Matut tappaneet lukuisia kantasuomalaisia

fglkjh

viimeisen 25 vuoden aikana. SYNKKÄ SALDO!!!!!!

32

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi_tappaa

      He ovat eläimiä

    • fgytzc

      Matut ovat vajukkeja.

      • MurhaavatPaskiaiset

      • lbvkjgf

    • Köhköhköh

      Rasisteja korkeintaan, eikä siinä ole muuta kuin palvelus yhteiskunnalle!

    • zmnbg

      Matut ovat verenhimoisia.

    • bgjgf

      Suomen poliitikot ja virkamiehet ovat vaienneet matujen tekemistä henkirikoksista.

      • glhjuf

        Niinpätietenkin.


    • rterttrewer

      Miksei ketjun aloittaja sitten voinut laittaa tänne sitä saldoa, että mikä se sitten on?

      • zkhgf

        Kohta sitä tulee malta cockis.


    • xkjytr

      Viime keväänä matu meni Oulussa baariin ja iski kirveellä baarityöntekijää kalloon seurauksella että uhri kuoli. Pistäkääpä muutkin vuoisen varrelta matujen tekemiä kantasuomalaisten murhia.

      • 16-16

      • adolfEichmann

        Hulluja muslimeita pitää käsitellä kuin raivohulluja käsitellään, salvonta ja senjälkeen lobotomia ja saippuaa. tummaa saippuaa.


    • Hommalaiset vielä enemmän, ja se lihava paskasakki tulee muutenkin liian kalliiksi.

      • cfvlgkhg

        Ole sinä mätisäkki hiljaa.


      • douchebak

        äärivasureista saippuaa tai konerasvaa, tietysti kitisee rattaissa jatkuvasti.


      • Hommalaiset on äärivasureita, jammustallareita.


    • fglkjh

      Somaliäijät ovat tappaneet kantasuomalaisia naisia.

    • DFAFASFDDA

      ALOITTAJALLE ESITÄPPÄS TILASTOT TODISTA VÄITTEESI!!!!

      LIIKUT HEIKOILLA JÄILLÄ ALOITTAJA JATKUVAA SOLVAUSTA JA HERJAUSTA VAILLA TODELLISUUTTA!!!

      • fglkhgf

        Ei tässä mitään tilastoja tarvita vaan tapauksia elävästä elämästä kuten ketjussa on jo lueteltukin.


      • Tyyda

        Toivottavasti olet vain trolli etkä oikeasti noin tyhmä, ethän. Vai onko suvakilla vain niin kovin huono muisti? Niitä juttuja sinä osaat itsekin etsiä ihan googlella.


      • ihmetelläsopii

        Moniko sinisilmäinen on kuollut HIV-Thomaksen levittämään AIDSIIN 90-luvulla ? Kukaan ei tiedä sitäkään.

        Ja niitä uhreja riittää todella paljon. Vakavien rikosten uhreja, jotka ovat elossa, ryöstöjen ja pahoinpitelyjen uhreja.

        Huomaa, että ketjun suvakki on nuori ja tyhmä. Ei tiedä mitään, koska on niin nuori ilmeisesti. Tai sitten olet laput silmillä kulkenut ja uskonut äitisi aivopesu-unelmaan.

        Lisäksi palstan suvakeilla on pakottava tarve vähätellä mutaturpiaisten rikoksia.


    • huooh

      Eipä niitä HIRVITTÄVIÄ tappomääriä näytä olevankaan. Onkohan aloittaja sekoittanut kantasuomalaisten tekemät mamujen teoiksi.

      • fgoktgfd

        Tampereella matu sytytti ptseriansa tahallaan palamaan vakuutuspetosmielessä. Kantasuomalaisia uhreja kuoli.


    • cfgkjgfd

      Lempäälässä muutama vuosi sitten irakilainen tappoi tyttöystävänsä joka halusi lopettaa seurustelusuhteen.

    • lbghjhfds

      Somali tappoi Tuuli -nimisen nuoren tytön 90-luvulla.

    • fgkjgffd

      Afgaani tappoi porilaistytön joka halusi lopettaa seurustelun.

    • vbghjoiut

      Hämeenlinnassa matu tappoi kantasuomalaisen naisen ja pakeni ulkomaille. Sattui viime vuoiskymmenellä.

    • ainasotivat

      Tappaminen on verissä niillä, ei niinkään yhteiskunnan kehittäminen ja rauha.

      Villissä päässä ei rauha, äly ja viisaus kasva.

    • fcvgyhupoiuyt

      Tampereella tutkitaan edelleen Raisan katoamista. Hänet oli nähty viimeksi ulkomaalaisen miehen (muistaakseni afro) seurassa.

    • 9yvoubo
    • ajhftg

      Matut ulos Suomesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe