Ketkä menossa 2016? Mille leirille? Ja viimeiseksi ketkä tulossa 2 leirille?
Pihkalan kesäleirit 2016
16
232
Vastaukset
MInä tulossa mutta en tule 2 menen 7
- Pihkalaaaaaaaannnnn
Ja mäkin menossa 7 tuon kans
- mimimiiim
Voiks antaa ig:s? Mäki tulossa kahenkamun kaa 7 leirille
- PokejaOskari
Määki tuun 7 leirille
- Pihkalan3
Onks ketää tulos 3 leirille :o
- maizka
Meen 6 leirille
- Hepsutytsy
Oon tulossa mun kaverin kanssa kolmos leirille
- RandomTyyppiVaa
Onks ketää tulos 4 leirille?
- Iituuws
Ite meen 3. Mun ig on iituuws tulkaa jutulle jos tuutte 3
- SeJotaEtTunne
Mää meen ehkä kamun kaa 6 tai 7 leirille :D
- jjokuuu
Eiks 7 oo täynnä
- Moivaa
jjokuuu kirjoitti:
Eiks 7 oo täynnä
On se
- Ninskuttii
Minä tuun 2.leirille! Tulkaa instagram directiin. @ratsastus_saappaissa
- Polle1234
Kuka tulee 6 leirille?
- pihkalantalli
minä ehkä tulossa 6 leirille.
Voisiko joku kertoa vähän pihkalasta minkälainen paikka se on? Vaikuttaa ihan kivalta paikalta. Mutta onko hevosten hoitoa ja hevosten kannssa olemista tarpeeksi heppahöperölle? :)- pihkalax
Pihkalassa pitää hoitaa hoitsu tunnille jos se tulee ekalle tunnille. Joka pv on se 2krt ratsastusta ja teoria mut ei aina olla sillon hevosten kanssa :) niitä saa toki käyä kattomassa mutta tarhoihin ei saa mennä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1864155Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,993448SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002766Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.3012694Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392376Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1682143Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02070Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371782Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll81611- 451153