En tehnyt syntiä

AutoinVeljeä

Minulle sanoi pappi että olen tehnyt raskaan synnin. En ajattele asiaa niin. Seurakunnassamme oli yksi veli, joka ei tahtonut saada vuosikausiin lasta vaimonsa kanssa. Halusin auttaa tuota veljeä salaisesti ja hänen vaimonsa odottaa nyt lasta. Ei elämän lahjan antaminen voi olla synti ja varsinkin nyt, kun näen miten he pariskuntana oikein loistavat. Tuleva vauva tuo varmasti rakkautta heidän elämäänsä.

2

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryy355y

" Synti" on kirkon määrittelemä kanta jotta ihmiset saataisiin alamaisiksi heidän opilleen. Totuus on , että olemme vapaita sieluja joilla on rajaton oikeus kokea asioita kuten omaksi parhaakseen haluaa. Ei ole oikeaa tai väärää siinä asiassa vaan kaikki vaihtoehdot johtavat kokemisen kautta kasvamiseen. Toiset nopeammin ja toiset kiertotien kautta. Kaikki tiet ovat yhtä oikeita. Kaksinaisuus kuuluu kolmanteen ulottuvuuteen, viidennessä ei sitä enää ole - sinne olemme matkalla.

• ristiinnaulitussa

Pettäminen on toki synti mutta suurin synti on jos ei usko Poikaa Jeesusta . Syntisen osa on tunnustaa syntinsä että saa anteeksi. Moni nainen synnyttää raiskaajalle... Pappikin on tehnyt syntiä. Valehtelukin on syntiä...mutta risti sovittaa kaiken. Syntiinlankeemus on syvä mutta Jeesus toi meille levon . Niin ei nyt siis Ole mitään kadotustuomiota niille jotka Jeesuksessa ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe