Onko vielä vhs-keräilijöitä? Mä oon, mä keräilen suomikasetteina vanhoja träshsekoiluja, italocrimejä, gialloja sekä harkiten kotimaisia. Onko teitä, ja jos on, niin mitä te keräilette? KERÄILY ON KIVAA!!! Ja monesti nykyisin jo aika halpaa, vaivalloista kylläkin. Mutta se vaivalloisuus on kyllä ihan loistavaa ajankulua!!
Onko vhs-keräilijöitä?
5
717
Vastaukset
- mää
Ostatko multa parait VHS kasetit
- mystery-86
eipä taida jäädä...vähän vaikuttaa siltä,multa on kyllä turha kysyä että myynkö B-LEFFOJA,vastaus tulee olemaan aina EI.
- nimetön29081991
mä ainaki kerään dvd:itä jotka on alle 18.vuotiaille.
- mystery-86
muoto joka sopii täydellisesti tuollaisille leffoille.Kannattaa,sitäpaitsi vhs on jotain sellaista mitä dvd ei ole kun kyseessä on tämmöset kuorrutus,hubailu irroittelu leffat.Kaikki vaan peliin...sitä paitsi on haastavaa etsiä B-LEFFOJA.Joistakin ei välttämättä aivan heti huomaa kansista että onko kyseessä PIENEN vai ison budjetin leffat.
- nightmare
joskus 80-luvun alussa aloitin tuon VHS-kasettien keräilyn. Siihen aikaan oli melkein silkka mahdottomuus saada leikkaamattomia tai suomessa kiellettyjä leffoja, ja sellaisen kun sai käsiinsä monien mutkien kautta, oli olo ku pikkulapsella karkkikaupassa. Jos vertaa nykypäivää, oli keräily helv***n vaikeampaa silloin. Nythän meet vain divariin tai oikeastaan mihin vaan, jossa myydään, niin varmasti löydät. Ja jos et löydä, voi aina tilata ulkomailta. Silloin ku mä tilailin, jouduin aina menee tullin kautta ja oli siinä selittämistä, mutta sain aina leffat mukaani. Joskus jouduin jopa maksamaan tullimaksun, PRKL.
Onhan leffatkin hieman erilaisia kun vertaa nykypäivän kauhu/splätter/gore etc.
Mut sellastahan se on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129