Paras asento anaaliseksiin?

Pan_o_man

Mikä tuntuu saajasta parhaalta? Kerro myös oletko mies vai nainen.

27

7166

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piimän60

      Olen mies 60 vee ja biseksuaali. Paras asento panijalle takaapäin ja otan itse pyllyyn päällä ratsastaen.

    • Tykkään itse olla aluksi ihan vatsallani, jolloin pystyn olemaan aivan rentona. Siitä on sitten hyvä nousta polvilleen ja antaa mennä. ;) Ja nainen.

      • mahtavaa_noin

        Just näin. Ja perse sitten mahdollisimman pystyyn ja välillä matalaan konttausasentoon. Kunnon liukkaria kans. Ja menoksi. Mahtava tunne ja näky naida vaimoa noin. Itse olen ison perseen ystävä ja vaimollani on mahtava sellainen. Ei mikään laardivuori vaan "chubby" jossa sopivasti puristeltavaa ja muodokas peräpää. Ei sellainen jätkävartalo naisella kiihota yhtään.
        Siis olen mies ja hetero.


      • Noin se menee parhaimmillaan.


    • Tykkään eniten lähetyssaarnaajassa silleen, että on tyyny pepun alla.

    • homismies

      Homoseksuaali mies. Silleen että on selällään jalat pystyssä ja toinen panee sitten siitä päältä päin. Saa työnnettyä mukavasti. Kiva nähdä toisen naama kun se tulee.

    • spbipari

      Bi-pari. Naisena parhaiten pystyy nauttimaan kun vatsallaan ja tyyny alla jolloin pylly sopivasti pystys. Sopii muuten jos naisten kesken käytetään "startap-on" teko penistä.
      Miesten kesken se kun selällään jalat levällään ja toisen vatsa koskee kovaa kalua tässä se et näkee toisen kasvot ja jännittyneen vartalon orgasmin aikana.
      Naiselle myös tärkee se kasvojen näkeminen joten peili sopivasti eteen et näkee miten toinen saa nautintoa.
      Muuten miehet tuntuuk jossain asennossa parhaiten toisen miehen peniksen liike omaan peniksen varteen kiihottavalta kun toinen on sielä pimpis ja toinen liikkuu kakkoses. Tuntuun et miehet saa aika helposti.

    • Ramiz

      Itse tykkään panna perseeseen silleen että tyttöystävä kontallaan ja voin samalla pidellä pakaroista tai lanteista kiinni kun panen. Alkuun kuitenkin siten että tyttöystävä on vatsallaan ja kun alkaa sujua niin vaihto doggystyleen.

      • Anonyymi

        Just näin on hyvä.


    • Saa_panna

      Alkuun ensin takaapäin, sitten lantion alle tyynyä.
      Sitten kasvokkain ja suutelut yms. jalat olkapäillä, eli niin syvään kuin pääsee. Lopuksi voi ottaa vatsallaan pakaroita kiristäen ja peppulihaksia kiristäen siemenet syvälle.
      Olen btm.

    • kaksinjakolmisinkin

      Minä olen harrastanut sexiä elämässäni paljon!
      Naisten kanssa vaihdellen pimppiin ja peppuun. Vaimo ei oikein tykkää peppupanoista, joten harrastan muualla sitä.
      Miesten kanssa tykkään eniten edestäpäin, näkee toisen ja voi suudella samalla. Pepun alle tyyny niin jopas on ihanaa, liukkaria toki käytettävä aina.....
      En ole vieläkään varma, onko sex parempaa naisen vai miehena kaa..?
      Vaimoni ei myöskään ota suihin koskaan loppuun saakka, siistä harrastan sitä hyvän ukm kaverin kanssa alaa.... Mies tietää miten se imuttelu parasta tekee!!!

    • Takaapäin

      Meillä aloitettiin peppuseksin kokeilut silleen että tyttöystävä oli vatsallaan ja tyyny masun alla. Muutaman kerran jälkeen kun alkoi sujua niin vaihdettiin asentoa doggyyn ja nykyään tämä on ainoa asento ja mielestäni paras: tiukkuuden tuntee parhaiten, pääsee työntymään syvemmälle ja näkymät parhaimmat kun voi samalla pidellä pakaroista kiinni.

    • Anonyymi

      Jos on tytölle eka kerta, niin mielestäni helpoin on vatsallaan ja tyyny lantion alla. Exän kanssa kokeiltiin myös aluksi kyljellään lusikassa, mutta en saanut kalua millään sisälle. Useamman tytön kokemuksella vatsallaan on tytön helpoin rentoutua ja miehen asetella kalua peppureiälle. Kun alkaa sujua, niin voi vaihtaa doggyyn, jolloin pääsee työntymään syvemmälle. Vaimon kanssa kun on harrastettu pidempään, niin yleensä vaihdan lopuksi lennosta doggy-asennossa pimpin puolelta peppuun.

    • Anonyymi

      Paras asento on sopivan korkuisen pöydän päällä, kun jalat jäävät reunan ulkopuolelle. Pehmikettä vain vatsan alle, ja panija voi seisaaltaan lykkiä menemään.

    • Anonyymi

      Miehenä vastaan, että doggystyle. Yleensä avokin kanssa aloitetaan vatsallaan makuullaan ja siitä vaihdetaan doggyyn. Kun tyttö on nelinkontin, niin voi pitää lanteista tai pakaroista kiinni samalla kun panee ja myös tuntuu tiukemmalta ja pääsee syvemmälle.

    • Anonyymi

      Kiihottavimmat on doggy style takaapäin, ensin ykköseen ja samalla voi sormetella siinä persettä liukkaaksi, tai se on jo hoideltu ajokuntoon aikaisemmin kyljellään tai päällekäin. Yksi tyttökaveri antoi vedellä vuoroin kumpaankin, oli kiihottavaa katsoa kun peppureikä oli siinä silmien alla valmiina ottamaan sisään. Välillä tooosi liukkaaseen pimpsaan ja sitten perseeseen, jonne yleensä sitten tulin. Hän pystyi sormettamaan siinä samalla itseänsä.

      Toinen, mistä Pidän melkein enemmän, on keittiön pöytä. Nainen siihen jalat levälleen hartioille tai koukkuun. On kiihottavaa katsoa, ja sormettaa, tai hänen antaa sormeilla pimpsaa ja katsoa, kun muna painuu perseesen. Samalla voit hyväillä vartaloa ja tissejä. Tätäkin tehtiin saman naisen kanssa vuoron perään välillä vaihtaen. En tiedä, mikä siinä kiihottaa, mutta aika irstaan tuntuista menoa se on. Sitten Kun laukeaa, on orkut ihan järisyttänät. Tykkään eniten laueta lopuksi juuri kakkoseen.

      Nykyinen ei kyllä enää ruokapöydälle nouse.

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa aloiteltiin silleen, että hän oli vatsallaan. Parin kerran jälkeen ehdotin, että kokeiltaisiin doggystyleä, mutta siinä häntä vähän sattui. Lähetyssaarnaaja tuntui vaimosta pahalta ja itsekin koin hankalaksi. Kokeiltu myös niin, että vaimo päällä, mutta oli vaikeaa ohjata kalua peppuun eikä vaimo osannut oikein liikkua, kun ei itse juuri nauti peppuseksistä. Nykyään aloitellaan vatsallaan, sitten jonkin aikaa lusikassa ja lopuksi doggy, jossa laukean aika nopeasti.

    • Anonyymi

      Olen 60 bimies, tapasimuutama kuukausi sitten miehen, jonka kanssa ollaan runkkailtu ja oltu 69 ja imetty toisiamme. Viime kerrala kun tapasimme kaverini ehdotti, että voisi naida minua. Epäröin ja sanoin ehkä ensikerralla. Nyt haluaisin kysyä joltain tietävältä, että mikä asento olisi paras näin ensikertalaiselle. olen kyllä käyttänyt plugeja eri kokoisia, mutta haluaisin saada aitoakin.

      • ensin vatsallesi ja ja kevyen alkunainnin jälkeen käännyt selällesi ja nostat jalat haara-asentoon,siitä panomies sisään....panon aikana voit kosketella panijaa kantapäillä pakaroihin,,,,se tuntuu toooodella hyvältä....samoin sulla kun mulkku koskettaa sisääntyönnössä eturauhasta ja myös voit suukotella kumppaniasi ja olla muutenkin aktiivinen.....


      • mistäpäin olet ? ;)


      • Anonyymi
        enska58 kirjoitti:

        ensin vatsallesi ja ja kevyen alkunainnin jälkeen käännyt selällesi ja nostat jalat haara-asentoon,siitä panomies sisään....panon aikana voit kosketella panijaa kantapäillä pakaroihin,,,,se tuntuu toooodella hyvältä....samoin sulla kun mulkku koskettaa sisääntyönnössä eturauhasta ja myös voit suukotella kumppaniasi ja olla muutenkin aktiivinen.....

        Jotain tollasta ajattelin. kaverilla on aika iso kalu, toivottavasti ei halua oikeen rynkyttää. imatran suunnalta olen, Mistäs sinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tollasta ajattelin. kaverilla on aika iso kalu, toivottavasti ei halua oikeen rynkyttää. imatran suunnalta olen, Mistäs sinä?

        tästä vantaalta. Olis upeeta päästä sellaisen ison kalun hoitoon.
        Minua nainen kädellä fistannut,nyt tekisi mieli saada isoa elintä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Doggystyle, ehdottomasti. Myös kun panijana on nainen. Itse olen vanhempi nainen, joka tykkää alistua m/n suhteissa.

      • Haetko kenties dominoivaa mies seuraa ? Täällä ois kiinnostusta, on suomi24.fi sähköposti käytössä...


    • Anonyymi

      Mies selällään maaten ja nainen perse mistä vasten ratsastaen. Älyttömän kiihottavan näköistä. Nainen pystyy vaikuttamaan iskunpituuteen, että ei satu ja mies saa nauttia mitä parhaimmista näkymistä. Parasta on laukeamisen jälkeen katsoa, kun spermat valuu ulos

    • Jaa-a.
      Olen niin vähän kokenut miestenvälisissä, ettei voi kuin toivoa, että joku haluis koittaa mun kanssa kaikkea.

      Kai mä sit löytäisin sen, miten mieluiten haluan vastaanottaa. Tosin varmasti vaihtelu aina virkistää. Ei sama aina parasta ole.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe