Moks!
Nyt kävi niin, että sattui vahinko - eli meni näyttö pimeeks, kun menin muuttamaan asetuksia - tuli ilmoitus - "Sync. Out of Range" - ja mikään ei auta palautumaan ennalleen - siis en osaa käynnistää missää vikatilassa, jos sellainen on yleensä olemassa NT:ssä..
Nyt ois hyvät neuvot kalliit - tai ainaskin ihan must kiireelliset!!!
NT näyttöongelma
3
245
Vastaukset
- Jani
NT:n voi siitä startti-valikosta bootata VGA-tilaan. 'Windows NT4 VGA mode' tjsp.
- Epeli
Niin kai sen voi, mut mitä sitten pitäis tehdä - itse asiassa en ole koskaan mennyt kys. tilaan, eli miten pääsis muuttamaan näytön asetuksia että edes jotai näkyis
- creature
Epeli kirjoitti:
Niin kai sen voi, mut mitä sitten pitäis tehdä - itse asiassa en ole koskaan mennyt kys. tilaan, eli miten pääsis muuttamaan näytön asetuksia että edes jotai näkyis
No, sitten kun pääset windowsiisi tuolla perusVGA:lla niin menet ohjauspaneeliin ja sieltä kohtaan "näyttö" (engl.display) ja vaihdat sieltä sitten sellaiset asetukset joilla näyttösi vielä toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013771
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281