Kent Hovind kertoo (pelkistän nyt hiukan), että Raamatun ristiriidat on tarkoitettu ateistien eksyttämiseen.
http://www.rawstory.com/2015/12/creationism-evangelist-god-put-contradictions-in-the-bible-to-weed-out-the-atheists/
Tiedän kyllä itkisinkö vai nauraisinko, mutta enpäs kerro. :-)
Kent Hovind ja Raamatun ristiriidat
8
<50
Vastaukset
- KunhanKysäisen
"Hovind says that he made a choice to “believe the Bible until it’s proven wrong.”"
Aloitettaisiinko siitä, onko (yö)lepakko lintu? - onsekovajätkä
Kent Hovind siis kiistää Jeesuksen lähetyskäskyn "menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni" ja ilmoittaa Jumalan todellisuudessa haluavan joidenkin jäävän ateisteiksi. Jeesus oli siis Kentin mielestä väärässä.
- IlkimyksenEnkunmaikka
Mitähän tuosta saa The Biblen englannintaidolla irti?
- Omatunto.hereille
Raamatun luullut ristiriidat johtuvat ihmisten tietämättömyydestä. Voit uskoon tulemisen kautta oppia ymmärtämään Jumalan todellisuuden.
USKOON TULEMISEN ABC
Kukaan ei voi tulla uskoon ellei ensin kuule pelastavasta Jeesuksesta. ”Kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet?” Room. 10:14. Tämän tähden pitää olla armon evankeliumin julistajia, jotka vievät ihmisille sanoman Jumalan armahtavasta rakkaudesta.
Toinen askel on, että ihminen tulee tuntemaan todellisuuden OMASTA syntitilastaan:
Ihminen ilman Jeesusta on eksyksissä, ”ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa” ja matkalla kohti ikuista kadotusta.
Kolmas pelastuksen askel on kolmiosainen:
1. Nöyrtyminen.
2. Syntien tunnustaminen.
3. Anteeksi pyytäminen niiltä, joita vastaan on rikkonut.
”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa.” Sananl. 28:13,14.
”Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus!” Apt. 17:30.
”Sillä minä pelkään, että tullessani ehkä en tapaa teitä semmoisina, kuin tahdon, ja että te tapaatte minut semmoisena, kuin te ette tahdo. Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on
riitaa,
kateutta,
vihaa,
juonia,
panetteluja,
juoruja,
pöyhkeilyä,
epäjärjestyksiä.
ja että, kun tulen, Jumalani on taas nöyryyttävä minua teidän tykönänne, ja että joudun suremaan monen tähden, jotka ennen ovat synnissä eläneet
EIVÄTKÄ OLE KATUNEET sitä saastaisuutta ja haureutta ja irstautta, jota ovat harjoittaneet.” 2 Kor. 12:20,21.- MoKoM8
Et siis ole uskossa, teit juuri syntiä rikkomalla minun uskonvapauttani.
- IlkimyksenEsiäidinVaimo
"Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä."
Minä taas tiedän, että teidän uskovaisten keskuudessa on aivan helvetisti riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä. - tieteenharrastaja
IlkimyksenEsiäidinVaimo kirjoitti:
"Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä."
Minä taas tiedän, että teidän uskovaisten keskuudessa on aivan helvetisti riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä.Tuo siteerattu Paavalin kirjehän oli juuri Korinton uskovaisille, ei pakanoille.
- Pysyvästi
"3. Anteeksi pyytäminen niiltä, joita vastaan on rikkonut."
Tämän olen korjannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982