Vastaanottokeskuksen roskikset täynnä ruokaa?
http://mvlehti.net/2015/12/26/tornavantien-vastaanottokeskuksen-roskikset-taynna-ruokaa/
On ihme kun jollekin ei ruoka kelpaa
9
305
Vastaukset
- nami-nami
SPRn lahjoitusvarat ovat hyvässä käytössä, lahjoita sinäkin rahaa niin saat hyvän mielen.
- pitäämuistaa
Jos me muutetaan ihan toisenlaiseen ruokakulttuuriin, niin ei kaikki paikallinen syötävä mene kurkusta alas, vaikka ei herkkuihin pakahduttaiskaan. Monessa maassa ei syödä maitotaloustuotteita siinä määrin kuin meillä täällä. Juustoja käytetään salaateissa ja ei lohnita kuin leipää.
Tuskin kaikille papusoppa ja hapankaalikeittokaan kelpaa. - Anonyymi
Opettakaa muslimit syömään kinkkua ! Se on todellista kotouttamista !
- Anonyymi
Törkeää toimintaa heittää ruokaa roskiin.
- Anonyymi
Veronmaksajien hikipisaroilla hankittua varallisuutta tuhlataan holtittomasti.
Häpeäisitte edes mokomaa toimintaa. Ei murustakaan ruokaa roskiin !!! - Anonyymi
Kouluissa, päiväkodeissa ym.vastaavissa paikoissa heitetään roskiin ruokailun jälkeen keittiöissä valtavat määrät ruokaa mikä ei ole maistunut syöjille .
- Anonyymi
Koululaiset ovat koululaisia mutta että aikuiset?? Ja tässä puhutaan vastaanottokeskuksesta. Koululaisilla ei ole hätää.
- Anonyymi
Väärin tehdä ruokaa liiaksi asti ,kaikki turha vaivannäkö että sen saa koululaisille tai päiväkotiin jaettavaksi. Joten Oikea tie olisi että kuuluisi olla ruoasta jonkinlainen maksu joka lankeaa vanhemmille maksettavaksi. Ruokahävikki taatusti pienenisi. En tajua ruoan ylituotantoa,lihavia ja kaikenmaailman nyrpistelijöitä riittää. Ostellaan huvikseen kaikenlaista einestä joita surutta heitellään pois. Itselläni ei ole varaa ostaa muuta kuin sen verran tarve vaatii, en heitä pois.....paitsi joskus myönnän....kaupan huonoa leipää...joten sitäkin saa omiksi tarpeiksi kun tekeei tse sämpylät ja tulee syötyäjoka murunen.
- Anonyymi
Ei ole todellista tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512