Vaimoansa lainanneita?

ddff

Onko joku antanut vaimollensa vapauden käydä nussimassa vierasta luvalla kaksistaan? Onko ryhmä toimivampi? Aitoja kokemuksia kaivataan...

9

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen-yössä

Mulla on sellaisia kokemuksia että eksän kanssa suhteen loppuaika oli jojottelua eli välillä oltiin yhdessä ja sitten taas erossa. Erojen aikana nainen harrasti seksiä useiden eri miesten kanssa. Se jotenkin kiihotti ja hän löi pökköä pesään kertomalla kokemuksistaan. Seksielämämme oli niihin aikoihin vilkkainta koko yhdessä olomme aikana ja tavattoman kiihkeää. Myös hän myönsi asetelman kiihottavan häntä suuresti.

Muita ongelmia suhteessamme oli kuitenkin riittämiin ja jatkoimme eri suuntiin. Molemmat ovat varmasti tyytyväisiä elämiinsä nyt, mutta todennäköisesti molempien mielessä käyvät joskus tuonaikaiset sessiot. Nainen saattoi esimerkiksi soittaa sunnuntai aamuna, ettei yöpynyt kotona. No siitä ei montaa tuntia mennyt niin taas oli housut nilkoissa

• VanhaSavolainen

Jos ee ite pysty enää nin ihan sama kuka naipi.

• sdfdf

Ite kyllä pystyn ja varmaan seksinä ei parempaa seksiä saa muualta. Pointti onkin siinä, että laajennetaan tajuntaa toteuttamalla joitain fantasioita. Tietenkin arvelluttaa toteuttaa lainaamiskuvio.. ryhmässä itse näkee mitä tapahtuu.

• Mulla on jo-jo suhde naapurin tyttöön. Ollaan tunnettu jo lapsuudesta asti. Sanoisin ryhmän olevan parempi.

• xdfffgg

Ryhmä löylykauha perseeseen juntit

• panomies1969

Haluatko muiden panevan vaimoasi, vai nautitko siitä , että näet vaimoasi pantavan?

• Huteros

Sekä että.. Vie kyllä parisuhdeseksin ihan uusiin fääreihin. Seksielämä parani kertaheitolla.

• Panekulta

Olen antanut luvan ja on kiihottava ajatus kun tietää oma kullan olevan nakuna toisen miehen sängyssä ja tekevän siellä kaikkea mitä mies ja nainen tuossa tilanteessa tekee.Tiedän että häntä on pantu paljaalla monta kertaa. Kiihotun siitä että vaimo tykkää kokemuksistaan ja saa olla miehen kanssa kahden, nautin siitä että hän nauttii.

• Huteros

Vieläkun pääsee nuolemaan jälkikäteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe