Isis:n huippusalainen ohje paljastui

morningstarx

10

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa.ja.oksettaa

emme lue poliittisia linkkejä ja sitäpaitsi, miten joku tietää ohjeen salaustason ('huippusalainen')? onko daeshilla montakin eri salausluokkaa?

• okkigaam

On todella kauhistuttavaa huomata että "harjoitus" Kohdistuu niihin joita kaikkein eniten pitäisi suojella. Jo tämä kertoo heidän luonteensa kieroutumisesta, kun lapsesta asti on koetettu iskostaa ( joukko) raiskauksen olevan se miehen sankari teko.Joka samala todistaa suuren osan heistä olevan piilo homoja. Mitä sillä saa aikaan, halveksuntaa, pelkoa väkivallasta ja kaiken lisäksi raukkamainen teko. Porukalla hyökätä uhrien kimppuun. Meidän nuorilla naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa edessä, kun lähteä niille itsepuolustus kursseille ja todeta ettei mikään, kukaan, koskaan, saa alistaa kansaa joka haluaa elää vapaassa maassa, vapaasti. Ne sisnisilmäiset pellava päät, jotka ehdoin tahdoin haluavat tutustua näihin raiskaajiin, tietäkööt mikä on heidän tulevaisuutensa, varoitan, älkää uskoko mihinkään, variksen valoihin. Nekin jotka eivät usko-> laittakaa kiittimet ristiin ja pyytäkä rajoilemme suojelusta. Sillä ajatus on jo energiaa.

• aw34et

Tottahan toki niissä on homoja aivan saman verran kuin länsimaissakin ja koska homous on sielläpäin kuolemalla rankaistava ominaisuus niin tämä aiheuttaa lieveilmiönä kaikenlaista pahuutta. Luulempa että johtavat tahot sielläpäin jopa ymmärtävät tämän ja käyttävät sitä hyväkseen.

• AjanKysymys
      • AjanKysymys

Uudenvuoden tapahtumissa kyseessä lienee ilmiö nimeltä "taharrush gamea", joka on tuttu juttu Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa. Mieslössit ahdistelevat ja jopa raiskaavat naisia varsinkin isompien kokoontumisten yhteydessä. On nyt ilmeisesti rantautunut Suomeenkin. Noh, vappunahan se nähdään.

http://www.breitbart.com/london/2016/01/10/german-authorities-fear-repeat-of-cologne-as-taharrush-comes-to-europe/

http://mvlehti.net/2016/01/10/eurooppaan-on-rantautunut-taharrush-gamea-muhamettilaismiesten-suurella-joukolla-harrastama-seksuaalinen-hairinta-joka-usein-johtaa-myos-raiskaamiseen/

• dyjyed

Sitä minä itekkin olen miettiny, että se olisi joku testi?
        Ennen oikeita pippaloita.

Pahoin pelkään!
        Että kun tässä kevät koittaa, ja ilmat lämpenee.
        Niin jotain odottamonta tulee tapahtumaan vielä näitten pakolaisten johdosta täällä meillä Suomessa.

Ja siitä minä olen täysin varma, että sitä jotain tulee tapahtumaan..

• kgktkhigk

Mun veikkaus on että tänävuonna tapahtuu jonkunlainen terroriteko suomessa.

• abradakabra

Anarkiaa....hoohaa...disorderia ja tumulttia....haahhahahaaaa

• TotuusVapauttaa2016
    • outoja-ovat-kyllä

Sillä porukalla ei ole muuta huippusalaista kun rikollinen mieli ja teot. He ovat yhteiskuntien vihollinen ja yhteiskunnat tulevat lopettamaan sellaisen mätäpaiseen.
      Se että politiikot eivät ihmettele pakolaisten perheitä ( miehiä miehiä miehiä) on ihmeellistä. Miten ne perheet voivat olla pelkkiä miehiä? Jokaisessa pakoilaiskuvassa on pelkkiä miehiä. Jos joku nainen lapsineen on siellä välissä, niin se on minimaalista ja harvinaista.
      Miesperheet ovat jotakin outoa näin länsimaalaiselle ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1535
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      51
      757
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      685
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      683
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    Aihe