Älkää luulko että siinä uskonnossa on sama Jumala kuin kristinuskossa. Älkää palvoko epäjumalaa/saatanaa.
Islamissa palvotaan saatanaa
12
67
Vastaukset
- saatanaONislam
saatana muhammedin ollessa psykoosissa ilmestyi tälle ja muhammed sen jopa itse tunnisti - muhammedin yksi vaimo väitti että se oli enkeli Gabriel ja sai muhammedin pään käännettyä
muahammed ei ollut luku eikä kirjoitustaitoinen, joten hän ulkomuistista kertoi kirjurille, mitä oli kuullut Uudesta Testamentista ja Vanhasta Testamentista, ja siksi koraanissa on niin paljon niitä lainauksia.
saatana on koraanin takana ja koko islam uskomusopin- tottaPUHUT
MUTTA ONGELMAHAN TÄSSÄ ON SE,- ETTÄ MITEN SAADA SUOMENKIN KOKO KANSA TAJUAMAAN TOTUUS !
SIELLÄ ON AIVAN TAJUTON JA OMAHYVÄINEN MILJOONIEN POPULAATIO-JOKA LUULEE TIETÄVÄNSÄ, MUTTEI TAJUA LUULEVANSA , JA OVAT ERITTÄIN TYYTYVÄISIÄ- HENGELLISEEN TILANTEESEENSA,-JOPA SIIHEN. KUN NAUTTIVAT ITSE PYYHKIVÄNSÄ VESSASSA KÄYDESSÄÄN, JA OLEVANSA KAIKEN TIETÄVIÄ SEN TAKIA, JA SITTEN KUN TUOMIOT TULEVAT- HE SYYTTÄVÄT SIITÄ JUMALAA,-MUTTA EIVÄT KOSKAAN MUISTA,- ETTÄ HE OVAT JÄTTÄNEET TUTKIMATTA JUMALAN SANAA RAAMATUSTA !!! - Etsikääs
Pankaas joku allahin eli Baalin eli Pelsepuupin kuvalinkki. Googlella löytyy Baalin patsas jostain Irakista ainakin, punainen iho ja sarvet päässä sillä on.
Ja tuostahan se pirun eli Saatanan ulkonäkö onkin peräisin, sama olento. - JAMUHAMETTIHAN
KERTOI SEN TULLEEN HÄNEN ETEENSÄ, JA HÄN OLI JOUTUNU SEN VALTAAN.
ILMANKOS MUSLIMIT PELKÄÄVÄT NIIN PIRUSTI TOTUUDEN KERTOMISTA MUHAMETISTA,-KUN TOTUUS SAATTAA PALJASTUA KOKO MAAILMALLE,-JA KRISTITYT OVAT SEN TAKIA MUSLIMIEN PAHIN VIHOLLINEN-JA SIKSI HEIDÄT ON TAPETTAVA, KUN KRISTITYT PALJASTAVAT SEN SAATANAN VALHEEN !!!
- vittukato
Kaikissa uskonnoissa palvotaan saatanaa. Muslimit kivittää sitä siksi Mekassa -ja se vaan kestää :)
- EriUskontoOn
No ei, kun saatana on allah (Baal eli Pelsepuupi, muhamettilaisuus näet on synkretistinen uskonto, jossa on vanhempaa Baalin palvontaa ja muhammedin, jonka kirjoitan pienellä pedotaipumuksiensa takia, kotikylän kuujumalan palvontaa. Huomatkaa muhamettilaisuuden kuunsirppi, ja se "kuukivi", jota kiertävät veritranssissaan ennen kun alkaa symbolinen naisten kivitys.
Eli tuo "saatanan kivittäminen" on vain keksitty selitykseksi, kun heidän jumalansa on juuri se saatana. Joku muu djinni siis kyseessä.
- vuohipukki
Pentagrammihaagar
- kalimaa
Allahu akbar
https://www.youtube.com/watch?v=mk2E1CoGe98- viaaton
Allahu FUCK Bar (elikkä nussimis baari)
- huuuuuuu___
Eikö lucifer ollut valon tuoja ennenkuin lankesi siitä ne kuu tähti symbolitkin on muslimeilla? Ne ei vaan ite tajua että soon paholaisen hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32413234- 2295395
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112928- 1712188
- 1362098
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131698Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos961393Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon451206Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891090