Sen takia että en voi juoda olutta ilman ettei pääni tulisi hyvin kipeäksi. Päänsärkyä on monena päivänä ja sillä migreenille ominaisia piirteitä.
Ilmeisesti lonkeroilla ja siidereillä sama vaikutus.
On tämä ja yhenlaista; ennen sai särpiä olutta kuin aku piimää, mutta tänä vuonna tämä alkoi.
Yks hyvä puoli tässä on. Joudun juomaan nesteitä 2 litraa joka päivä. Pakko se on mehuilla korvata.
Olen turhautunut ja kiukkuinen.
3
178
Vastaukset 3
- pieni_pakko_voida
Salaliitolaisvoimat tässä täytyy olla takana. Nyt oli vähennettävä sokerikin juotavasta. Sakariinimakeutus on jo kaiken toivonsa menettäneiden heiniä.
Vichyveteen ei ole varaa, sentään 18 litraa viikossa.
Paino on tippunut kaksi kiloa. Eihän se missään tunnu mutta huijaan itseäni että Vappuna olen 5 kiloa nykyistä hoikempi.- kämpässäkin.ulkovaatetus
Tänään jo pientä pakkasraivoa. Luulin että aamulla olisi ollut jo lauhempaa, kun olikin pakkasennätys meitin korttelissa -27.
Mie se oli joka noitui...piruperkele saa pukeutua michelinukoksi ja silti sormenpäitä paleloo. Mut huomenna pakkanen saa niin turpaan, niin turpaan.
- VoiJumalautaMitä
Kuka vittu juo olutta, tuhoaa terveyden, maistuu kissankuselle, haisee pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527