Tilasin vähän yli kuukausi sitten tavaraa Englannin ebaysta. Arvoioitu toimitusaika oli viimeistään 2.12 mennessä. Lähetys ei saapunut tuolloin ja odotin pari viikkoa kunnes kysyin myyjältä, että mikä kestää. Lähetys ei ollut kirjattu, eli en saanut mitään seurantakoodia. Myyjä vastasi, että paketti on mahdollisesti kadunnut kuljetuksen aikana ja sain sovittua asian ebayn kanssa siten, että saan rahani takaisin.
Olin jo melkein unohtanut koko tilauksen, kunnes eilen postilaatikkooni oli ilmestynty tilaamani paketti. Olen siis jo aiemmin saanut rahani tilauksesta takaisin, mutta nyt olen myös saanut tilaamani paketin (toin kuukauden myöhässä). En löydä ebaysta tietoja kyseisestä tilauksesta.
Miten minun tulisi tässä tilanteessa toimia vai annanko asin vain olla?
Ebay toimitusongelma
1
95
Vastaukset
- 5-10
Voit tietysti antaa asian olla noinkin. Toisaalta voit maksaa Paypalilla uudestaan myyjälle ja kertoa, että lähetys saapui. Paypal-tililtäsi näet, mihin maksoit summan alunperin.
Englannista välillä lähetykset ovat kestäneet yllättävän pitkään. Tyypillinen aika on 1,5 viikkoa. Välillä on mennyt 3 - 4 viikkoakin. Postileimoista on nähnyt, että myyjä on lähettänyt nopeasti.
Paypalilla on aikaa disputen tekemiseen muuten peräti 180 päivää kaupanteosta aikaisemman 45 päivän sijasta. Tuolla on merkitystä lähinnä Kiinasta tulevien lähetysten osalta, joiden saapumisissa on tosi iso aikahaarukka sekä kirjatuilla että kirjaamattomilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768