päättyi kuin kananlento
http://kansanliike.net/tiedotteet/faktat-poytaan-kaukisesta/
koko facebook kääntänyt selän natsimammalle
paitsi aller ja suomi24 suojelee natseja ja niiden juutalaisjahtia.
Natsin ura
5
61
Vastaukset
- nappinappinappinappi
Natsimamma mustamaalaa mua fb ssä ettei mun kaa saa jutella. Mä tajusin sen tosta ekasta kuvasta tossa linkissä toi tyttö M.N. jutteli mulle - niin hups mut poistettiinkin koko ryhmästä. Miksi natsimamma kieltää suojattejaan puhumasta muiden kaa - ihanhan se suojelee omiaan kuin muslimitkin estää omia naisia ettei ne saa jutella vieraiden kaa. On se natsi-usko heikoilla kantimilla kun vääränlaisen kaa jutteleminen pitää estää poistamalla kaikista ryhmästä. Sama metodi kuin muslimeilla.
Ihmettelen kuitenkin FB osuutta miksi se poistaa mun tilin ton hullun käskystä? Jotain yhteistä on facebookin ylläpidolla ja natseilla !!
Täällä Suomi24 lla sama peli ! Natsit riehuu ja mustamaalaa muita kirjoittajia ja ylläpito poistaa kun natsi käskee.
Ymmärtääksesi kuka hallitsee sinua, selvitä ketä et saa arvostella! - Voltaire
Mutta sen ei tarvitse antaa hallita sua! Natsin orjaksi ei kannata alentua. Natsit hallitsee jopa kieltämällä muita keskustelmasta. ... sitten huutavat sananvapautta.
Minkäköhänlainen sananvapaus olis natsiSuomessa kun jo facebookissa koko "elämä" lopetetaan yhdellä napin painauksella. Kaukinen, persut, kaikki hommalaiset ja maahamuuttokriitikkot ovat isänmaalle haitaksi, loisivaa alkoholisoitunutta paskasakkia.
- isistykkää
On niitä oikeitakin natseja.
- OpriOpriOpri
Kai mä sitten palaan tänne suoleen kun FBssä ei saa sanoa tämänkään vertaa, kun matsimamma tekee poliittista uraa FB ssä ja kampee muut tieltään.
Ja vinkuu kun kukaa ei mee sen miekkareihin voihan kilin vvvv. Ton riidan jälkeen ihmettelen jos sen KKK jengin miekkariin menee enää kukaan. Yrittäkää nyt oikeesti FIKSUT suomalaiset tehdä jotain !!! Oikeesti matsimamma mokas KAIKEN!!!! Kun se vaan on niin paha, jotenkin vaan pirun paha. Sellainen järjetön pahuus kun ei ole mitään syytä olla niin paha niin en voi käsittää mikä sitä vaivaa. Kohta se taa herää ja alkaa bannimaan mua. Pitänee hipsiä sen hullun tieltä.
Ei jaksa tehdä uutta tiliä kokoajan FB kun se poistaa sen kuitenkin jos jotain jossain kirjoitan. Ihan kahelia. Sitäpaisti niillä on tuhansia tilejä. Katsoin sen seuraaajista kavereista 90% niistä on ulkomaisia nimiä. Hei haloo uskooko noita FB juttuja enää kukaan kun 90% kaveriesta on ihan sönkönsönkön nimiä ja jutuista tykkää muutama vaikka kavereita on tuhansia.
Ihan fuulaa koko FB. Ei siitä ole mihinkään.
Tää on parempi saa sanoa asiansa ja huomenna lisää. Harmittaa vaan kun tää heiluu niin kauan kun sivua lataa niin se kelaa puoli tuntia.
Moveria en kaipaa, se on ihan puhdas natsi. Hyvin se hujas tätä firmaa - valeprofiili sen profiili on FB.ssä. Natsin kaa ei oo kivaa. Sen opin. - 222222222h22222s222
Joo juutalaisethan ne on niitä kovin rakastettuja ja aina ollutkin koko kansan sydämmessä. Eikä suinkaan natsit, joiden kanssa tehtiin yhteistyötä koko kansa siinä taivossa, että joskus päästäisiin eroon rikollisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255