Mihin hintaan itse tekisit palkkasi eteen: keräät ostokset ja toimitat ne kotiovelle.
Tähän kuluu aikaa paljon ja tarvitset myös auton. Tavarat on vietävä silloinkin kun itse olet sairaana-varatyöntekijöitä.
Joku valittaa äitinsä kauppakassin hintaa-sopii sitten itse hakea tavarat. Ihmetyttää vaan kun vanhusten pitäisi kaikki saada ilmaiseksi? Rahaa voi olla pankkitilillä, mutta ovat sairaan nuukia ja kaikilta sukulaisilta pummataan kyytiä sinne tänne. Me suomalaiset ollaan koulutettu niin kilteiksi, ettei kehdata vanhuksilta mitään pyytää vastineeksi.
Itselläni on kokemusta tästä vanhuksen pompottelusta. Taksikin on keksitty mutta sehän maksaa....
Kauppakassin hinta
2
56
Vastaukset
- TrollitKuriin
Terve !
Mitäs muuta sinne Servia Oy :lle kuuluu?
Aika tuulista tällä hetkellä, eikö? Ja pirun kylmää.
Muuten tiesittekö siellä, että suurin osa suomen vanhuksista on joko pienituloisia tai elää jopa alle ns. köyhyysrajan. Niin, että kannattaisi pitää pienempää mölyä. Tutkia vaikkapa tilastoja tai jotain.Kenenkä se pitäisi sitten ilmaiseksi toimittaa halvat ostokset vanhuksille? Työttömät varmaan joutaisivat tai hyväkuntoiset eläkeläiset. Jos jonkun satunnaisen ohikulkijan pyydät toimittamaan asiat saattaa mennä mummon ruuat parempiin suihin.
Tässähän olisi hyvä liikeidea jollekin. Voisi vaan olla että asiakkaalle tulisi kalliiksi tai työn tekijä kuolisi nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499