Onko vhs-keräilijöitä?

TRÄSHMÄN

Onko vielä vhs-keräilijöitä? Mä oon, mä keräilen suomikasetteina vanhoja träshsekoiluja, italocrimejä, gialloja sekä harkiten kotimaisia. Onko teitä, ja jos on, niin mitä te keräilette? KERÄILY ON KIVAA!!! Ja monesti nykyisin jo aika halpaa, vaivalloista kylläkin. Mutta se vaivalloisuus on kyllä ihan loistavaa ajankulua!!

5

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

Ostatko multa parait VHS kasetit

• mystery-86

eipä taida jäädä...vähän vaikuttaa siltä,multa on kyllä turha kysyä että myynkö B-LEFFOJA,vastaus tulee olemaan aina EI.

• nimetön29081991

mä ainaki kerään dvd:itä jotka on alle 18.vuotiaille.

• mystery-86

muoto joka sopii täydellisesti tuollaisille leffoille.Kannattaa,sitäpaitsi vhs on jotain sellaista mitä dvd ei ole kun kyseessä on tämmöset kuorrutus,hubailu irroittelu leffat.Kaikki vaan peliin...sitä paitsi on haastavaa etsiä B-LEFFOJA.Joistakin ei välttämättä aivan heti huomaa kansista että onko kyseessä PIENEN vai ison budjetin leffat.

• nightmare

joskus 80-luvun alussa aloitin tuon VHS-kasettien keräilyn. Siihen aikaan oli melkein silkka mahdottomuus saada leikkaamattomia tai suomessa kiellettyjä leffoja, ja sellaisen kun sai käsiinsä monien mutkien kautta, oli olo ku pikkulapsella karkkikaupassa. Jos vertaa nykypäivää, oli keräily helv***n vaikeampaa silloin. Nythän meet vain divariin tai oikeastaan mihin vaan, jossa myydään, niin varmasti löydät. Ja jos et löydä, voi aina tilata ulkomailta. Silloin ku mä tilailin, jouduin aina menee tullin kautta ja oli siinä selittämistä, mutta sain aina leffat mukaani. Joskus jouduin jopa maksamaan tullimaksun, PRKL.
      Onhan leffatkin hieman erilaisia kun vertaa nykypäivän kauhu/splätter/gore etc.
      Mut sellastahan se on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      78
      2464
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1301
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      29
      731
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe