Neitsyyden menettäminen sattuu, ettäs tiedätte..

entinenneitsyt

Kerron nyt kokemattomille sen, että neitsyyden menetys on todella kivulias kokemus. Itse asiassa se sattuu niin paljon, että uskoisin aika monen epäröivän sen menetystä aika paljonkin, jos tietäisivät. Mutta lääkäreiden ym. artikkeleissa puhutaan aina vain "kipua voi hiukan esiintyä" tyyliin. Tosiasiassa niin minua kuin kavereitanikin neitsyyden menetys otti tosi kipeää.

Vinkki pojille ja miehille: neitsyen kanssa oikeasti pitää käuttää paljon aikaa! Sen verran kuin sinusta on paljon, ja sitten kerro se kolmella! Tytölle on hyvä tuottaa orgasmeja sormin ja kielellä ennen varsinaista seksiä. SOrmia ei pidä tunkea emättimeen, se sattuu ja säikädyttää. Kehu tytön kauneutta, vartaloa ja kasvoja. Se lisää itseluottamusta.

Varaudu myös ottamalla liukastusvoidetta mukaan. Kun on aika työntyä sisään, niin vaikka tyttö olisi kiihottunut, on liukkaria hyvä käyttää siittimen päälle. Varaudu myös siihen, että tyttöön sattuu ja sinun pitää lopettaa ennen kuin ehdit itse laueta.

Itseltäni tuli verta n. teelautasellisen kokoinen läikkä. Kipu oli sellaista tylppää kipua.. sitten päivä sen jälkeen virtsaaminen sattui, kun pissa kosketti kai emättimen suuta.. eli se kirveli. Kukaan ei oikeasti sano, että seksissä hankalaa ei ole vain se eka kerta, vaan pari kertaa sen jälkeenkin voi sattua.

Kannattaa tarkoin valita kenelle antaa neitsyytensä. Jos mies miettii vaan omaa nautintoaan, niin homma menee pieleen varmasti.

Itse olin juuri 18 täyttänyt kun menetin neitsyyteni. Poikaystävä oli 20. Tuosta on jo aikaa, enkä muistele pahalla vaikka sattui. Ärsyttää vaan se, kun asioista ei puhuta.. uskotellaan, että heti ekalla kerralla homma hoituu ja kaikki sujuu..

24

7724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17nainen

      Eka kerta ei sattunut mulla yhtään, joten en tiedä mistä puhut :D Olen erittäin yllättyny ja kiitollinen, että mun eka kerta ei ollu ku nautintoa.

      • Posio

        Minullakaan ensimmäinen kerta ei sattunut yhtään, mutta olin valmistautunut siihen huolella ja täysin rentona, ensimmäisellä kerralla ei parane ainakaan jännittää, silloin se tekee torella kipeetä.


    • veri-eerikki

      kiihottaa ajatus neitsyen puhkomisesta niin että sattuu
      sen kuuluu sattua, samalla antaa miehelle mahtavan nautinnon kun
      alla kiemurtelee ja itkee nainen kivusta.

      • rumamaija

        Mikäs sairas masokisti se sinä olet!


      • kiimainenalku

        Ainakin mulla eka kerta sattui hitosti. Kiemurtelin kivusta miehen alla, otti lantiosta kiinni ja runnoi kyrvän pohjaan. Kamala pistävä kipu kiljuin, nautin miehen voimasta ja kalvo rusahti rikki. Kyrpä runnoi arkaa pilluani, ekat spermat sisään. Veskissä pyyhin ja pesin veren sekaiset spermat. Perään uusi pano ja uusi. Muutaman kerran jälkeen pillu jo tottui. Häppärit tuli helliksi hyvä kun istua saatoin.


      • miehinen.näkökulma
        kiimainenalku kirjoitti:

        Ainakin mulla eka kerta sattui hitosti. Kiemurtelin kivusta miehen alla, otti lantiosta kiinni ja runnoi kyrvän pohjaan. Kamala pistävä kipu kiljuin, nautin miehen voimasta ja kalvo rusahti rikki. Kyrpä runnoi arkaa pilluani, ekat spermat sisään. Veskissä pyyhin ja pesin veren sekaiset spermat. Perään uusi pano ja uusi. Muutaman kerran jälkeen pillu jo tottui. Häppärit tuli helliksi hyvä kun istua saatoin.

        No no Keijo, eihän sinulla mitään häppäreitä ole..


      • Anonyymi

        Hyi vittu mee hoitoo


    • keijollaonkovakäsi

      Mitään sattunnu. Sulla on vikaa sielä alapäässä.

    • menettäminen

      Tuo on silkkaa vanhan pelkurin valhetta. Setä luulee olevansa nainen.
      … otti tosi kipeää.
      Noi saatta käydä jos on sairaalloinen pelkuri

      … pitää käuttää paljon aikaa!
      Onko hienoa kun ottaa tosi kipeää kauan aikaa?

      … on hyvä tuottaa orgasmeja sormin ja kielellä ennen varsinaista seksiä. SOrmia ei pidä tunkea emättimeen, se sattuu ja säikädyttää. Kehu tytön kauneutta, vartaloa ja kasvoja. Se lisää itseluottamusta.
      Näin se kipu sitten häipyi eikä ottanutkaan tosi kipeää

      … ottamalla liukastusvoidetta mukaan.
      Sedällä on omat rasvat mukana

      … että tyttöön sattuu ja sinun pitää lopettaa ennen kuin ehdit itse laueta.
      Nyt sivusit tyhmyyden maailmanennätystä, Ei se laukeaminen satuta.

      … Itseltäni tuli verta n. teelautasellisen kokoinen läikkä.
      Miksi tuollaisia valehtelet. Kas kunn ei Ämpärin kokoinen läikkä

      … kun pissa kosketti kai emättimen suuta.. eli se kirveli.
      Jos pissaa kohti emätintä nii. Kannattaa hakeutua korjausleikkaukseen.

      … Kukaan ei oikeasti sano, että seksissä hankalaa ei ole vain se eka kerta
      Oletko sinä se kukaan?

      …s mies miettii vaan omaa nautintoaan, niin homma menee pieleen varmasti.
      Aika erikoinen miesmaku sulla

      … enkä muistele pahalla vaikka sattui.
      Onko hienoa pelotella muita?

      … uskotellaan, että heti ekalla kerralla homma hoituu ja kaikki sujuu.
      Kukas se sinulle tuollaisia uskotteli ja miksi? Montako kertaa sinulla kesti ennenkuin homma hoitui. Ottiko tosi kipeää ja tylppää kipua kuukausien ajan?

      • EJKSaarinen

        Naisen kokema kipu yhdynnässä voi olla täysin fyysinen juttu. Jos immenkalvo on tiukka, ja sen aukko pieni, niin ihan varmasti tulee verta ja nainen myös kokee kipua. Miksi tästä ei saisi puhua. Tietysti on myös erilaisia neitsyitä, jotka ovat tunkeneet sormiaan pimppaan ja tamponeja ja dildoja, ja se on sitten taas eri asia. Olen maannut yli kymmenen neitsyttä, veikkaisin määrän olevan 10-30 välillä, ja kyllä siihen joukkoon on mahtunut näitä, joille 1. pano on ollut todella kipeä kokemus, vaikka kuinka yrittäisit olla hellä.


      • määrän_olevan
        EJKSaarinen kirjoitti:

        Naisen kokema kipu yhdynnässä voi olla täysin fyysinen juttu. Jos immenkalvo on tiukka, ja sen aukko pieni, niin ihan varmasti tulee verta ja nainen myös kokee kipua. Miksi tästä ei saisi puhua. Tietysti on myös erilaisia neitsyitä, jotka ovat tunkeneet sormiaan pimppaan ja tamponeja ja dildoja, ja se on sitten taas eri asia. Olen maannut yli kymmenen neitsyttä, veikkaisin määrän olevan 10-30 välillä, ja kyllä siihen joukkoon on mahtunut näitä, joille 1. pano on ollut todella kipeä kokemus, vaikka kuinka yrittäisit olla hellä.

        Että sellainen satusetä tuli viisastelemaan ”määrän olevan 10-30 välillä”.
        Jos joku pelkää kipua niin se ei tarkoita, että kaikkien pitää pelätä. Jos joku pelottelee muita niin hänellä on vikaa yläpäässä. Pelko ja jännittäminen lisää aina kipua. Ei pidä aloittaa jos pelkää eikä jatkaa jos ”ottaa tosi kipeää” kuten aloittajalla.
        ”Kehu tytön kauneutta, vartaloa ja kasvoja” Mitä tuollaisesta (valehtelu)käskystä voi päätellä?

        ”neitsyitä, jotka ovat tunkeneet sormiaan pimppaan ja tamponeja ja dildoja, ja se on sitten taas eri asia”
        # taidatkin olla aloittajasetä joka ei ymmärrä eikä tiedä mitään naisista


    • Grrrrrrr

      Aika uskomattomia vastauksia olet saanut - ikävä kyllä.

      Naiset/tytöt on tosi erilaisia, toisilla se ensimmäinen kerta sattuu ja toisilla ei.

      Olen jo vähän vanhempi lady ja muistan oikein hyvin kuinka kova homma tuo oli ja sattuihan se kun lihas repesi. Noihin tuntemuksiin liittyy tietysti myös se kuinka kova "puudutus" on päällä - siis humalatila. Itselläni ei sellaista ollut lainkaan.

      Minä vuosin vertakin kyllä melkoisesti enemmän kuin sinä. Mutta tässäkin homma on kovasti kiinni siitä minkä kokoinen reikä immenkalvossa on valmiiksi. Useimmilla siinä siis on jo pieni reikä ennen yhdyntää.

      Käsittääkseni tuo pissaamisen kirveleminen on ihan normaalia - alapääsynnytyksen jälkeen on tiedossa saman oloinen tilanne.

      Kunhan sisuskalusi tottuvat niin kyllä se seksi ja kalu sisällä alkaa tuntua hyvältä. Ehkä tästä ei puhuta siksi että tuo kipu kestää kuitenkin vain hetken ja "palkintona" on sitten huima määrä ihania nautinnon hetkiä.

      Ja hei, me naiset olemme vahvoja - erityisesti kipua kestämme huomattavasti paremmin kuin useimmat miehet. Miesten kommentit tässä asiassa voi jättää huomiotta, he eivät tiedä asiasta yhtään mitään mutta toki tällaisestakin asiasta joku huomionkipeä yksilö koittaa saada kicksinsä.

      • EJKSaarinen

        Hyvin kirjoitit. Itsekin ihmettelin ap:n saamia vastauksia. Ihan asiallinen kirjoitushan tuo oli. Naisille pitäisi kertoa tästä, ei pelottelumielessä vaan ihan siksi, ettei pettymys mahdollisesti ole sitten niin suuri, eivätkä miettisi kauheasti että onko heissä joku vika.


      • menettäminen

        ”kova homma tuo oli ja sattuihan se kun lihas repesi.”
        Tässä lienee kysymys peräaukon sulkijalihaksen repeämisestä. Immenkalvo ei ole lihas. Verta tuli ainakin ämpärillinen?
        ”Useimmilla siinä siis on jo pieni reikä ennen yhdyntää.” Tuo kertoo ettet oikeasti tiedä mitään asiasta. Mitä on niillä joilla ei ole ”jo pieni reikä”. Osaat varmaan selittää miten kuukautiset läpäisevät kalvon jossa ei ole reikää?
        ”Kunhan sisuskalusi tottuvat”. Entä ulkokalut, eikö ne totu eikä tunnu hyvältä?


      • nainen_68

        menettäminen, mikä sun ongelmasi oikein on?
        Oletko edes nainen


      • menettäminen
        nainen_68 kirjoitti:

        menettäminen, mikä sun ongelmasi oikein on?
        Oletko edes nainen

        Mun ongelma on hörhöt jotka haluavat aiheuttaa pelkoa muissa. Moni näyttää olevan henkisesti keskenkasvuinen mies joka esiintyy täällä naisena.
        Minusta tuollaiset ”Kehu tytön kauneutta, vartaloa ja kasvoja … lihas repesi… Useimmilla siinä siis on jo pieni reikä ennen yhdyntää.” Osoittavat, että kirjoittaja ei ole nainen tai/ja ei tiedä mitään asiasta josta kirjoittaa.
        Me naiset emme esim luule, että useimmilla on jo pieni reikä vaan tiedämme, että:
        - kehuminen ei vähennä kipua vaan kiihottumisen aiheuttama ”hormoonimyrsky”
        - reiätöntä immenkalvoa ei ole normaaleilla olemassa eli kaikilla neitsyillä on immenkalvossa reikä tai useampia. Muuten se estäisi kuukautisvuodon ja olisi (hymen imperforatus) vaarallinen naisen terveydelle. Kohtu tai emätin tai molemmat täyttyy verellä ja voi virrata munanjohtimien läpi myös vatsaontelon puolelle.
        - immenkalvo ei ole ”lihas” joka repeää vaan ohuehko sidekudoksesta muodostunut rengasmainen kalvo
        - läheskään aina mikään ei repeä vaan immenkalvossa oleva aukko vennyy tai on jo venynyt ”riittävästi” esim urheillessa tms.
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01114


      • Sally46

        Itse taas olet ihan suotta huolissasi "pelosta" jota ihmiset lietsovat. :) Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää, ja ihmiset harrastavat seksiä sukupolvesta toiseen, vaikka eka kerta olisikin naiselle kivulias. Ja sitä se on ollut ainakin omassa kaveriporukassani, kun ollaan naisten kesken juteltu "luottamuksellisia". Kaikkia ei välttämättä satu, monia kylläkin, mutta suurin osa kyllä menettää neitsyytensä siitä huolimatta.


    • Ei kipeää tehnyt mutta sattui kyllä. En istunut kahteen päivään.

    • Tekikipeää

      Olet oikeassa alkuperäinen kirjoittaja. Sattui ja kovasti. Siinä ei ollut seksuaalisella kiimalla Mitään Tekemistä mitä tulee naiseen. Onneksi en vuotanut verta mutta kipu oli aivan valtava. No…sen jälkeen oli tietenkin helpompaa. Miehiä jostain syystä varmaan kiihoittaa tämä neitsyyden menetys-asia vaikkei edes ymmärrä mitä se kipu on. Kuin veitsellä viiltäisi emättimen halki...

    • Justjuup

      Ei sattunut, varmuuden vuoksi kannattaa tietenkin lisätä liukastetta. Tärkeää olla naisen päällä ettei tule paniikkia vaan saa ohjata tilannetta. Todellakaan kaikilla ei ole immenkalvoa sanan varsinaisessa merkityksessä, itselläni ihan hyvin mahtui penis sisään, aukko sen verran iso neitsyenäkin.

    • SATTUU KETÄ SATTUU!?*^¨-.,

    • neitsyetvähissä

      itse olen läpäissyt monta kymmentä immenkalvoa ja en muista että kukaan olisi kurkku suorana kiljunut. makeaa se oli aina olla ensimmäinen. ravintolassa jos kännissä sain udeltua että tyttö on kokematon eli neitsyt, tieto liimasi minut häneen kunnes poksahdus oli ilmeinen, pointti asiassa oli se että pelkäsin kaikkia tauteja ja siksi hakeuduin aina kaivolle mitä ei oltu vielä vettä nostettu
      siksi olenkin säästynyt kaikilta sp taudeilta

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Toisilla se sattuu, toisilla ei. Toisilla vuotaa verta, toisilla ei.

      Ihmiset ovat yksilöllisiä.

    • Anonyymi

      No voi vittu. Nyt en haluu enää menettää mun neitsyyttä 😭 olin vielä äske nii innoissaa

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe