Chucky..?

Tiffany..

Ne jotka on nähneet Chucky (Child´s play) elokuvia kertokaa et millasii ne on. Kuten Hyviä/huonoja? Kauhuu/komediaa? Kannattaako hankkii? Thanks!

7

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhu friikki

      Niis on sellasii et muistan ainaski ku jossaa niist tää nukke pors jotaa kätee ompelukoneella ku tää laitto käden pöyälle, voi sattuu.

      Kannattaa siis hankkii mut älä maksa liikaa!

    • Katsonut

      1-3 osat nyt aikalailla tasapaksua. Ilmestyessään olivat aika kiellettyä kamaa ja pätkittyinä olivat sitten jo niin pilalla että ei jaksanut katsoa. Nyt sitten kun dvd:llä tulleet saataville niin eiväthän ne mitään muuta oikeastaan ole kuin sellaista "aivot narikkaan" viihdettä nykymittapuulla. Nukke hiiviskelee ja listii väkeä...siinäpä tuo kokonaisuudessaan.

      On niissä etenkin parissa alkupään Chuckeissa nyt muutamia vähän splatterin rajalla olevia kohtia jotka vähän muksuja ja heikkohermoisia voivat etoa.

      Viimeisin parin vuoden takainen Bride of chucky eli nelonen nyt sitten on vähän sellaista vanhan lämmittelyä jo. Muistaakseni oli ihan suoraan k-15 ja melko kesy. Vanhojen lämmittelyä ja melkein kokoelma entisten klassisia huippukohtia vähän muunneltuna. Pieni lisävivahde nyt oli että nukkeja oli kaksi.

      Osat 1-3 nyt kuitenkin melkein sama kuin katsoisi yhtä ja samaa leffaa putkeen. Niissä ei paljoa eroja ole suuntaan tai toiseen. Kerran katsottavaa tasapaksua rymistelyä. Kauhua niistä nyt tosin voi sanoa ihmeemmin löytyvän.

    • filmifriikki
    • 1234567891011121314

      Sairaan mielen tuotosta. Kenellekään ei tee hyvää tapittaa moista saastaa.

    • asdfghjklöo

      4 ja 5 on komedioita

    • NAT

      HEISSAN!MINÄ VIETIN YSTÄVÄNPÄIVÄN KOTONA ÄIDIN KANSSA.MINÄ SAIN YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJAKSI POIKAYSTÄVÄLTÄNI SUKAT JA SYDÄN SUKLAATA.
      TÄNÄÄN ASKARTELIN KORTIN TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA,EILEN KÄVIN KAUPASSA.
      TÄNÄÄN OLEN MYÖS PELANUT TIETOKONEPELEJÄ JA KUUNNELLUT MUSIIKKIA.
      MINÄ MEEN VIETÄÄ LASKIAISTA KOTIIN KAHDEKSI VIIKOKSI KAKSI VIIKKOA KOTONA.

    • NAT

      HEISSAN!TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA KÄVI YKSI IHMINEN KESKUSTELEMASSA MINUN KOULUASIOISTANI JOS PÄÄSI TONNE OPISKELEMAAN NYT KUN EN OLE ENÄÄ TÖISSÄ.SE IHMINEN TULEE VIELÄ HUHTIKUUSSA TEKEMÄÄN KOULUARVOSTELIJOITA JOITAIN TESTEJÄ MINULLE.ME OLLAAN KÄYTY
      MYÖS RISTEILYLLÄ TALLINNASSA.OSTIN TALLINNASTA JA LAIVALTA
      KUKKARON,RANNEKELLON JA SUKLAATA MYÖS.OLI KIVA REISSU MEILLÄ TALLINNASSA.MINÄ OTIN MUUTAMIA VALOKUVIA,KÄYTIIN MYÖS KUUNTELEMASSA JA KATSOMASSA KARAOKEA..OLEN KÄYNYT KAUPASSA
      VIIKONLOPUN AIKANA ÄIDIN KANSSA.MINÄ OSTIN KAUPASTA LAPPUHAALARIT JA DVD-LEVYN.TÄNÄÄN OLEN PELANUT TIETOKONEPELEJÄ.
      VIIKONLOPUN AIKANA KÄÄNNETÄÄN SITTEN KELLOT KESÄAIKAAN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe