Jätin sarjan jo 20 vuotta sitten.

Emmerdale11

Heh. Vieläkö joku ihme friikki jaksaa seurata tätä sarjaa?

10

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarjadiggari

Mä taas en ole aloittanutkaan moisen katsomista. Joskus jossain kylässä (esmes mummoni luona) olen välillä nähnyt jakson.
      Aikoinaan kannatti käydä kaupassa Kauniiden ja rohkeiden aikaan, sillä silloin kaupoissa ei ollut ruuhkaa. Ennen ja jälkeen taas oli.

• htjklfdj

Mie katsoin joskus puoli vuotta, ennenkö tajusin, et ei mul oo aikaa, sillon sitä tuli tunnin kerrallaan ja se oli joka ilta tunti pois muusta elämisestä. Aloitin kaunarilakon ja viikon päästä tajusin, kuinka helppoa se oli, ei yhtään kaivannut nähdä sitä enään. Oliskohan kans 20v sitten tuo lopetukseni, siihen aikaan tuli kans santa barbara josta tykkäsin enemmän, mut se oli 2 tuntii elämästä pois joka päivä. Santabarbaralakko oli siis hiukan vaikeempi, mut pian sen jälkeen se ohjelma lopetettiinkin. Nythän telsusta ei tuu enää mitään järkevää jotain vaan kun homot pukee heteroita homomaisesti, tai kaikki sisustajat kuvittelevat et on hyvännäköistä kun kaiken maalaa valkoiseksi ja valkoinen sohva, se muka kohottaa asunnon hintaa. Jotain typeriä ulkomailta tulleita formaatteja tai jotain sarjaa muutaman tunnin peräkkäin taas ja taas ja taas. Uusintojen uusintoja. Tai tuijota tätä samaa näyttelijää monessa eri ohjelmassa, kun se tekee sitä tai tätä. Ja tyhmintä on ehdottomasti, et parisuhteessa oleva ihminen näyttelee parisuhdetta rahankiilto silmissään. Miltei kaikki asennot ja yksilölliset asiat ovat kaupan.

• sarjadiggari

Ite kyllä katon aika paljon telkkaria, netin kautta tosin, enkä ole kyllä pahemmin törmännyt tuollaisiin ohjelmiin mitä väität sieltä pelkästään tulevan. Johtuu ehkä siitä etten katso mainoskanavia enkä netistäkään muuta kuin itsevalitsemiani ohjelmia Areenasta ja Netflixistä.

• UskomatontaBullShittiä

Se oli joskus noin 20 vuotta sitten, kun minä olen viimeksi katsonut kaunareita kokonaisen jakson verran. Kyllä se sellanen sarja on, ettei sitä viitsi katsella. Varsin outona pidän sitä, että sillä on yhä semmoset katsojaluvut, että sitä yhä esitetään.

• Olethienoihminen

Wau! Aaltoja!

• HAHAHAHHAHAHA

Okei. Mutta te kaikki kuitenkin olette Kaunareiden Suomi24-palstalla :D

• satunnainenkulkija

Niin katos kun tää nyt sattu olemaan esillä ekana kun valitsi "tv-sarjat". En nyt mitenkään varsinaisesti Kaunariosioon mene lueskelemaan.

• povenvaihdos

Kaunareissa on uusi sukupolvi samoin katsojissa.

• bua-ha-haa

Alkuperäiset fanit ovat jo manan mailla.

Sitähän katsoivat alussa (30 vuotta sitten) vain 70 mummot.

• massasielu

Heh. Vieläkö joku ihme friikki jaksaa seurata tätä sarjaa? Ohoh
      Minä opin jo 40 vuotta sitten etten tarvitse omiin mieltymyksiini tai tapoihini muiden samoin tekemistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5900
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3527
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      159
      2049
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1977
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1741
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1011
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe