Sen takia että en voi juoda olutta ilman ettei pääni tulisi hyvin kipeäksi. Päänsärkyä on monena päivänä ja sillä migreenille ominaisia piirteitä.
Ilmeisesti lonkeroilla ja siidereillä sama vaikutus.
On tämä ja yhenlaista; ennen sai särpiä olutta kuin aku piimää, mutta tänä vuonna tämä alkoi.
Yks hyvä puoli tässä on. Joudun juomaan nesteitä 2 litraa joka päivä. Pakko se on mehuilla korvata.
Olen turhautunut ja kiukkuinen.
3
56
Vastaukset
- pieni_pakko_voida
Salaliitolaisvoimat tässä täytyy olla takana. Nyt oli vähennettävä sokerikin juotavasta. Sakariinimakeutus on jo kaiken toivonsa menettäneiden heiniä.
Vichyveteen ei ole varaa, sentään 18 litraa viikossa.
Paino on tippunut kaksi kiloa. Eihän se missään tunnu mutta huijaan itseäni että Vappuna olen 5 kiloa nykyistä hoikempi.- kämpässäkin.ulkovaatetus
Tänään jo pientä pakkasraivoa. Luulin että aamulla olisi ollut jo lauhempaa, kun olikin pakkasennätys meitin korttelissa -27.
Mie se oli joka noitui...piruperkele saa pukeutua michelinukoksi ja silti sormenpäitä paleloo. Mut huomenna pakkanen saa niin turpaan, niin turpaan.
- VoiJumalautaMitä
Kuka vittu juo olutta, tuhoaa terveyden, maistuu kissankuselle, haisee pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581