poliisi.fi

huolestunut

Koko päivän 30.12.2004 yritin yhteyttä poliisin nettisivuun poliisi.fi. Ei toiminut. Vasta nyt, aamuyöstä, toimii taas. Käsittämätöntä verojen tuhlausta.

9

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-

      olet kai uusi internetin käyttäjä koska et tiedä että lähes kaikki nettisivut ovat silloin tällöin ns alhaalla huollon yms takia. tällä kertaa luultavasti oli kyse ylikuormituksesta. tai sitten nettioperaattirisi vain sekoili...

      • risaantunut

        Poliisi. fi ei toiminut koko halvatun päivänä 30.12.2004 - yritin vain noin kolme sataa kertaa DSL-yhteyden takaa. Samaan aikaan toimi esim. yle.fi ja posti.fi.

        Ai että olen uusi internet-käyttäjä? Olen ollut netissä vuodesta 1991, jolloin alle miljoona käyttäjää oli netissä maailmanlaajuisesti. Taidat olla itse hölmö, joka on käyttänyt internettiä alle 10 vuotta ja luulee tietävänsä asiasta _jotain_. Otan osaa. Idiootit luulevat aina olevanssa fiksuja, eivätkä huomaa peilissä olevaa rasvaista tyhmyriä.


      • ,,,
        risaantunut kirjoitti:

        Poliisi. fi ei toiminut koko halvatun päivänä 30.12.2004 - yritin vain noin kolme sataa kertaa DSL-yhteyden takaa. Samaan aikaan toimi esim. yle.fi ja posti.fi.

        Ai että olen uusi internet-käyttäjä? Olen ollut netissä vuodesta 1991, jolloin alle miljoona käyttäjää oli netissä maailmanlaajuisesti. Taidat olla itse hölmö, joka on käyttänyt internettiä alle 10 vuotta ja luulee tietävänsä asiasta _jotain_. Otan osaa. Idiootit luulevat aina olevanssa fiksuja, eivätkä huomaa peilissä olevaa rasvaista tyhmyriä.

        lol. kerra olet niin ammattilainen ni luulis tuon tietävän ettänettisivujen alhaalla olo ei ole mitään harvinaista -> tiedät että turha siitä on valittaa...


      • LOL LOL LOL LOL
        ,,, kirjoitti:

        lol. kerra olet niin ammattilainen ni luulis tuon tietävän ettänettisivujen alhaalla olo ei ole mitään harvinaista -> tiedät että turha siitä on valittaa...

        Sinusta siis on normaalia, että

        POLIISI.FI

        on koko päivän nurin?

        Kerro, mikä olisi sopiva syy sille, dille?


      • kll
        LOL LOL LOL LOL kirjoitti:

        Sinusta siis on normaalia, että

        POLIISI.FI

        on koko päivän nurin?

        Kerro, mikä olisi sopiva syy sille, dille?

        ...ammattilainen ja kokenut. kyllä sinun pitäisi tietää


      • Lilli
        kll kirjoitti:

        ...ammattilainen ja kokenut. kyllä sinun pitäisi tietää

        Poliisin sivuilla oli ko. päivänä niin paljon käyttäjiä, moni muukin halusi nähdä katastrofissa kadonneiden listan, siksi sivut takkuilivat. Seuraavalla viikolla tilanne korjattiin ja kapasiteettia lisättiin.


    • Nettisivu auki miksi ,puhel...

      Sinä aikana kun oottelit niitä sivuja auki olisit voinut käydä vaikka poliisilaitoksella vierailulla ei tartteis valittaa.
      Kyllä poliisit saa kiinni helposti soita vain heille . Kaikki asiat hoituuniin tai siellä paikanpäällä
      Lisäksi jos olet nainen on ainakin hyvä etu lisäksi että voit katsella kauniita hyvännäköisiä miehiä siinä samalla asioidessasi.
      Poliisit kun on yleensä oikein silmänruokaa .
      Juuri näin sellaisen oikein hyvännäköisen poliisin espoossa nuori kaunis mies huh olispa itse nuori vielä niin ois vaikka silmäpeliä pitänyt siinä .
      Niin että ota rauhallisesti vain
      ( jos taas olet mies niin on niitä naispoliisejakin olemassa )
      MUtta mun mielipide on että vain kunnon poliisi on mies ei nainen

      • ihme puolustelua

        Siis jos virkavalta pitää veronmaksajien rahoilla yllä palvelua, niin ei ole mitään väliä sillä jos se ei toimi?

        Miksi asia olisi näin? Jos vaikka jonkun pankin olisi koko päivän pimeänä, niin kyllä siitä jo sanomalehdetkin kirjoittaisivat, ehkä jopa TV-uutisetkin. Mutta poliisi.fi saa siis olla toimimatta koko päivän? Ai että se on ymmärrettävää ja suvaittavaa? Asiasta harmistunut veronmaksaja siis on väärässä?

        Aivan kummallista minusta, että kansalainen ei saisi odottaa saavansa tietoa tietoyhteiskunnassa luotettavasti ja helposti.

        Miksi jonkun pitäisi ajaa kaupungin ruuhkassa nykyaikana poliisilaitokselle, pankkiin, kauppaan tai muualle? Ympäristöhän siitä kärsii ja kaupunkien saasteongelma pahenee, jos kaikki pikkuasioiden takia ajavat yksinään autollaan kaupungin läpi. Paljon fiksumpaa on hoitaa asiat netin kautta. Kunhan vain nettipalvelut toimivat. Minusta ne kyllä 99,9% toimivatkin, tämä poliisi.fi oli hyvin harvinainen poikkeus ja suuren risukimpun arvoinen.

        Sami


      • epäonnistunut tsunami
        ihme puolustelua kirjoitti:

        Siis jos virkavalta pitää veronmaksajien rahoilla yllä palvelua, niin ei ole mitään väliä sillä jos se ei toimi?

        Miksi asia olisi näin? Jos vaikka jonkun pankin olisi koko päivän pimeänä, niin kyllä siitä jo sanomalehdetkin kirjoittaisivat, ehkä jopa TV-uutisetkin. Mutta poliisi.fi saa siis olla toimimatta koko päivän? Ai että se on ymmärrettävää ja suvaittavaa? Asiasta harmistunut veronmaksaja siis on väärässä?

        Aivan kummallista minusta, että kansalainen ei saisi odottaa saavansa tietoa tietoyhteiskunnassa luotettavasti ja helposti.

        Miksi jonkun pitäisi ajaa kaupungin ruuhkassa nykyaikana poliisilaitokselle, pankkiin, kauppaan tai muualle? Ympäristöhän siitä kärsii ja kaupunkien saasteongelma pahenee, jos kaikki pikkuasioiden takia ajavat yksinään autollaan kaupungin läpi. Paljon fiksumpaa on hoitaa asiat netin kautta. Kunhan vain nettipalvelut toimivat. Minusta ne kyllä 99,9% toimivatkin, tämä poliisi.fi oli hyvin harvinainen poikkeus ja suuren risukimpun arvoinen.

        Sami

        Tanskassa kun ruodittiin viranomaisten epäonnistumisa Tsunamin yhteydessä, yksi mainittu epäonnistuminen oli nettipalveluiden jumituminen.

        Tanskassa se siis nähdään ongelmana, Suomessa pyritään ongelmaa vähättelemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe