Miten estän microsoftia vakoilemasta webcamia? Ei näytä asetuksista loppuvan!
Windows 10 webcam
11
116
Vastaukset
- ääni_kuuluu
F-sökerön pitkätukalla ainakin oli teippi kameran päällä. Mies varmaan tuntee windowsin kuin omat taskunsa.
- ollikylly
Minä käytän laastaria niin tabletissa kuin pc puolella, myös puhelin on varustettu manuaali laastarilla.
- nytpaljastuikaikki
Totuus Windows 10:n vakoilusta! Lue nyt heti!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14026135/joko-uutta-windowsia-tehdaan#comment-82366403 - Sumeitakuvia
Teippi ainakin minulla W7ssa jo...
- Höpötintä
Kameran ohjurin voi poistaa laitehallinnan kautta niin ei toimi enää.
Teippiviritys on ratkaisu niille jotka harrastavat videochat-juttuja ja haluaa itsekin siellä esiintyä. - pelle_hrmanni
Naamari päähän, niin kasvojentunnistusohjelma on hyödytön.
- Turhaapaskaa
Taltta ja vasara niin ei näy. :)
- Missähänsesilmäon
Ei auta kannettavan web kamera silmän peittäminen kun näyttö valaistuu täysille kun katsoo parin kolmen metrin päästä himmentynyttä konettaan päin. Kasvojen ja eleiden tunnistus. En käytä kameraa eikä Skypeä ole otettu käyttöön.
Mitä ihmeen väliä sillä on vaikka sieltä joku tiirais? Ei kukaan jaksa samaa naamaa kauaa katsella.
- voi_jaksaakin
Mistäs sen tiedät?
- WindowsvakoileeJoo
Et mitenkään, se vakoilee ja katselee ja kuuntelee......
Ainoo on teippi kameran eteen, Mikkejä taas ei niinhelposti pysty peittään.
Mutta aina voit vaihtaa mm Ubuntuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949