pukeutuu kun mischelinukko? Nytkin kun tulin niin vastaan tuli vaan tunkkaisesti pukeutuneita naisia, ei paksut toppatakit ale hallista ostettu ja huppu silmillä. Järkyttävää katukuvaa.
Meinasin yhden naisen pysäyttää ja sanoa että hei katoppa ittees minkä näköinen let.
Huonosti pukeutuu naiset, itselläni oli siisti kallis yakki, ilman hattua ja suorat housut. Juuri partusrissa käyneenä.
Istuin autossani ja katselin kun pelottavan näköisiä ihmisiä kulki ohi, mitään ei näkynyt kun käveleviä toppatakkeja.
Miksi suomalainen nainen
13
119
Vastaukset
- selfcontrol
Suomalaiset naiset on fiksuja, eikä pukeudu idioottimaisten luusereiden vuoksi. Tilannetaju , miks kiinnostaisi joku autossa istuva ruma äijä, jonka viimeiset hiukset on just kynitty???!! What? Suorat housut???!!!!!!! Romani.
- buahahaa
Millaset gledjut itelläs oli? Aattelelen vaan et onko sulla paljon varaa arvostelle.
- EWRGTFW
No mä sit varmaan olin tuo nainen. Kävelin lauantaina keskustassa pipo ja huppu päässä, koska pakkasta oli tuolloin -22! Olen siis järkevä ihminen ja en halua vilustua. Lisäksi laitoin jopa lattanat, mutta niin ihanan paksut talvilenkkarit, koska tiesin, että jaloilla pitää olla lämmin jos ei halua vilustua. Kaveri tuli ilman hattua, ohuet "muotihousut" piikkarit jalassa, vähän huvitti, sitten seuraavana päivänä oli vilustunut! MUSTA NE IHMISET NÄYTTÄÄ TAJUTTOMAN TYPERILTÄ JOTKA ON YLI -10 ASTEEN PAKKASESSA ILMAN HATTUJA KESÄVAATTEISSA TALVELLA!!SIIS VOIKO OLLA TYPERÄMPÄÄ NÄKYÄ???
- Haisiemustalainen
Kuuleppas sie mustalais-ukko ,jos sie ny pitäisit huolta vaan omista ja rotusi ryysyistä ,ei ne teidän naisten kansallispuvutkaan niin kauniita ole, mutta varkaissa ne on ehdottomat, hameen alle kun tavaraa mahtuu.
Näillä pakkasilla on tärkeintä pukeutua lämpimästi.- Ostahevoinenmusu
Juu, rommaani juntti istu Mersussa jonka oli ostanut sossun rahoilla ,tai oli sen jostain pölliny, hyvä siellä lämpimässä oli arvostella töistä saapuvia naisia.
- daswiedan
Aloittaja on selkeesti joku fuckin ääliö, jolla ei ainakaan ole minkäänlaista vaatemakua. Istuin autossani ( varmasti 1970-luvun Lada ) YALLIS takki ja suorat housut. Voi helvetti, olet joku perkku ikivanha juntti. YÄK!
- Mukavaa_kun_on_lämmin
Mulle on ihan yksi lysti miltä näytän, kunhan ei tule kylmä. Palelen helposti ja pitää laittaa paljon päälle. Muutoin kyllä tykkään pukeutua ja panostan pukeutumiseen, mutta paukkupakkasella voin hyvin tinkiä siitä. Nuorempana kyllä välitin liikaakin siitä, että mitä muut ajattelee ja miltä näytän. Nyt mieluummin näytän vaikka hölmöltä, kun tuskailen reisiäni joihin sattuu niin p...kelesti, kun ohuet sukkahousut tai housut ei lämmitä yhtään.
Tuli kyllä kylmä kun katselin lukuisia ilman pipoa 27 asteen pakkasessa kulkevia nuoria ja vanhempia naisia ja miehiä. Ei voi laitaa päähinettä (vaikka niitäkin on jos jonkunnäköisiä), kun näyttää urpolta tai hiukset menee sekaisin. Itse laitan hiukseni vasta työpaikalla. Paljaita nilkkoja myös näkyi ja tennareita. Joku tyttö oli ilman päähinettä, käärityt farkun lahkeet paljasti paljaan ihon, käsissä ei ollut hanskoja. On olemassa hanskoja joilla voi käyttää kosketusnäyttöä. Rukkaset kädessä se on jo hankalaa, mutta ihan paljain käsin ei tarvitse olla. No jotkut kännykät kyllä simahtaakin moisessa pakkasessa.
Eikä kaikki ohuissa vaatetuksissa olevatkaan ole kovin hyvännäköisiä. Esim. jotkut likaiset lököttävät collegehousut ei ole sen paremman näköiset, kun toppahousut. - Mukavaa_kun_on_lämmin
Istuit lämpöisessä autossasi ja ne lämpimästi pukeutuneet kulki ulkona... se selittääkin kaiken. Kokeilepa vaihtaa autosi bussiin tai kävele. Voi mieli muuttua vaatteiden suhteen.
- Pjotonen
Kuopiossa ei ole laadukkaita vaateliikkeitä
- resupirkko
Siksi, kun pukeudun mukavasti ja itseäni varten. En sinua tai ketään muutakaan varten. Vituttaako? :D Terveisin normaalivartaloinen urheilullinen nainen jota ei voisi vähempää muiden mielipiteet pukeutumisestaan kiinnostaa.
- aloittajaonromaani
Niinpä, ja varsinkaan mustalaisten, jotka istuu varastetussa Mersussa.
- ururrtu
Ap opettele edes googlaamaan, miten michelin kirjoitetaan
- oikolukijat
Kuules romaanimies jäikö peruskoulu kesken, kirjoitustaitosi on surkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391