Miksi suomalainen nainen

oioioinaisetnaiset

pukeutuu kun mischelinukko? Nytkin kun tulin niin vastaan tuli vaan tunkkaisesti pukeutuneita naisia, ei paksut toppatakit ale hallista ostettu ja huppu silmillä. Järkyttävää katukuvaa.
Meinasin yhden naisen pysäyttää ja sanoa että hei katoppa ittees minkä näköinen let.
Huonosti pukeutuu naiset, itselläni oli siisti kallis yakki, ilman hattua ja suorat housut. Juuri partusrissa käyneenä.
Istuin autossani ja katselin kun pelottavan näköisiä ihmisiä kulki ohi, mitään ei näkynyt kun käveleviä toppatakkeja.

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selfcontrol

      Suomalaiset naiset on fiksuja, eikä pukeudu idioottimaisten luusereiden vuoksi. Tilannetaju , miks kiinnostaisi joku autossa istuva ruma äijä, jonka viimeiset hiukset on just kynitty???!! What? Suorat housut???!!!!!!! Romani.

    • buahahaa

      Millaset gledjut itelläs oli? Aattelelen vaan et onko sulla paljon varaa arvostelle.

    • EWRGTFW

      No mä sit varmaan olin tuo nainen. Kävelin lauantaina keskustassa pipo ja huppu päässä, koska pakkasta oli tuolloin -22! Olen siis järkevä ihminen ja en halua vilustua. Lisäksi laitoin jopa lattanat, mutta niin ihanan paksut talvilenkkarit, koska tiesin, että jaloilla pitää olla lämmin jos ei halua vilustua. Kaveri tuli ilman hattua, ohuet "muotihousut" piikkarit jalassa, vähän huvitti, sitten seuraavana päivänä oli vilustunut! MUSTA NE IHMISET NÄYTTÄÄ TAJUTTOMAN TYPERILTÄ JOTKA ON YLI -10 ASTEEN PAKKASESSA ILMAN HATTUJA KESÄVAATTEISSA TALVELLA!!SIIS VOIKO OLLA TYPERÄMPÄÄ NÄKYÄ???

    • Haisiemustalainen

      Kuuleppas sie mustalais-ukko ,jos sie ny pitäisit huolta vaan omista ja rotusi ryysyistä ,ei ne teidän naisten kansallispuvutkaan niin kauniita ole, mutta varkaissa ne on ehdottomat, hameen alle kun tavaraa mahtuu.
      Näillä pakkasilla on tärkeintä pukeutua lämpimästi.

      • Ostahevoinenmusu

        Juu, rommaani juntti istu Mersussa jonka oli ostanut sossun rahoilla ,tai oli sen jostain pölliny, hyvä siellä lämpimässä oli arvostella töistä saapuvia naisia.


    • daswiedan

      Aloittaja on selkeesti joku fuckin ääliö, jolla ei ainakaan ole minkäänlaista vaatemakua. Istuin autossani ( varmasti 1970-luvun Lada ) YALLIS takki ja suorat housut. Voi helvetti, olet joku perkku ikivanha juntti. YÄK!

    • Mukavaa_kun_on_lämmin

      Mulle on ihan yksi lysti miltä näytän, kunhan ei tule kylmä. Palelen helposti ja pitää laittaa paljon päälle. Muutoin kyllä tykkään pukeutua ja panostan pukeutumiseen, mutta paukkupakkasella voin hyvin tinkiä siitä. Nuorempana kyllä välitin liikaakin siitä, että mitä muut ajattelee ja miltä näytän. Nyt mieluummin näytän vaikka hölmöltä, kun tuskailen reisiäni joihin sattuu niin p...kelesti, kun ohuet sukkahousut tai housut ei lämmitä yhtään.

      Tuli kyllä kylmä kun katselin lukuisia ilman pipoa 27 asteen pakkasessa kulkevia nuoria ja vanhempia naisia ja miehiä. Ei voi laitaa päähinettä (vaikka niitäkin on jos jonkunnäköisiä), kun näyttää urpolta tai hiukset menee sekaisin. Itse laitan hiukseni vasta työpaikalla. Paljaita nilkkoja myös näkyi ja tennareita. Joku tyttö oli ilman päähinettä, käärityt farkun lahkeet paljasti paljaan ihon, käsissä ei ollut hanskoja. On olemassa hanskoja joilla voi käyttää kosketusnäyttöä. Rukkaset kädessä se on jo hankalaa, mutta ihan paljain käsin ei tarvitse olla. No jotkut kännykät kyllä simahtaakin moisessa pakkasessa.

      Eikä kaikki ohuissa vaatetuksissa olevatkaan ole kovin hyvännäköisiä. Esim. jotkut likaiset lököttävät collegehousut ei ole sen paremman näköiset, kun toppahousut.

    • Mukavaa_kun_on_lämmin

      Istuit lämpöisessä autossasi ja ne lämpimästi pukeutuneet kulki ulkona... se selittääkin kaiken. Kokeilepa vaihtaa autosi bussiin tai kävele. Voi mieli muuttua vaatteiden suhteen.

    • Pjotonen

      Kuopiossa ei ole laadukkaita vaateliikkeitä

    • resupirkko

      Siksi, kun pukeudun mukavasti ja itseäni varten. En sinua tai ketään muutakaan varten. Vituttaako? :D Terveisin normaalivartaloinen urheilullinen nainen jota ei voisi vähempää muiden mielipiteet pukeutumisestaan kiinnostaa.

      • aloittajaonromaani

        Niinpä, ja varsinkaan mustalaisten, jotka istuu varastetussa Mersussa.


    • ururrtu

      Ap opettele edes googlaamaan, miten michelin kirjoitetaan

    • oikolukijat

      Kuules romaanimies jäikö peruskoulu kesken, kirjoitustaitosi on surkeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe