Chucky..?

Tiffany..

Ne jotka on nähneet Chucky (Child´s play) elokuvia kertokaa et millasii ne on. Kuten Hyviä/huonoja? Kauhuu/komediaa? Kannattaako hankkii? Thanks!

7

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhu friikki

Niis on sellasii et muistan ainaski ku jossaa niist tää nukke pors jotaa kätee ompelukoneella ku tää laitto käden pöyälle, voi sattuu.

Kannattaa siis hankkii mut älä maksa liikaa!

• Katsonut

1-3 osat nyt aikalailla tasapaksua. Ilmestyessään olivat aika kiellettyä kamaa ja pätkittyinä olivat sitten jo niin pilalla että ei jaksanut katsoa. Nyt sitten kun dvd:llä tulleet saataville niin eiväthän ne mitään muuta oikeastaan ole kuin sellaista "aivot narikkaan" viihdettä nykymittapuulla. Nukke hiiviskelee ja listii väkeä...siinäpä tuo kokonaisuudessaan.

On niissä etenkin parissa alkupään Chuckeissa nyt muutamia vähän splatterin rajalla olevia kohtia jotka vähän muksuja ja heikkohermoisia voivat etoa.

Viimeisin parin vuoden takainen Bride of chucky eli nelonen nyt sitten on vähän sellaista vanhan lämmittelyä jo. Muistaakseni oli ihan suoraan k-15 ja melko kesy. Vanhojen lämmittelyä ja melkein kokoelma entisten klassisia huippukohtia vähän muunneltuna. Pieni lisävivahde nyt oli että nukkeja oli kaksi.

Osat 1-3 nyt kuitenkin melkein sama kuin katsoisi yhtä ja samaa leffaa putkeen. Niissä ei paljoa eroja ole suuntaan tai toiseen. Kerran katsottavaa tasapaksua rymistelyä. Kauhua niistä nyt tosin voi sanoa ihmeemmin löytyvän.

• filmifriikki
    • 1234567891011121314

Sairaan mielen tuotosta. Kenellekään ei tee hyvää tapittaa moista saastaa.

• asdfghjklöo

4 ja 5 on komedioita

• NAT

HEISSAN!MINÄ VIETIN YSTÄVÄNPÄIVÄN KOTONA ÄIDIN KANSSA.MINÄ SAIN YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJAKSI POIKAYSTÄVÄLTÄNI SUKAT JA SYDÄN SUKLAATA.
      TÄNÄÄN ASKARTELIN KORTIN TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA,EILEN KÄVIN KAUPASSA.
      TÄNÄÄN OLEN MYÖS PELANUT TIETOKONEPELEJÄ JA KUUNNELLUT MUSIIKKIA.
      MINÄ MEEN VIETÄÄ LASKIAISTA KOTIIN KAHDEKSI VIIKOKSI KAKSI VIIKKOA KOTONA.

• NAT

HEISSAN!TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA KÄVI YKSI IHMINEN KESKUSTELEMASSA MINUN KOULUASIOISTANI JOS PÄÄSI TONNE OPISKELEMAAN NYT KUN EN OLE ENÄÄ TÖISSÄ.SE IHMINEN TULEE VIELÄ HUHTIKUUSSA TEKEMÄÄN KOULUARVOSTELIJOITA JOITAIN TESTEJÄ MINULLE.ME OLLAAN KÄYTY
      MYÖS RISTEILYLLÄ TALLINNASSA.OSTIN TALLINNASTA JA LAIVALTA
      KUKKARON,RANNEKELLON JA SUKLAATA MYÖS.OLI KIVA REISSU MEILLÄ TALLINNASSA.MINÄ OTIN MUUTAMIA VALOKUVIA,KÄYTIIN MYÖS KUUNTELEMASSA JA KATSOMASSA KARAOKEA..OLEN KÄYNYT KAUPASSA
      VIIKONLOPUN AIKANA ÄIDIN KANSSA.MINÄ OSTIN KAUPASTA LAPPUHAALARIT JA DVD-LEVYN.TÄNÄÄN OLEN PELANUT TIETOKONEPELEJÄ.
      VIIKONLOPUN AIKANA KÄÄNNETÄÄN SITTEN KELLOT KESÄAIKAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      47
      1478
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe