ei taira olla tän murhaajan haukkujillakaan ihan kaikki mutterit kohorillaan kjeh kjeh
Hannan rienaajat
27
271
Vastaukset
- w54df452fdw54sdf452
Jaa että hyväksikö pitäisi kehua kun murhasi kaverinsa? Selvä.
- HannaOnPaholainen
ALOITTAJA ON TÄYSI VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!
- hullu-mikä-hullu
Soon ollu Törnävällä hoidossa tuo isoilla kirjaimilla huutava hörhö. Sanoi yks hoitsuna toimiva nainen, että tietävät tyypin mutta ei voi sanoa nimeä.
- kikafak
Niinkö?
Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.
Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus".. kikafak kirjoitti:
Niinkö?
Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.
Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..Äläpä jauha paskaa...Kun ei nimellä herjata tai käytetä tuntomerkkejä niin ei oo kunnianloukkaus. lue se vitun laki
- Momenttiin
Mutterit momentissa ja silti harmittaa kehnon aineksen vapaanan oleilu.
- iihhb
Hanna on Suomen ihanin tyttö! Hot hot hot
- Hannahot
kjeh kjeh
- Olettevitunsairaita
Nää on taas näitä saatanan vammaisia jokka haluaa hnnan vanhempien ja isovamhempien ja saatana serkkujenki tiedot,mitä tekevät,taustat yms.Aika vitun lapsellista vetää vanhempia koko sotkuun mukaan eli ei teillä vitun cp kehareilla ole muuta tekemistä ku keksiä se saatanan kitinä jostaki AINA.
Hankkikaa oikeasti täyspäivästä mielenterveys hoitoa ja haistakaa vittu !!!!!!!!!!- SiiriPo
Onko tämä terveen ihmisen kommentti?
- Hankihoitoajo
Kyllä.Sattuuko totuus?
- kjehkjeh
Hannaa ei saa haukkua. Hanna on ihan ok.
painukaa kaikki VITTUUN!!!!
- otos
ei enää sovita.
- tosson
kerro mikä ahistaa, kerro se meille se helpottaa.
- prpprp
Onko Esa Wanha-Runkkari korkannut jo Hannan?
- ooonaaa
Hanna on just ihana!
- tarvettaolis
koulu, some- kiusaajille vielä kurjempaa uutta vuotta. Toivon jokaiselle lastensuojelua.
- Hftyuuhg
No ei ole, ja eipä näy sinullakaa.
- 2016vuosi
Hyvää uutta vuotta rakas Hanna. Pian olet vapaa taas, Rakastamme sinua.
- pippelipoika3
kjeh kjeh :3
- 87g
suukko hannalle
- Anonyymi
Totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
