Täällä oli aiemmin vakuutusmafiaan tai vastaavaan viittava keskustelu, jossa oli tanakkaa tietoa Suomessa vallitsevasta todellisuudesta. Varsinkin, jos sairastuu tai vammautuu pysyvästi.
Tviitteriä en aiemmilta kerroilta tunne, mutta hämmästyttävän hyvin ja osuvasti sujuu tiedonjako 140 merkillä: https://twitter.com/Oikeusturva
Hyvä myös huomata, että vakuutusalan edustajat ovat Tviitterissä aktiviisesti mukana. Tiedä vaikka; jonain päivänä tuota kautta joku alan läpikotoisin tunteva ja omatuntonsa säilyttänyt henkilö käynnistää kaikkien aikojen tietovuodon vakuutusalan mafiatyyppisestä toiminnasta ja euromiljonääreiksi nousseista henkilöistä.
Vakuutusmafia Suomessa?
2
165
Vastaukset
- Pöllänen
Innolla odotamme kyseistä "tapahtumaa"!
Kysymyksessä on kuitenkin niin SUURI MAFIA ja Eliitti heiluttaa tahtipuikkoa suurella rahalla,KARTELLI ON KYSEESSÄ KAIKILLA VAKUUTUSYHTIÖILLÄ HALLITUKSEN SUOMALLA SUOJELUKSELLA, sipiläkin siellä puikkoja "heiluttaa".
Toivossa on hyvä elää sano.....! - Anonyymi
KYLLÄ SUOMESSA ON VAKUUTUS MAFIA AINAKIN IF YHTIÖSSÄ OLEN ITSE JOUTUNUT SEN UHRIKSI , TYÖTAPATURMA JONKA VUOKSI ELÄKKEELLE IF NS, ASIANTUNTIJA LÄÄKÄRI SANOO ETTÄ OLEN TÄYSIN TERVE HOITAVA KIRURGI SANOO ETTÄ ET TODELLAKAAN OLE TYÖKYKYINEN, VAK LÄÄKÄRI SANOO ETTÄ HAITTALUOKKA 3. HOITAVA LÄÄKÄRI SANOO ETTÄ HAITTALUOKKA 6 SAIRASTA TOUHUA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043