ovat vielä niin nuoria, että heillä ei ole vielä käsitystä elämän monimuotoisuudesta.
Oikeastaan he ovat nuoria kapinallisia (James Deaneja)ja anarkisteja, siksi he ovatkin niin ihania!!
Tämän palstan ateistit...
23
559
Vastaukset
- Trubaduuri
Ovat kokemattomia uskosta sekä ujoja puhumaan totta!
- Nassen
vai mitä veliseni?
- Trubaduuri
Nassen kirjoitti:
vai mitä veliseni?
Täällähän tämä eksynyt ja itkunsekainen juoppo sika taas röyhtäilee mahtaillen. Hihhi ja voi surku ;)
Opastusta röhkivälle; paratiisi on muualla! :) - taas katsos
ei ole ollenkaan ujo valehtelemaan.
- Nassen
Trubaduuri kirjoitti:
Täällähän tämä eksynyt ja itkunsekainen juoppo sika taas röyhtäilee mahtaillen. Hihhi ja voi surku ;)
Opastusta röhkivälle; paratiisi on muualla! :)että paratiisi on muualla :D
- Trubaduuri
taas katsos kirjoitti:
ei ole ollenkaan ujo valehtelemaan.
Todista väittämäsi ja sanomasi oikeaksi. Jos et siihen kykene, olet vain pelkkä mitätön valehtelija.
- johan l m n k
Nassen kirjoitti:
että paratiisi on muualla :D
Olet erehtynyt pahasti suunnasta, sillä tosiasiassa alas on alas ja ylös on ylös, katso siis ylös.
- hoitsu
Trubaduuri kirjoitti:
Todista väittämäsi ja sanomasi oikeaksi. Jos et siihen kykene, olet vain pelkkä mitätön valehtelija.
Trubaduurin diagnoosia, niin mite maallikko voisi maanisuuden asteen määritellä?
- Trubaduuri
hoitsu kirjoitti:
Trubaduurin diagnoosia, niin mite maallikko voisi maanisuuden asteen määritellä?
Niin, ja ne myös ihmettelevät sinun itsehoitojesi määrää ja sitä kun ne ei johda muuhun kuin synkkään itsesyytöksien loppumattomiin sarjoihin sekä muiden ihmisten aiheettomiin syyttely ryöppyihin, joka tietysti on erittäin järjetöntä toimintaa jo näin ihmisenkin näkökulmasta katsottuna. Parane pian.
- Saddu ;-)
Trubaduuri kirjoitti:
...voitko oman väittämäsi jumalista ym. todistaa oikeaksi ?!? Jos et siihen kykene,niin tekeekö se sinut valehtelijaksi ja mitättömäksi...tai edes Trubamolliksi ?!?
lol
;-)
- Bond
Oletko TietoFinlandia- ehdokkaana 2005.
Päässäsi on nyt kyllä enemmän ennakkoluuloja ja arvailuja sekä ylimielisyyttä. Täällähän on monen ikäistä porukkaa. Eivätkä kaikki ole ateisteja. On agnostikkoja, teisteja...jne.
Sinun uskonnollisuutesi tunnistaa siitä, että alennat muita ja ylennät itsesi. Juuri tästä raamattu varoittaa, mutta miksi se on niin hevi vaikeaa oppia.- Niekirge
nänpäin se menee, sinä alennat itsesi, ja ylennät minut. Minä en alenna enkä ylennä ketään, katsos mister Bond, minulla ei ole valtaa siihen.
Sinun ongelmasi on huoneo itsetunto, mikä johtuu siitä ,että et tutkiskele itseäsi, eli et tunne itseäsi.
Minä taas tunnen itseni pimeimpiä yksityiskohtia myöten, joka johtuu siitä että vien minkä tahansa ajatuksen loppuun asti. Siitä taas on seurauksena hyvä itsetunto. Simppeliä 007? - Bond
Niekirge kirjoitti:
nänpäin se menee, sinä alennat itsesi, ja ylennät minut. Minä en alenna enkä ylennä ketään, katsos mister Bond, minulla ei ole valtaa siihen.
Sinun ongelmasi on huoneo itsetunto, mikä johtuu siitä ,että et tutkiskele itseäsi, eli et tunne itseäsi.
Minä taas tunnen itseni pimeimpiä yksityiskohtia myöten, joka johtuu siitä että vien minkä tahansa ajatuksen loppuun asti. Siitä taas on seurauksena hyvä itsetunto. Simppeliä 007?Kyllä sinä kerrot olevasi jokaisella alueella minua parempi. Otatko myös license to kill- lisenssin lainaksi. Valtaahan sinulle ei ole, mutta varaa näyttäisi olevan.
Tietotaitosi itsetunnostani muutaman virkkeeni perusteella on aika häikäisevää luokkaa. Ajatus viedään loppuun mutta onko varaa tehdä hyvässäkään itsetunnossa virhepäätelmiä.
Aloitappa siitä , että kohtelet jokaista kirjoittajaa tasapuolisesti. Sitä "pimeintä" kolkkaa et ole vielä valaissut. Se myös kertoo jotakin paitsi itsetunnosta myös tasapainosta. - Niekirge
Bond kirjoitti:
Kyllä sinä kerrot olevasi jokaisella alueella minua parempi. Otatko myös license to kill- lisenssin lainaksi. Valtaahan sinulle ei ole, mutta varaa näyttäisi olevan.
Tietotaitosi itsetunnostani muutaman virkkeeni perusteella on aika häikäisevää luokkaa. Ajatus viedään loppuun mutta onko varaa tehdä hyvässäkään itsetunnossa virhepäätelmiä.
Aloitappa siitä , että kohtelet jokaista kirjoittajaa tasapuolisesti. Sitä "pimeintä" kolkkaa et ole vielä valaissut. Se myös kertoo jotakin paitsi itsetunnosta myös tasapainosta.Älkää ottako niin kirotun vakavasti, ihan tässä itsekin ahdistuu...Rauhaa ja siunausta N
Niekirge kirjoitti:
Älkää ottako niin kirotun vakavasti, ihan tässä itsekin ahdistuu...Rauhaa ja siunausta N
tervehdys sinulle Niekirge, ja Bondille myös.
- Niekirge
amiga kirjoitti:
tervehdys sinulle Niekirge, ja Bondille myös.
Uusi vuosi lähenee. M.. voi huonosti..voi voi!
Niekirge kirjoitti:
Uusi vuosi lähenee. M.. voi huonosti..voi voi!
Voi voi?
Nyt on sitten uusivuosi ja se alkoi kamalan hirvittävän ahdistuksen merkeissä... Parempaa hyvää uuttavuotta meille kaikille toivotteleepi amiga =`(
- monimuotoisuutta.
Jos sinä käsittäisit elämän monimuotoisuuden et uskoisi luojaan vaan ymmärtäisit sen kehittymisen.
Raamatunhan mukaan kaikki "luodut" luotiin sellaiseksi kuin ne nytkin ovat, valmiiksi joiden jälkeläiset ovat luodun kaltaisia.- Niekirge
ei kehittymisen, vaan KEHKEYTYMISEN...ja se jatkuu....
- loppu?
Niekirge kirjoitti:
ei kehittymisen, vaan KEHKEYTYMISEN...ja se jatkuu....
Sinä siis lopetit kehittymisen mömmöihisi ja nyt kehkeydyt mitä sitten liekin?
Elämä nyt muuten kyllä kehittyy edelleenkin mutta sinä olet taantunut idiootiksi, mutta niinhän niille narkkareille usein käy? - Niekirge
loppu? kirjoitti:
Sinä siis lopetit kehittymisen mömmöihisi ja nyt kehkeydyt mitä sitten liekin?
Elämä nyt muuten kyllä kehittyy edelleenkin mutta sinä olet taantunut idiootiksi, mutta niinhän niille narkkareille usein käy?Hyvät uudet vuodet.
- tod e
tämän palstan ateistit ovat ihan samaa kalinberia, kuin ovat tämän palstan uskiksetkin.
katsos, kun on olemassa uskiksiakin, joilla ei ole käsitystä elämän monimuotoisuudesta.
olen ollut huomaavinani, että monella palstan ateistilla on mittavat käsitykset, kokemuksineen, elämän monimuotoisuudesta.- Niekirge
niin kai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228