...kuolla kun polttopulloiskuja tehdään "sika" Lindström tuomitsee sellaiset iskut jossa "joku voi oikeesti kuolla"!
"Oikeusministeri" vailla oikeusoppeja yhtyy siis "oppineemman" Sauli Niinistön vanha-opilliseen juristin kantaan teon vakavuudesta!
Näin se kaltattu sikakin osaa ottaa kantaa poterostaan kun ei muutakaan osaa omilla aivoillaan tuottamaa kertoa!
OIKEESTI!
Kaltattu sika, Lindström (ps) joku voi oikeesti-
16
149
Vastaukset
- Surullinen-tapaus
Hakeudu hoitoon ihmisraakile.
- Hyi_helevtti
Persu-hoitoonko siis? Annatko suosituksen vai vapaalipun jonka itse jätit käyttämättä - paperilaborantti- työtön ja persu-sika!
- kylläsesiitä
Se on hoidossa mutta hoito ei ole viellä ehtiny tehota****
- lämminvesi
Aloittajan täytyy olla vanhempi henkilö, koska sian kalttaaminen on tuskin tuttua nuorisolle.....
- outoa_minulle
Miten sikaa kaltataan ??????????
- Käsittääkseni_sillä
outoa_minulle kirjoitti:
tavalla, että luovutaan kalttaamattomuudesta.
- Wiki_tietää
outoa_minulle kirjoitti:
Kalttaus tarkoittaa myös kokonaisen ruhon käsittelyä karvojen poistamiseksi niin, että nahka jätetään paikoilleen – toisin kuin nylkemisessä. Esimerkiksi sian ruho kastetaan kiehuvaan veteen, minkä jälkeen karvoitus, nahan pintakerros ja niissä olleet epäpuhtaudet irtoavat helposti.
- Tämän_jälkeen
Wiki_tietää kirjoitti:
Kalttaus tarkoittaa myös kokonaisen ruhon käsittelyä karvojen poistamiseksi niin, että nahka jätetään paikoilleen – toisin kuin nylkemisessä. Esimerkiksi sian ruho kastetaan kiehuvaan veteen, minkä jälkeen karvoitus, nahan pintakerros ja niissä olleet epäpuhtaudet irtoavat helposti.
minulla onkin ilo suositella, että kaikki maahantunkeutujapyllistelijät kaltattaisiin.
- AloittajaVammaiselle
Vitun vammainen hyppää junan alle.
- kymppimiinus
Oih miten älykkään nerokasta mielipiteenilmaisua. Ihan samaa tasoa kuin mitä peruskoulun kolmasluokkalainen priimusoppilas kirjoittaa äidinkielen tunnilla ainevihkoonsa!
- Persulle_kaltatua_lihaa
No ei se vihapuheella ratkea jos ei polttopullo-iskuillakaan! Vaikea hypätä junan alle kun ''sika-Lindström'' tuo todella ihan kaltatun sian näköinen olento jota nyt ihmiseksi kutsutaan (ps-puolue) on ollut hyväksymässä ja vähentämässä junia ja muuta liikennettä yhteisen hallitusohjelman mukana!
Tämä "persu-sika" jolla ei vaikuta olevan yhtään järkevää ja omasta päästään tullutta ajatusta mihinkään aloitukseen tai esitykseen, mitä on tehty tai julkisuuteen tuotu! Tuo olento on maalle häpeäksi jollaista ei koko maan historian aikana ole ollut! Ja toivotaan ei tule jatkossakaan ja tämä "ministeriys" loppuu hyvin pian!
Tämä kun menee muun massan mukana ihan kuin olisi kaikessa aivan pihalla ja vailla mitään omaa tahtoa ja kykyä siihen mihin tehtävään on asettunut ja tullut onneton vielä valituksikin!
Tämä olento kollegoineen on kansalle kauhistus, mutta on pakko katsoa loppuun joka lähestyy onneksemme koko ajan! Ja se loppu on katkera!
Niin joo ja "kalttaaminen" tosiaan:
Sika teurastetaan ensin, uskokaa tai älkää "nuorukaiset" kuten persu-siatkin tietänee, ja kaltataan eli karvat /harjakset pois, kukapa sitä karvaista kinkkua söisi paitsi joku persu känniläinen!
Sitten veri lasketaan ja ruho suolistetaan, kyllä tämän tietää jo peruskoululainenkin! Talteen otetaan myös sisäelimiä, joiden olemassa olosta varmaan tietää myös muut kuin vanhempi väki?`!
Ruhoa riiputetaan ja sitten myös paloitellaan osiin, jäännöspaloista yms. ylimääräisestä tehdään makkaraa persujuen herkkua, - jäännöspalat ja jopa kamaraa (sian nahkaa) jauhetaan josta tehdään massaa joka maustetaan ja laitetaan suoleen tai tekosuoleen yms. josta makkara syntyy ja herkkuva on rasvanahkaisille persuille varsinkin!
- mitä.väliä
pari mutakuonoa sinne tänne tulee kohta taas 30 tuhatta lisää hyssättäväksi
- Ei_mulla_oo
Lindströmiäkään vastaan mitään kunhan kaikki vastaaottokeskukset asukkaineen vain äkkiä poltettaisiin maan tasalle,
- Hoh-hoh-hoooo
Ilmankos aloittaja on niin pahantuulinen kun naisystävä näyttää tältä.
http://hornywishes.com/granny/images/img/1064.jpg- Odotas_vaan_aika_kuluu
Upea ja kaunis vanhan nainen, ihan kuin kuvan omistajan äitimuorikin!?
Joskin rohkea kuva, mutta persu-siat voi kiihottua vaikka tällaisista?
- Ryökäles
Siinä se tuli asiantuntevasti...moniko aifounin räplääjä osaisi kaltata sian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594472Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591445- 1601397
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471381Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 801017
- 60948