Onko tuossa serverin asennuksessa mitään kikkoja. olen tavallisen windows 2000 järjestelmän asentanut, romppu sisään ja kokoajan nextiä ´vaan (tai vastaavaa) mutta täytyykö tämän kanssa osata oikeasti jotakin.
win2000 server
asennus
2
197
Vastaukset
- tarttee
esim active directory, dhcp....
- tumppu
...on suoraan verrannollinen käyttötarpeeseen. Serveriversiot asentuvat työasemiin samoin kuin työasemaversiotkin.
Radikaalein ero on seuraava: niissä on muutamia lisäkilkkeitä työasemaversioon verrattuna. Voit halutessasi valjastaa koneen (primary)domain controlleriksi, dchp-, tiedosto- yms. palvelimeksi whatsoever.
Tai sitten voit käyttää konetta ihan tavallisena työasemana.
-T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006