poliisi.fi

huolestunut

Koko päivän 30.12.2004 yritin yhteyttä poliisin nettisivuun poliisi.fi. Ei toiminut. Vasta nyt, aamuyöstä, toimii taas. Käsittämätöntä verojen tuhlausta.

9

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-

      olet kai uusi internetin käyttäjä koska et tiedä että lähes kaikki nettisivut ovat silloin tällöin ns alhaalla huollon yms takia. tällä kertaa luultavasti oli kyse ylikuormituksesta. tai sitten nettioperaattirisi vain sekoili...

      • risaantunut

        Poliisi. fi ei toiminut koko halvatun päivänä 30.12.2004 - yritin vain noin kolme sataa kertaa DSL-yhteyden takaa. Samaan aikaan toimi esim. yle.fi ja posti.fi.

        Ai että olen uusi internet-käyttäjä? Olen ollut netissä vuodesta 1991, jolloin alle miljoona käyttäjää oli netissä maailmanlaajuisesti. Taidat olla itse hölmö, joka on käyttänyt internettiä alle 10 vuotta ja luulee tietävänsä asiasta _jotain_. Otan osaa. Idiootit luulevat aina olevanssa fiksuja, eivätkä huomaa peilissä olevaa rasvaista tyhmyriä.


      • ,,,
        risaantunut kirjoitti:

        Poliisi. fi ei toiminut koko halvatun päivänä 30.12.2004 - yritin vain noin kolme sataa kertaa DSL-yhteyden takaa. Samaan aikaan toimi esim. yle.fi ja posti.fi.

        Ai että olen uusi internet-käyttäjä? Olen ollut netissä vuodesta 1991, jolloin alle miljoona käyttäjää oli netissä maailmanlaajuisesti. Taidat olla itse hölmö, joka on käyttänyt internettiä alle 10 vuotta ja luulee tietävänsä asiasta _jotain_. Otan osaa. Idiootit luulevat aina olevanssa fiksuja, eivätkä huomaa peilissä olevaa rasvaista tyhmyriä.

        lol. kerra olet niin ammattilainen ni luulis tuon tietävän ettänettisivujen alhaalla olo ei ole mitään harvinaista -> tiedät että turha siitä on valittaa...


      • LOL LOL LOL LOL
        ,,, kirjoitti:

        lol. kerra olet niin ammattilainen ni luulis tuon tietävän ettänettisivujen alhaalla olo ei ole mitään harvinaista -> tiedät että turha siitä on valittaa...

        Sinusta siis on normaalia, että

        POLIISI.FI

        on koko päivän nurin?

        Kerro, mikä olisi sopiva syy sille, dille?


      • kll
        LOL LOL LOL LOL kirjoitti:

        Sinusta siis on normaalia, että

        POLIISI.FI

        on koko päivän nurin?

        Kerro, mikä olisi sopiva syy sille, dille?

        ...ammattilainen ja kokenut. kyllä sinun pitäisi tietää


      • Lilli
        kll kirjoitti:

        ...ammattilainen ja kokenut. kyllä sinun pitäisi tietää

        Poliisin sivuilla oli ko. päivänä niin paljon käyttäjiä, moni muukin halusi nähdä katastrofissa kadonneiden listan, siksi sivut takkuilivat. Seuraavalla viikolla tilanne korjattiin ja kapasiteettia lisättiin.


    • Nettisivu auki miksi ,puhel...

      Sinä aikana kun oottelit niitä sivuja auki olisit voinut käydä vaikka poliisilaitoksella vierailulla ei tartteis valittaa.
      Kyllä poliisit saa kiinni helposti soita vain heille . Kaikki asiat hoituuniin tai siellä paikanpäällä
      Lisäksi jos olet nainen on ainakin hyvä etu lisäksi että voit katsella kauniita hyvännäköisiä miehiä siinä samalla asioidessasi.
      Poliisit kun on yleensä oikein silmänruokaa .
      Juuri näin sellaisen oikein hyvännäköisen poliisin espoossa nuori kaunis mies huh olispa itse nuori vielä niin ois vaikka silmäpeliä pitänyt siinä .
      Niin että ota rauhallisesti vain
      ( jos taas olet mies niin on niitä naispoliisejakin olemassa )
      MUtta mun mielipide on että vain kunnon poliisi on mies ei nainen

      • ihme puolustelua

        Siis jos virkavalta pitää veronmaksajien rahoilla yllä palvelua, niin ei ole mitään väliä sillä jos se ei toimi?

        Miksi asia olisi näin? Jos vaikka jonkun pankin olisi koko päivän pimeänä, niin kyllä siitä jo sanomalehdetkin kirjoittaisivat, ehkä jopa TV-uutisetkin. Mutta poliisi.fi saa siis olla toimimatta koko päivän? Ai että se on ymmärrettävää ja suvaittavaa? Asiasta harmistunut veronmaksaja siis on väärässä?

        Aivan kummallista minusta, että kansalainen ei saisi odottaa saavansa tietoa tietoyhteiskunnassa luotettavasti ja helposti.

        Miksi jonkun pitäisi ajaa kaupungin ruuhkassa nykyaikana poliisilaitokselle, pankkiin, kauppaan tai muualle? Ympäristöhän siitä kärsii ja kaupunkien saasteongelma pahenee, jos kaikki pikkuasioiden takia ajavat yksinään autollaan kaupungin läpi. Paljon fiksumpaa on hoitaa asiat netin kautta. Kunhan vain nettipalvelut toimivat. Minusta ne kyllä 99,9% toimivatkin, tämä poliisi.fi oli hyvin harvinainen poikkeus ja suuren risukimpun arvoinen.

        Sami


      • epäonnistunut tsunami
        ihme puolustelua kirjoitti:

        Siis jos virkavalta pitää veronmaksajien rahoilla yllä palvelua, niin ei ole mitään väliä sillä jos se ei toimi?

        Miksi asia olisi näin? Jos vaikka jonkun pankin olisi koko päivän pimeänä, niin kyllä siitä jo sanomalehdetkin kirjoittaisivat, ehkä jopa TV-uutisetkin. Mutta poliisi.fi saa siis olla toimimatta koko päivän? Ai että se on ymmärrettävää ja suvaittavaa? Asiasta harmistunut veronmaksaja siis on väärässä?

        Aivan kummallista minusta, että kansalainen ei saisi odottaa saavansa tietoa tietoyhteiskunnassa luotettavasti ja helposti.

        Miksi jonkun pitäisi ajaa kaupungin ruuhkassa nykyaikana poliisilaitokselle, pankkiin, kauppaan tai muualle? Ympäristöhän siitä kärsii ja kaupunkien saasteongelma pahenee, jos kaikki pikkuasioiden takia ajavat yksinään autollaan kaupungin läpi. Paljon fiksumpaa on hoitaa asiat netin kautta. Kunhan vain nettipalvelut toimivat. Minusta ne kyllä 99,9% toimivatkin, tämä poliisi.fi oli hyvin harvinainen poikkeus ja suuren risukimpun arvoinen.

        Sami

        Tanskassa kun ruodittiin viranomaisten epäonnistumisa Tsunamin yhteydessä, yksi mainittu epäonnistuminen oli nettipalveluiden jumituminen.

        Tanskassa se siis nähdään ongelmana, Suomessa pyritään ongelmaa vähättelemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe