Ja muiden maahanmuuttokriitikoiden.
Joukossa on niin paljon sossupummeja, juoppoja, raiskaajia, ja pedofiileja, ja kun he ovat muutenkin miltei lukutaidottomia idiootteja, niin Jammu pääsisi helposti kunkuksi haukkumalla mamuja pahoista teoista.
Maahamuuttokriitikot ovat ihan kommareita, joten heitä voi kutsua jammustallareiksi.
Jammu Siltavuori olisi hommalaisten kuningas
4
57
Vastaukset
- kuison
Kuis nyt näin heikkolaatuista provoa pukkaa. Onko uutena vuotena jäänyt putki päälle?
No ei muuta kuin pari kuppia vahvaa kahvia ja uutta matoa koukkuun. - kokeilkaaensin
Oletko suomalainen? Jos olet niin häpeän syvästi puolestasi. Jammu raiskasi ja tappoi kaksi pikkutyttöä. Tällainen on tavallisempaa niiden keskuudessa joita kiivaasti puolustat. Suomalaisten keskuudessa on todella harvinainen poikkeus.
Sisarenkin voi veli tapaa jos tämä ei käyttäydy kuten perhe haluaa, eli typerien ikivanhojen sääntöjen rikkomisesta tehdään kunniamurha että perheen maine ei kärsi, tämä on mielestäsi suotavaa naiset eivät muuten pysy kurissa.
Jos suomessa elänyt hyväuskoinen pissis joutuisi muslimimaahan heidän sääntöjensä alaisuuteen, saattaisi itku tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932