Asiakas aina väärässä r-kioski...:).

Loymardz

Ostin tabletti tietokonen torikadun ärrälttä joka oli ainut mitä oli jäljellä ja otin sen ilalla käyttön ja sen toimi hyvin paitsi sinä luki että akku on latauksessa mutta se ei täytynyt vaikka odottin yli tunnin eli katsoin varausta prosenteina ja ajatelin että kokeilen kännistä se uudellen ja katsoa täytykö se akku ja sammutin sen ja laittoin uudellen käyntin jolloin sihen tule joku fast rebot viesti ja se ei enä totellut mitän näppäintä jolloin otin kuitin ja kaikki siihen kuuluva muukan kasperin ärrälle ja myyjä katsoi kuittia ja sanoi että minun täyty soitta sinne torikadun ärrälle ja kysyä että onko se ok että otan vastan sen rikkinäisen ja anta ehjän tilalle ja tietenkin se myyjä siellä torikadun ärrällä sanoi että sellainen ei missä tapauksessa käy vaan se rikkinäinen täyty tuoda sinne joten se sitten ei suostunut mitenkän vaihta se ehjän siellä kasperin ärrällä joten soitin itse sinne torikadun ärrälle ja se myyjän sanoi minulle saman asian eli että sinne piitä tuoda ja sinne on 10 kilometriä plus että minulla ei ole autoa eli kysyin eettä suostuko hän sinä tapauksessa maksa taxi joka hän ei tietenkän suostunut ja sitten kysyin myös hänelttä että minkä han sitten anta tilalle kun minä päivällä ostin vimeinen mitä siellä oli ja hän sanoi että ei minkä vaan että hän lähettä rikkinäisen korjattavaksi ja minä joudun tietenkin olla kokonan ilman sitä sillä aika kun se korjatan ja sitten minä tietenkin suttuin hänelle oikein kunolla koska ajatelin että jos esim joku matti meikäläinen osta sellainen vaikkapa rovaniemen ärälttä ja vie se esim turkun ärrälle korjattavaksi niin sanoko ne tietenkin että se piitä viedä rovaniemen ärälle korjatavaksi joten sanoin ett okej sinä voitit tämän kerran kun olit niin periksi antamaton mutta lupan että en tämän elämän aikana osta mitän ärälttä tässä elämässä ja vien viestin perille mahdollisimman monelle joten nyt vetoan teihin älkä ostakon mitä ärrälttä koska tällaiset kusipää firmat missä asiakas on aina vääräss niin ne piitä anta kuihtua pois protestoimalla jaloilla eli niiden piitä anta mennä konkurssin ja jos te ette auta minua toteutaman lupaukseni niin älkä sitten syttäkön muita kun teitä itseänne sittä että te asiakana olette aina väärässä vaan syttäkön sinä tapauksessa itsenne eli ostaka sellaisista firmoista missä palvelu pela joustavasti ja missä kaikki tehdän niin että se on asiakan kanaltta mehdolisimman helppoa koska syy siihen että meno on mennyt tähän mallin on se että aina kun asiakas on väärässä niin hän suttu ja purista käden nyrkkin mutta jatka silti ostamista samasta firmasta eli jos te oikeasti halluatte parempa palvelua ja teidän kanaltta juostavampa palvelua niin auttaka myös silloin minua pitämän lupaukseni ja uskollisuus on kaikken perusta eli lupauksesta piitä piitä kinni loppun asti eikä edes hätätapauksessa piidä osta sellaisesta firmasta mistä on saatu väärä kohtaloa eli nyt minä sitten painoin todella pitkän virta näppäintä ja yllätys tabletti käynnistyi udellen ja näytti toimivan normalisti paitsi se että akku ei täytnyt ladatessa joten koelin toista usb johtoa ja yllätys akku rupesi täytymään kun sittä latasi mutta tehdän parempi suomi eli käytettän ainoastain sellaisia firmaoja missä asiat hoitu helposti ja kätevästi ja joustavasti eikä mistän vapamurareiden ärrä kioskisteja mitssä omistaja luulen että saa itse sanella ehdot sen takia kun muut vapa muurarit suojelen häntä sitten että hänellä on yksin oikeus piitöä kioskia suomessa vaan haluateko että tällä on pelkästä ärrä kioskeja missä myyjä sano että haista vittu kun sinne tuo rikkinäisen tablettin sinne taakuu huolton eli nyt minun piitä sada se johto vaihdettua uuten..

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        100
        2101
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        432
        1609
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1323
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        15
        1143
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        74
        1102
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        11
        1065
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        180
        1013
      8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        275
        1004
      9. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        979
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        847
      Aihe