Heitän pienen arvausleikin kehiin..
eli ketä luulette, että on Suomen Fab 5?
Ulkonäkö: Harri Paananen
Stailaus: en muista nimee, mut stailas Indx:n pojat
Sisustus: Inno-Marko
Kulttuuri: Mikko Silvennoinen
Ruoka ja Viini: ei kyl osaa sanoa
Suomen Sillä Silmällä
3
794
Vastaukset
- puppeli
Paskaa valuu teeveeseen.. tilitappandirlandii. Eikä ihme jos kakkoseen sorvaaminen o telkkuohjelmien trendi. Kun mukulat katsovat ohjelmia ja samaistuvat on muutaman vuoden päästä maassamme ennätysmäärä homoja.
- Tant Gredelin
Homous ei ole opittu tapa eikä periytyvä ominaisuus. Kun mukulat katsovat ohjelmia, toivottavasti muutaman vuoden päästä maassamme on ennätysmäärä suvaitsevaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät, että seksuaalista suuntautumista lukuunottamatta homot ja lesbot ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin.
Tosin aika monet tv-ohjelmat esittävät homot stereotyyppisinä, hyvä poikkeus oikeaan suuntaan oli Unelmakämpän poikapari.
- Fani...
Tää on tietty mun mielipide, mutta mua kyrsii, kun kaikkesta pitää tehä suomalainen versio... Ei Suomes oo oikein ketää julkkishomoja... Tai jos on, niin voi sanonko kuinka ällöjä ne on! Mä ite rakastan tätä ohjelmaa enkä pysty olla sitä kattomatta, ja ei se haittais, jos tää suomalainen kopio ei tulis alkuperäsen tilalle... Saattaisin jopa sitä kattoo... MUT MÄ EN KESTÄ, JOS NE YRITTÄÄ SITTEN MATKIA CARSONIA, TEDIÄ, KYANIA, THOMIA JA JAITA!!!!
Siis se mainoskin on ihan matkittu alkuperäsestä, hyi soikoon, hävetkää!!! Olis ees keksinyt omanlaisensa alun!
Mutta kyllä mä sanon, et vaikka ne kuinka matkii, niin ei ne tuu koskaan olee niin ihania kuin aidot!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391666Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341281
- 261181