minkälainen panokone?

netistäkö

Onko kokemusta panokoneista. Minkälaisia omistatte ja mistä olette hankkineet. Ja tietenkin hinnat kiinnostaa. Ajattelin yllättää vaimon!

12

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauhauhauhau

      Kennelistä

      • netistäkö

        No olipa hyvä juttu...tekis mieli sanoa, että työnnä...mutta en sano!


    • NetistähänNe

      Hinnat selviää nettikaupoista.
      Osassa hintoihin pitää lisätä verot ja rahti (ainakin eräs brittikauppa), mutta nekin näkee kun napsuttelee tilausta hieman eteenpäin...
      Sybianin hintakin löytyy saksalaisista verkkokaupoista, ei tarvitse laskeskella mitä tulee tullia ja veroa täällä, jos tilaisi jenkeistä.

    • Hieromakone

      Symbian on pelkkää roskaa. Kato niitä videoita. Tuhansia, eikä kukaan niistä naisista saa oikeaa orgasmia! Ulinaa alusta loppuun, näyteltyä.

      • KlitalleHoitoa

        Ja miljoona suomalaista naista ei saa orkkua pelkästä panosta, vaan vaatii muutakin...


      • Milläirtoaa

        Koneet missä pelkästään dildo liikkuu eestaas ei orgasmia takaa, samoissa videoissa siihen tarvitaan avuksi "wand" tyypistä sauvaa tms. jotta siihen päästään.
        Sybianissa dildo kiertää ja
        Magic Motionin Perfectissä yhdistyy värinä ja eestaas liike. Klitta vaatisi vain sybian tyylisen kohouman penkkiin lisäksi.
        Sybianin värinäpuolen tapaista etsivälle on halvempi vaihtoehto "Loveride", mutta siitä puuttuu dildo.
        F-machineen saa tupladildot tai dildon ja flesun lisävaruste kiinnikkeillä.
        Esim.
        http://antishop.fi/fi/seksuaaliterveys/panokoneet.html
        https://www.magic-motion.de/index.php
        http://www.lovehoney.eu/bondage/sex-swings-machines/
        http://www.bdsm-erotik-versandhandel.com/sybian-kaufen.shtml
        http://www.lovetoytest.net/sexmaschinen/
        http://www.sexmachines.co.uk/


      • Sybian

        Olit muuten oikeassa "symbian" on nykyään roskaa... kännyköissä.
        Sybianin osalta kansa pitää, miksi niitä muuten olisi klubeilla (mm. suomi ja saksa) ja niitä on saksassa vuokrattavana, myös suomeen.

        Ohessa hyvällä yleisellä alan valikoimalla oleva kauppa
        http://eromed.de/shop/

        Youtubesta löytyy teesseitse rakentelijoille vinkit, mitä laitteet ovat "syöneet".
        Näppärä tekee sybianin itse tai soveltaen parilla kolmella sataa.


    • ei_vielä_kokemusta

      Heh! Juuri eilen törmäsin täysin sattumalta huuto.netissä panokoneeseen! Hinta oli jotain 200 euroa. Oli monenlaista härpäkettä mukana. Kiinnostaisi kyllä itsekin kokeilla vaimon kanssa :)

      • kyllä_lähtee

      • Nimmuli

        wand sauva myyty :(


    • Maijalla

      Mun mies on oikea panokone. Ei ole hyytynyt 20 vuodessa. Vauhti vaan kiihtyy ja kestävyys paraneen. On kokoajan panemassa, aina valmiina.

      • Panokone-herra-x

        Niin minäkin olen oikea panokone, mutta vaimo vaan ei ole aina valmiina.. hehheh :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe