Hyundai i40 farkku ja autopesu

HynynPesijä

Uskaltaako tommosen i40 farkun käydä pesettämässä autopesussa harjallinen/harjaton?
Onko riskejä, että osia irtoilee tai pesurit törmäilee? Kun tuossa on tuota muotoa ja perässäkin takaikkunan lippa suht. pitkä?

4

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasikattocrdi

Harjapesuun vaan kyllä se sen kestää! Mulla lasikatto omassa, ekakerta pesussa vähän jänskätti pysyykö vedet ulkopuolella, mut ei ainakaan toistaiseksi ole vuotannu mistään. ainoastaan takaikkuna jää likaiseksi lipan alta.

• itse_käsin_pesten

Autosta riippumatta käyttäisin pelkästään harjatonta pesua jos auto on pestävä koneessa. Mieluiten pesisin itse käsin, esipesu painepesurilla ja esipesuaineella, varsinainen pesu pesukintaalla ja kahden ämpärin tekniikalla että mahdollisimman vähän tulisi naarmuja maalipintaan.
      Harjakoneet on erittäin pahoja kun koneen liike vieläpä pysähtyy paikalleen ja harjat jäävät pyörimään ja hankaamaan maalipintaa pilalle paskaisilla harjoilla.

• teininAinutMurheNaarmut

Autot on käyttöä varten, varsinkin tallaiset tavikset ja kuka niitä nyt viitsii ja harva edes pystyy hiplaamaan käsin. Koneet on sitä varten ja uudemmat ovat jo melko kelpoja. Harjapesu on ainoa missä talvinen kurapaska lähtee silloin pitää valita ohjelma jossa on ensin harjaton esipesu.
        Naarmut saa sitten pois jos näkee tarpeelliseksi.

• Juuyt

Ei mitään mahdollisuutta että kone osuisi autoon. Katso ensi kerralla niitä harjoja, niiden pituus on lähes metrin. ja kylä niit muotoja on muillakin merkeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe