Chucky..?

Tiffany..

Ne jotka on nähneet Chucky (Child´s play) elokuvia kertokaa et millasii ne on. Kuten Hyviä/huonoja? Kauhuu/komediaa? Kannattaako hankkii? Thanks!

7

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhu friikki

Niis on sellasii et muistan ainaski ku jossaa niist tää nukke pors jotaa kätee ompelukoneella ku tää laitto käden pöyälle, voi sattuu.

Kannattaa siis hankkii mut älä maksa liikaa!

• Katsonut

1-3 osat nyt aikalailla tasapaksua. Ilmestyessään olivat aika kiellettyä kamaa ja pätkittyinä olivat sitten jo niin pilalla että ei jaksanut katsoa. Nyt sitten kun dvd:llä tulleet saataville niin eiväthän ne mitään muuta oikeastaan ole kuin sellaista "aivot narikkaan" viihdettä nykymittapuulla. Nukke hiiviskelee ja listii väkeä...siinäpä tuo kokonaisuudessaan.

On niissä etenkin parissa alkupään Chuckeissa nyt muutamia vähän splatterin rajalla olevia kohtia jotka vähän muksuja ja heikkohermoisia voivat etoa.

Viimeisin parin vuoden takainen Bride of chucky eli nelonen nyt sitten on vähän sellaista vanhan lämmittelyä jo. Muistaakseni oli ihan suoraan k-15 ja melko kesy. Vanhojen lämmittelyä ja melkein kokoelma entisten klassisia huippukohtia vähän muunneltuna. Pieni lisävivahde nyt oli että nukkeja oli kaksi.

Osat 1-3 nyt kuitenkin melkein sama kuin katsoisi yhtä ja samaa leffaa putkeen. Niissä ei paljoa eroja ole suuntaan tai toiseen. Kerran katsottavaa tasapaksua rymistelyä. Kauhua niistä nyt tosin voi sanoa ihmeemmin löytyvän.

• filmifriikki
    • 1234567891011121314

Sairaan mielen tuotosta. Kenellekään ei tee hyvää tapittaa moista saastaa.

• asdfghjklöo

4 ja 5 on komedioita

• NAT

HEISSAN!MINÄ VIETIN YSTÄVÄNPÄIVÄN KOTONA ÄIDIN KANSSA.MINÄ SAIN YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJAKSI POIKAYSTÄVÄLTÄNI SUKAT JA SYDÄN SUKLAATA.
      TÄNÄÄN ASKARTELIN KORTIN TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA,EILEN KÄVIN KAUPASSA.
      TÄNÄÄN OLEN MYÖS PELANUT TIETOKONEPELEJÄ JA KUUNNELLUT MUSIIKKIA.
      MINÄ MEEN VIETÄÄ LASKIAISTA KOTIIN KAHDEKSI VIIKOKSI KAKSI VIIKKOA KOTONA.

• NAT

HEISSAN!TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA KÄVI YKSI IHMINEN KESKUSTELEMASSA MINUN KOULUASIOISTANI JOS PÄÄSI TONNE OPISKELEMAAN NYT KUN EN OLE ENÄÄ TÖISSÄ.SE IHMINEN TULEE VIELÄ HUHTIKUUSSA TEKEMÄÄN KOULUARVOSTELIJOITA JOITAIN TESTEJÄ MINULLE.ME OLLAAN KÄYTY
      MYÖS RISTEILYLLÄ TALLINNASSA.OSTIN TALLINNASTA JA LAIVALTA
      KUKKARON,RANNEKELLON JA SUKLAATA MYÖS.OLI KIVA REISSU MEILLÄ TALLINNASSA.MINÄ OTIN MUUTAMIA VALOKUVIA,KÄYTIIN MYÖS KUUNTELEMASSA JA KATSOMASSA KARAOKEA..OLEN KÄYNYT KAUPASSA
      VIIKONLOPUN AIKANA ÄIDIN KANSSA.MINÄ OSTIN KAUPASTA LAPPUHAALARIT JA DVD-LEVYN.TÄNÄÄN OLEN PELANUT TIETOKONEPELEJÄ.
      VIIKONLOPUN AIKANA KÄÄNNETÄÄN SITTEN KELLOT KESÄAIKAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1528
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1431
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      924
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe