Kuinka te suhtaudutte facebook valheisiin. Erään perheen isän lapset ilmoittavat olevansa siskoja keskenään vaikka ovat eri äidin synnyttämiä, Äiti on sama äiti, ilmoittaa facebook sivu valheellisesti heidän profiilissaan. Onkohan tämä äiti miettinyt miten paljon loukkaa vanhemmuutta. Vastuullisena ja rehellisenä äitinä ja hänen tyttärinään olisi kohtuullista oikaista perhesuhteet ja laittaa ne rehellisyyden nimissä oikeiksi. Lakata maineen kerääminen toisen äidin kustannuksella. Lopettaa valheellinen tiedon levitys.
vanhemmuus ja facebook
voinäitäpäiviä
2
178
Vastaukset
- Hulttiovelipuoli
Onko kyseessä uusioperhe jossa naisen 3 lasta ja uudenmiehen 2 lasta ja kaikki tehti eri kumppanin kanssa mahdollisesti vielä. Eihän ne ole silloin edes veli tai sisarpuoliakaan toisilleen.
- voinäitäpäiviä
Enempää ruotimatta kunet kenellekin ja monelleko tehty lapset ovat pahoittelen omaa osuuttani ihmissuhteeseen jossa olen jäänyt jalkoihin. Ts. Oma vanhemmuuteni on mitätöity (facebook sivulla). Mutta ei se mitään, fiksu mun lapsi kun ei tuo vanhempaansa julkisuuden valoon facessa. Oma äiti tai isä on aina kuitenkin se oikea. Pyrkyreitä löytyy hyvin kasvatetulle lapselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252694Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41986
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100934- 77894
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803