Mihin hintaan itse tekisit palkkasi eteen: keräät ostokset ja toimitat ne kotiovelle.
Tähän kuluu aikaa paljon ja tarvitset myös auton. Tavarat on vietävä silloinkin kun itse olet sairaana-varatyöntekijöitä.
Joku valittaa äitinsä kauppakassin hintaa-sopii sitten itse hakea tavarat. Ihmetyttää vaan kun vanhusten pitäisi kaikki saada ilmaiseksi? Rahaa voi olla pankkitilillä, mutta ovat sairaan nuukia ja kaikilta sukulaisilta pummataan kyytiä sinne tänne. Me suomalaiset ollaan koulutettu niin kilteiksi, ettei kehdata vanhuksilta mitään pyytää vastineeksi.
Itselläni on kokemusta tästä vanhuksen pompottelusta. Taksikin on keksitty mutta sehän maksaa....
Kauppakassin hinta
2
98
Vastaukset
- TrollitKuriin
Terve !
Mitäs muuta sinne Servia Oy :lle kuuluu?
Aika tuulista tällä hetkellä, eikö? Ja pirun kylmää.
Muuten tiesittekö siellä, että suurin osa suomen vanhuksista on joko pienituloisia tai elää jopa alle ns. köyhyysrajan. Niin, että kannattaisi pitää pienempää mölyä. Tutkia vaikkapa tilastoja tai jotain.Kenenkä se pitäisi sitten ilmaiseksi toimittaa halvat ostokset vanhuksille? Työttömät varmaan joutaisivat tai hyväkuntoiset eläkeläiset. Jos jonkun satunnaisen ohikulkijan pyydät toimittamaan asiat saattaa mennä mummon ruuat parempiin suihin.
Tässähän olisi hyvä liikeidea jollekin. Voisi vaan olla että asiakkaalle tulisi kalliiksi tai työn tekijä kuolisi nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514