Ebay toimitusongelma

jupy87

Tilasin vähän yli kuukausi sitten tavaraa Englannin ebaysta. Arvoioitu toimitusaika oli viimeistään 2.12 mennessä. Lähetys ei saapunut tuolloin ja odotin pari viikkoa kunnes kysyin myyjältä, että mikä kestää. Lähetys ei ollut kirjattu, eli en saanut mitään seurantakoodia. Myyjä vastasi, että paketti on mahdollisesti kadunnut kuljetuksen aikana ja sain sovittua asian ebayn kanssa siten, että saan rahani takaisin.
Olin jo melkein unohtanut koko tilauksen, kunnes eilen postilaatikkooni oli ilmestynty tilaamani paketti. Olen siis jo aiemmin saanut rahani tilauksesta takaisin, mutta nyt olen myös saanut tilaamani paketin (toin kuukauden myöhässä). En löydä ebaysta tietoja kyseisestä tilauksesta.
Miten minun tulisi tässä tilanteessa toimia vai annanko asin vain olla?

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5-10

      Voit tietysti antaa asian olla noinkin. Toisaalta voit maksaa Paypalilla uudestaan myyjälle ja kertoa, että lähetys saapui. Paypal-tililtäsi näet, mihin maksoit summan alunperin.

      Englannista välillä lähetykset ovat kestäneet yllättävän pitkään. Tyypillinen aika on 1,5 viikkoa. Välillä on mennyt 3 - 4 viikkoakin. Postileimoista on nähnyt, että myyjä on lähettänyt nopeasti.

      Paypalilla on aikaa disputen tekemiseen muuten peräti 180 päivää kaupanteosta aikaisemman 45 päivän sijasta. Tuolla on merkitystä lähinnä Kiinasta tulevien lähetysten osalta, joiden saapumisissa on tosi iso aikahaarukka sekä kirjatuilla että kirjaamattomilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1744
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1149
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      81
      1019
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      871
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      701
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    Aihe