Kokemuksia isännöintiyrityksestä Talotili Oy, Oulu

Tärkeätä-tietää

Millaisia kokemuksia on teillä ko. yrityksestä? Hyviä vai huonoja? Miten hoitavat taloyhtiön asioita?

Asiallisia kommentteja kiitos!

12

5424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktatieto

      Kohtuuhintainen peruspalvelu, mutta kaikki muu onkin sikakallista. Yhteydenpito ei toimi. Palvelu hidasta ja kankeaa, mutta laskutus nopeaa.

    • Hallituslainen

      Ikävä kyllä täytyy yhtyä edelliseen kommenttiin. Laskuja jää maksamatta ja "karhuja" tulee turhan usein. Eipä voi suositella :(

    • Raivostunut

      Onkohan firma enää edes pystyssä kun on vain vastaajat päällä puhelimissa eikä niihin jätettyihin soittopyyntöihin vastata? Kaksi viikkoa sitten sain vielä pitkän yrittämisen jälkeen henkilön sieltä kiinni ja pyysin lähettämään papereita asunnon myyntiä varten. Eipä ole kuulunut papereita eikä puhelimiin vastata kun yritän päivittäin soittaa ja kysyä että missä ne viipyy. Erittäin ikävää että asunnon myynti viivästyy tälläisten tunareitten takia! En siis todellakaan voi suositella tätä firmaa kenellekään!!

      • Anonyymi

        Tota puhut! Tosi huonoa toimintaa.


    • Aasiakas123

      Perushommat hoituu (siis ihan puhtaana tilitoimistona oleminen) ja pari kertaa vuodessa sähköpostiyhteydenotot perusasioista.

      Harmituksena joka vuosi on muutama lasku jäänyt maksamatta ja ujuttavat karhut yhtiön maksettavaksi, eivät omaan piikkiinsä. Laskunmaksu ja kirjanpito on kuitenkin se heille ulkoistettu ydintoiminto.

      Lisäpalveluita kuten toimintakertomusta kokeiltiin kerran tilata ja tuli sellaista kuraa että laskun kirjoittamiseen oli käytetty enemmän vaivaa kuin kertomukseen.

      Kaipa tuon puulaakin soveltuvuus riippuu teidän tarpeesta. Isännöintiä tuskin sieltä ottaisin kun Tahkola-konsernin kirjoittamassa isännöitsijäntodistuksessa oli suoranaisia virheitä (olin asunnon ostajana) jotka paljastuivat vasta muuton jälkeen. Tyyliin isännöitsijän mielestä yhtiössä harava-antenni vaikka olikin kaapeli.

    • NoJust

      Laskut viimetingassa. Viikko aikaa esim 300€:n vesilaskun maksamiseen. Väärin laskettu taloyhtiön maalauslyhennykset. Loppuläjäys yhdessä erässä ja 2 viikkoa maksuaikaa. Sopii vain tosi vauraille näitä laskuja lähettelemään.

      • Anonyymi

        Lukiko laskun loppusummassa kommentti: Jumalan terve?


    • Anonyymi

      Täällä harrastetaan kiihottamista kansanrymää vastaan. Suomi24 voisi joskus puuttua asiaan, mutta some on ottanut poliisin vallan, eikä asiattomiakaan kommentteja saa millään pois mm. täältä eikä edes Googlesta.
      Ja en liity näihin juttuihin millään tavalla, joten turha yrittää vesittää tätä minun viestiä.

    • Anonyymi

      Palvelu on huonoa, ketään ei saa kiinni ja viesteihin ei vastata.

      • Anonyymi

        Tuota en kyllä usko. Taidat valehdella.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe