Ketkä menossa 2016? Mille leirille? Ja viimeiseksi ketkä tulossa 2 leirille?
Pihkalan kesäleirit 2016
16
207
Vastaukset
MInä tulossa mutta en tule 2 menen 7
- Pihkalaaaaaaaannnnn
Ja mäkin menossa 7 tuon kans
- mimimiiim
Voiks antaa ig:s? Mäki tulossa kahenkamun kaa 7 leirille
- PokejaOskari
Määki tuun 7 leirille
- Pihkalan3
Onks ketää tulos 3 leirille :o
- maizka
Meen 6 leirille
- Hepsutytsy
Oon tulossa mun kaverin kanssa kolmos leirille
- RandomTyyppiVaa
Onks ketää tulos 4 leirille?
- Iituuws
Ite meen 3. Mun ig on iituuws tulkaa jutulle jos tuutte 3
- SeJotaEtTunne
Mää meen ehkä kamun kaa 6 tai 7 leirille :D
- jjokuuu
Eiks 7 oo täynnä
- Moivaa
jjokuuu kirjoitti:
Eiks 7 oo täynnä
On se
- Ninskuttii
Minä tuun 2.leirille! Tulkaa instagram directiin. @ratsastus_saappaissa
- Polle1234
Kuka tulee 6 leirille?
- pihkalantalli
minä ehkä tulossa 6 leirille.
Voisiko joku kertoa vähän pihkalasta minkälainen paikka se on? Vaikuttaa ihan kivalta paikalta. Mutta onko hevosten hoitoa ja hevosten kannssa olemista tarpeeksi heppahöperölle? :)- pihkalax
Pihkalassa pitää hoitaa hoitsu tunnille jos se tulee ekalle tunnille. Joka pv on se 2krt ratsastusta ja teoria mut ei aina olla sillon hevosten kanssa :) niitä saa toki käyä kattomassa mutta tarhoihin ei saa mennä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648