Hyundai i40 farkku ja autopesu

HynynPesijä

Uskaltaako tommosen i40 farkun käydä pesettämässä autopesussa harjallinen/harjaton?
Onko riskejä, että osia irtoilee tai pesurit törmäilee? Kun tuossa on tuota muotoa ja perässäkin takaikkunan lippa suht. pitkä?

4

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasikattocrdi

Harjapesuun vaan kyllä se sen kestää! Mulla lasikatto omassa, ekakerta pesussa vähän jänskätti pysyykö vedet ulkopuolella, mut ei ainakaan toistaiseksi ole vuotannu mistään. ainoastaan takaikkuna jää likaiseksi lipan alta.

• itse_käsin_pesten

Autosta riippumatta käyttäisin pelkästään harjatonta pesua jos auto on pestävä koneessa. Mieluiten pesisin itse käsin, esipesu painepesurilla ja esipesuaineella, varsinainen pesu pesukintaalla ja kahden ämpärin tekniikalla että mahdollisimman vähän tulisi naarmuja maalipintaan.
      Harjakoneet on erittäin pahoja kun koneen liike vieläpä pysähtyy paikalleen ja harjat jäävät pyörimään ja hankaamaan maalipintaa pilalle paskaisilla harjoilla.

• teininAinutMurheNaarmut

Autot on käyttöä varten, varsinkin tallaiset tavikset ja kuka niitä nyt viitsii ja harva edes pystyy hiplaamaan käsin. Koneet on sitä varten ja uudemmat ovat jo melko kelpoja. Harjapesu on ainoa missä talvinen kurapaska lähtee silloin pitää valita ohjelma jossa on ensin harjaton esipesu.
        Naarmut saa sitten pois jos näkee tarpeelliseksi.

• Juuyt

Ei mitään mahdollisuutta että kone osuisi autoon. Katso ensi kerralla niitä harjoja, niiden pituus on lähes metrin. ja kylä niit muotoja on muillakin merkeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe