Jos et hoida kaljuuntumista, kärsit henkisestki.
Jos hoidat kaljuuntumista finalla, voit/joudut kärsiä sivareista.
Teit niin tai näin, aina jokin ns. vaivaa. Olen itse siinä pisteessä, että fina tulisi aloittaa uudelleen. Se tehoaa minulle vajaan vuoden käytöllä, mutta toisaalta kärsin "ehkä" alentuneesta libidosta. Sanon ehkä, koska moni asia vaikuttaa siihen. Myös vetistä siemennestettä ja orgasmin tunteen alenemista. Jos en alota käyttöä, olen muutaman vuoden päästä tilanteessa, että on pakko ajaa kaikki pois.
Pitäisi tehdä päätös, mutta ei tiedä mitä haluaa. Kumman kärsimyksen tien valitsee?
Finan sivuvaikukset vs henkinen kärsimys
ValintojenMaailma
0
103
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4161971- 1481447
- 1751428
- 1181353
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281156Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.238897- 111892
- 62724
- 26665
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124645