Valhetta sadoilla kielillä - JW.ORG

Anthonymorrissucks

Harvoin löytyy niin monella kielellä valhetta kuin Jw.org sivustolta. Onnittelut!

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. Kommari-
      ja vihervasurisivuissa voisi olla lähellä vastaavaa.

• OnHienoamahdollisuus

Minä en ole löytänyt mitään valheita.Hienoa että heidän julkaisujaan on saatavilla noin monella kielellä.Teilläkin on mahdollisuus lukea sivuja suomeksi ja aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.Tarttukaa tilaisuuteen!

• Nätkin
        OnHienoamahdollisuus kirjoitti:

Minä en ole löytänyt mitään valheita.Hienoa että heidän julkaisujaan on saatavilla noin monella kielellä.Teilläkin on mahdollisuus lukea sivuja suomeksi ja aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.Tarttukaa tilaisuuteen!

No mitä mieltä olet näistä pedofiili jutuista ja varsinkin niiden salailuista, sekö on tapa jolla Jehovaa miellytetään?????

• vuodenekavitsi

""aloittaa Jehova Jumalaa miellyttävä elämäntapa.""

En ole missään nähnyt niin vastenmielisiä ja ylimielisiä kusipäitä kuin valtakunnansalilla. Ovat ihan päinvastaisia kuin mitä Jehova niiltä odottaa. Sellaista haukkimista, hierarkiaa, panettelua, pilkkaa ja teeskentelyä ei taida näkyä minkään muun uskon yhteisön parissa kuin jt-uskovaisten.

• OnHienoamahdollisuus kirjoitti:

Luuk. 19:75 "Tyhmä ei näe, vaikka kuinka katsoisi"

• äläluovuta

Et vain ole etsinyt tarpeeksi sinnikkäästi. Aloita vaikkapa JW.ORG:in usein kysyttyä -osiosta ja vertaa heidän antamiaan vastauksia todellisuuteen.

• juoppohude

Ai ei valhetta? Jerusalem ei tuhoutunut 607 vaan 586/7. Lue historiaa. Heprealaisilla oli monia jumalia.Yhwh oli aavikko jumala. Nimi Jehova on katolisen papin Raymond Martinin kehittämä nimi. Wtbs n julkaisu Aid to Bibel understanding mainitsee tämän. Eli ei ole Jehova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe