Katselin minäkin, kun kehuivat niin suloiseksi! Katselin ja kuuntelin, kun Kokkolan lahja maailmalle kertoi, että Jeesus oli vain ihminen ihmeitä tehdessään. Jos Nasaretin puuseppä pystyy siihen, niin tottahan mekin, onhan meilläkin Pyhä Henki ja sen lisäksi Pisa-tutkimuksen mukaan maailman paras koulujärjestelmä!
Henkilökohtaisessa karriaarissaan Patrick pyyhkäisee jopa Kristuksesta ohi, joka astui julkisuuteen vasta kolmikymppisenä. Tiaisella on kiire, joten hän kirmaa baanalle jo parikymppisenä! Onneksi parta kasvaa - ainakin melkein ;)
Ja mitä tämä jo kouluaikoina puhekilpailuissa palkittu puhekone lupaa ihmeitä ahmiville kuulijoilleen?
- Kuka tahansa voi tehdä ihmeitä (Jees! huokaa porukka.)
- Kaikki paranevat, jos / kun uskovat (Amen, hihkaisevat nuoret ja terveet.)
- Suuri herätys alkaa Suomessa ja maailmalla (Ala-Vetelissä omat apostolit ja jo neljä viiden hengen solua!)
- Uskovien voimakas ja voitokas armeija muuttaa yhteiskunnan väkevällä esiinmarssillaan (Just så, sanoo porukka ja päättää valloittaa Kokkolan Koivuhaan .... tai ainakin Yxpihlajan.)
Ja mikä tässä oli uutta? Aivan oikein: Ei mikään!
Kaiken tämän olet kuullut jo moneen kertaan,jos olet kuunnellut Toronton-nauruherätyksen jälkeisiä puhujia missä päin maailmaa tahansa. Tämä on - monesko lienee - viimein aalto, liikekannallepano, hengenvuodatus, varustaminen ... Ei mitään uutta auringon alla.
Kokkolalaisena vain ihmettelee sitä, kuinka meille onkaan siunaanntunut noita puhelahjoilla varustettuja. Täällä kaksikielisellä alueella jotkut saavat kai kielilläpuhumisenlahjan, mutta kuka muistaa sen Uskon Sanan -julistajapojan, joka omaksui mustien saarnaajien puhetyylin? Siinä lienee Patrikcin esikuva!
Samaan aikaan, kuin kaiken kokeneet uskovat ovat löytäneet itselleen uuden muppetin, olisi jonkun hyvä herätä ajattelemaan vastuullisesti. Kenen on vastuu parikymmpisestä pojasta, jonka todellisuudentaju heittää jo niin, että hän kuvittelee olevansa Kruunubyn Messias? Onneksi (?) pojan äiti on edes seurakunnan keittiöllä mukana hommissa, sillä jossakin vaiheessa saattaa kaiken keskellä tulla vielä äitiä ikävä.
(Itse olin muuten kuullut Tiaisen saarnan vetten päällä kävelemisestä Bonkken saarnaamana jo ennen kuin tämä 'want to be bonkke' oli itse edes syntynyt! ;) Hyvin oli poika oppinut. )
Ihmepoju Patric Tiainen
8
99
Vastaukset
- DoctorT
Katsokaa one way tv ja sieltä Aki Miettisen 2-osainen ohjelma;Uusapostolinen harha
Tämä virnuileva steppaaja on helppo laittaa siihen laatikkoon,jossa harhaanmennee muutkin torontojälkeisen saasteen saastuttamat ovat!!
Aivan pelle, ihan kertakaikkisen tyhjä ja kansa ja media kohkaa!!!
Että mä kärsin!- TIEDÄN
TOHTORI KÄRSII VAAN, ONKS SUL VIEL SE TOHTORIN VALKEE TAKKI KU OLI KUVASSA NÄYTIT ÄÄRI NUIVALTA...
- DoctorT
Kärsin, aika usein, näistä harhaan niin helposti johdettavista uskovista!! En voi käsittää, miten huonoilla lahjoilla niin paimenet kuin lampaatkin tänään ovat. Syövät kaiken, maistamatta,haistamatta ja menettävät yhteyden Elävään Kristukseen!
Tästä minä kärsin!
- pihallaolijatjäätyy
Niin jos kuulijakunnassa on parikin tervettä uskovaista niin toilailut loppuu kuin seinään, mutta kun ei niin ei.
milloin opitaan jotain kysyn vain. - SIUNAUSTA
TERVETTÄ OPETUSTA
http://www.tv7plus.fi/suora/pyhan-hengen-ilta-patrick-tiainen/- kumpaarmoriittäisi
Katsoin... Enkä kuullut mitään uutta. Samaa sanomaa ja ennenkaikkea samaa tulkintaa olen kuullut kymmenet vuodet vapaissa suunnissa. Toivon, että tämä nuorimies ei tule pettymään, masentumaan ja katkeroitumaan kun ihmeet ja merkit eivät aivan samalla tavalla seuraakaan hänen julistustyötään kuin hänen tulkintansa edellyttää....
- Tsipor
Löytyykö mistään Patricin videoista sanomaa Jeesuksen veren voimasta joka
puhdistaa meidät kaikista synneistämme? Parannuksenteosta, joka koskee myös meitä jokaista uskovaa päivittäin? Kilvoittelemisesta tällä uskontiellä? Tätä sanomaa tarvitsemme jokaisessa kokouksessa, missä istumme. Tästä en ole Patricin nähnyt julistavan missään. Ydinasiasta!
- UusApostolisuus
Tuolta tutustumaan uusapostoliseen liikkeeseen:
Hard Talk 19 - Uusapostolinen liike, osa 1
https://www.youtube.com/watch?v=PySeXMAHKhc
Hard Talk 20 - Uusapostolinen liike, osa 2
https://www.youtube.com/watch?v=TQOLh-Ohx8Q
Hard Talk Extra - Uusapostolinen liike
https://www.youtube.com/watch?v=vtM3Sgsng_Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882