Eli ihan mitä vaan, vastataan kaikkeen muuhun paitsi nimeen ja osotteeseen ;)
Kysykää kahelta 12v. Tytöltä ihan mitä vaan!!!!!!!
49
207
Vastaukset
- pautse
Oletko taas se Lahden törkeä sikaäijä?
- Ihamitävaa
En (:
- Ihamitävaa
Tai riippuu vähän, asun Nastolassa.
- Ihanmitävaa
Aa, trolli (:
- Ninni5vv
Ninni 5v: kysyy että millasta on olla 12v?
- Ihamitävaa
Iha nice (:
- kukkahattusetä
Lähtekää tytöt pois netistä. Kohta alatte saada kaikki törkeitä ehdotuksia vanhoilta äijiltä ja teillä menee yöunet...
Uskokaa mua!- Ihamitävaa
En mä nää painajaisii onneks :'D
- Ihamitävaa
Mee itte pois.. kysy
- Ihamitävaa
Ihamitävaa kirjoitti:
Mee itte pois.. kysy
Trolli taas (:
- Ihamitävaa
Ei kiitti
- nettionhieno
Erja 3v ehdottaa että voinko jo mennä naimisiin?
joo, moikka...- Ihamitävaa
Jos haluut :'D
- vanhemmattäällä
Eikö ole vanhemmat kotona?
- Ihamitävaa
On kotona (:
- 456y65y6y6y56yh5
Hohhoijaa, ei vaan joo.
Oikeasti jos siellä on 12v tytöt, niin kuin varmaan onkin, tai vähän jotain muuta mitä tulee myös mieleen.
Niin ei voi kuin ns kauhistella että sen ikäiset voi netissä monikin varmaan tehdä mitä vaan, mennä mille sivuille vaan, nähdä mitä vaan.. Kyllä on maailma muuttunut.
Mutta tämä palsta, osui silmään koska uudet viestit lukee hetken aikaa tuolla keskustelujen pääsivulla myös. Muuten tänne olisi ikäni tullut.
Te ette tiedä kuka on toisellea puolella, toivottavasti joku vanhemmistakin näkee nämä kirjoitukset ja voi vetää omat johtopäätöksensä että missä ne todelliset vaarat on myös.- Ihamitävaa
Nojaa, ei ne kuitenkaa tunnistais, mut joo oli vaan tylsää...
Mää oon ainut vaara täällä. Koska kaikki haukkuu mua pedariks vaikka oon alaikäinen (toistaiseksiseksi)
- Muutostatulossa
Sinut ja myöskin sinun toinen käyttäjä tunnus on sitte ilmiannettu suomi24 ylläpidolle ja todennäköisesti tarkailevat sinun kirjoituksiasi.
- Muutostatulossa
Muutostatulossa kirjoitti:
Sinut ja myöskin sinun toinen käyttäjä tunnus on sitte ilmiannettu suomi24 ylläpidolle ja todennäköisesti tarkailevat sinun kirjoituksiasi.
Jos olet 15 vuotta täyttännyt niin kannattaa huomioida nämä asiat !
"Rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana. Se tarkoittaa, että yli 15-vuotias voidaan asettaa syytteeseen ja tuomita rikoksesta. Alle 15-vuotiaskin on silti korvausvelvollinen aiheuttamistaan vahingoista.
Rikoksesta kiinni jäävä alle 15-vuotias ei selviä seuraamuksitta teoistaan, vaan hänestä tehdään lastensuojeluilmoitus. Hänen rikoksensa ja muu tilanteensa käsitellään siis sosiaaliviranomaisten kanssa." Muutostatulossa kirjoitti:
Jos olet 15 vuotta täyttännyt niin kannattaa huomioida nämä asiat !
"Rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana. Se tarkoittaa, että yli 15-vuotias voidaan asettaa syytteeseen ja tuomita rikoksesta. Alle 15-vuotiaskin on silti korvausvelvollinen aiheuttamistaan vahingoista.
Rikoksesta kiinni jäävä alle 15-vuotias ei selviä seuraamuksitta teoistaan, vaan hänestä tehdään lastensuojeluilmoitus. Hänen rikoksensa ja muu tilanteensa käsitellään siis sosiaaliviranomaisten kanssa."Pää kiinni mummeli miten luulit et ne jäljittäis et kuka oon.
- eero1kk
eero 1kk: PANKAA XXDDD
- Ihamitävaa
Ei oo kystmys xDDD
- rg5t43gfre634fvet6345
Voisitteko seurustella komean, pitkän ja lihaksikkaan 20-25v miehen kanssa? :D (huom. justin bieber 21v)
- Ihamitävaa
Kai..? :'D oikei ei näin nuoren liikaa ikäeroo XD
- Ihamitävaa
Ihamitävaa kirjoitti:
Kai..? :'D oikei ei näin nuoren liikaa ikäeroo XD
Taino en tiiä siit mun kaverist mut mä siis voisin(:
- 42fr54t4fr45
Heh hauska kuulla. :)
- Saatana2
Ihamitävaa kirjoitti:
Taino en tiiä siit mun kaverist mut mä siis voisin(:
Horo
- 43gref543df543
Mitä horoa on seurustelussa? Idiootti.
- tytsyxD
Esim mun serkku xD
- Ihamitävaa
Kantsisko lukee, en sanonu haluavani justin bieberiä XDDDD
- LepakkoMolla
Onko teillä poikaystäviö
- Ihamitävaa
Oli mut ny vaan toisel (:
- skskks
Olettetteko mas*urbo*neet ikinä
- Ihamitävaa
Joo joka viikko
- Ihamitävaa
Ihamitävaa kirjoitti:
Joo joka viikko
Oho, trolli jälleen : )
Oletteko koskaan keskenänne alasti?
pankkitietosi ovat?
- Ihamitävaa
Luuliks et annan sulle XDD
- OLENPAAVOPESUSIENI
Xdddddd lolololol
- XdS
jos näkisit pojan kutistuneen pieneks kuin joku ötökkä mitä tekisit sille?
- ruus
Mitä tekisit jos näkisit pojan kutistuneen pikkiriikkiseks kuin muurahainen?
Oletteko kavereita, jos niin miten hyviä?
Mitä sulle nykyisin kuuluu?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860