kerro mikä ahistaa, kerro se meille se helpottaa.


    • prpprp

      Onko Esa Wanha-Runkkari korkannut jo Hannan?

    • ooonaaa

      Hanna on just ihana!

      • tarvettaolis

        koulu, some- kiusaajille vielä kurjempaa uutta vuotta. Toivon jokaiselle lastensuojelua.


    • Hftyuuhg

      No ei ole, ja eipä näy sinullakaa.

    • 2016vuosi

      Hyvää uutta vuotta rakas Hanna. Pian olet vapaa taas, Rakastamme sinua.

      • sairaan ihmisen kirjootuksia


      • pippelipoika3

        kjeh kjeh :3


      • pippelipoika3 kirjoitti:

        kjeh kjeh :3

        vittuako naureskelet


    • 87g

      suukko hannalle

    • Anonyymi

      Totta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe