Isis:n huippusalainen ohje paljastui

morningstarx

10

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa.ja.oksettaa

emme lue poliittisia linkkejä ja sitäpaitsi, miten joku tietää ohjeen salaustason ('huippusalainen')? onko daeshilla montakin eri salausluokkaa?

• okkigaam

On todella kauhistuttavaa huomata että "harjoitus" Kohdistuu niihin joita kaikkein eniten pitäisi suojella. Jo tämä kertoo heidän luonteensa kieroutumisesta, kun lapsesta asti on koetettu iskostaa ( joukko) raiskauksen olevan se miehen sankari teko.Joka samala todistaa suuren osan heistä olevan piilo homoja. Mitä sillä saa aikaan, halveksuntaa, pelkoa väkivallasta ja kaiken lisäksi raukkamainen teko. Porukalla hyökätä uhrien kimppuun. Meidän nuorilla naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa edessä, kun lähteä niille itsepuolustus kursseille ja todeta ettei mikään, kukaan, koskaan, saa alistaa kansaa joka haluaa elää vapaassa maassa, vapaasti. Ne sisnisilmäiset pellava päät, jotka ehdoin tahdoin haluavat tutustua näihin raiskaajiin, tietäkööt mikä on heidän tulevaisuutensa, varoitan, älkää uskoko mihinkään, variksen valoihin. Nekin jotka eivät usko-> laittakaa kiittimet ristiin ja pyytäkä rajoilemme suojelusta. Sillä ajatus on jo energiaa.

• aw34et

Tottahan toki niissä on homoja aivan saman verran kuin länsimaissakin ja koska homous on sielläpäin kuolemalla rankaistava ominaisuus niin tämä aiheuttaa lieveilmiönä kaikenlaista pahuutta. Luulempa että johtavat tahot sielläpäin jopa ymmärtävät tämän ja käyttävät sitä hyväkseen.

• AjanKysymys
      • AjanKysymys

Uudenvuoden tapahtumissa kyseessä lienee ilmiö nimeltä "taharrush gamea", joka on tuttu juttu Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa. Mieslössit ahdistelevat ja jopa raiskaavat naisia varsinkin isompien kokoontumisten yhteydessä. On nyt ilmeisesti rantautunut Suomeenkin. Noh, vappunahan se nähdään.

http://www.breitbart.com/london/2016/01/10/german-authorities-fear-repeat-of-cologne-as-taharrush-comes-to-europe/

http://mvlehti.net/2016/01/10/eurooppaan-on-rantautunut-taharrush-gamea-muhamettilaismiesten-suurella-joukolla-harrastama-seksuaalinen-hairinta-joka-usein-johtaa-myos-raiskaamiseen/

• dyjyed

Sitä minä itekkin olen miettiny, että se olisi joku testi?
        Ennen oikeita pippaloita.

Pahoin pelkään!
        Että kun tässä kevät koittaa, ja ilmat lämpenee.
        Niin jotain odottamonta tulee tapahtumaan vielä näitten pakolaisten johdosta täällä meillä Suomessa.

Ja siitä minä olen täysin varma, että sitä jotain tulee tapahtumaan..

• kgktkhigk

Mun veikkaus on että tänävuonna tapahtuu jonkunlainen terroriteko suomessa.

• abradakabra

Anarkiaa....hoohaa...disorderia ja tumulttia....haahhahahaaaa

• TotuusVapauttaa2016
    • outoja-ovat-kyllä

Sillä porukalla ei ole muuta huippusalaista kun rikollinen mieli ja teot. He ovat yhteiskuntien vihollinen ja yhteiskunnat tulevat lopettamaan sellaisen mätäpaiseen.
      Se että politiikot eivät ihmettele pakolaisten perheitä ( miehiä miehiä miehiä) on ihmeellistä. Miten ne perheet voivat olla pelkkiä miehiä? Jokaisessa pakoilaiskuvassa on pelkkiä miehiä. Jos joku nainen lapsineen on siellä välissä, niin se on minimaalista ja harvinaista.
      Miesperheet ovat jotakin outoa näin länsimaalaiselle ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe